Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 15:31

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: Jordens røvhul!
hey champs

Nu er det et tricky spørgsmål jeg kommer med, men vil gerne vide..

hvis det er man skal / vil prøve blande ghb og alkhol sammen, hvor meget skal man så mindske dosen på sit ghb?

jeg sidder bare og har drukket nok 12 genstande ca. med en kammerat, og er nu kommet hjem, og overvejer om jeg skal napse et låg ghb for at falde ned på (har fået lidt coke). hvad er chancen for at det går galt? ved at "better safe that sorry" princippet er det bedste, men hvis det er, skal man så mindske dosen til det halve, eller mindre? eller hvordan ser det ud med dette tricky spg. ?

Nu har jeg prøvet det nogle gange før, og har noget til at ligge, men
vil gerne høre folks meninger om dette (:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: kbh et sted
Det er der ingen der lige kan komme med et bud på. Men bare efter 2-3 øl skal man godt under den halve normal dosis ghb, De 2 gange hvor jeg prøvede at mixe de 2 ting, fik jeg kun en omgang seriøs kvalme og ikke nogen særlig positiv effekt.

Titel:
Medlem

okay, har også hørt at det skulle give en god omgang kvalme, så tror ikke det er noget jeg gider eksperimentere med ... (:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tannhäuser Gate
Nu brænder en coke-rus jo også rimelig hurtigt af, så det er overskueligt at vente på, modsat med amfetamin.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
DeHades skrev:
Nu brænder en coke-rus jo også rimelig hurtigt af, så det er overskueligt at vente på, modsat med amfetamin.

Tror det er mere de 12 genstande alkohol, som folk er bekymret over, da de tager lidt længere tid om at brænde af. Hvilket er farligt da alkoholen forstærker effekten af ghb'en radikalt.

Titel:
Medlem

kemal skrev:
DeHades skrev:

Tror det er mere de 12 genstande alkohol, som folk er bekymret over, da de tager lidt længere tid om at brænde af. Hvilket er farligt da alkoholen forstærker effekten af ghb'en radikalt.

Det er nemlig også det jeg er mest ude efter at finde ud af, skal ikke lave lort i den..

men Dehades - jeg ved nu ikke, selv efter 1½ -2 timer efter jeg er stoppet med coke, så kan jeg stadig mærke det nok til at jeg bare vil ligge og "summe" når jeg skal til at sove.. Sætter dog altid en film eller noget på, så er man underholdt :D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]