Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 01:36

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
I sidste uge var jeg på bakken med en ven og hans lille dreng, og mens vi stod og købte noget urimelig dyrt mad ved coca-cola-boden lige ved hovedindgangen, opdagede jeg denneher lille fætter:

Billede
klik for stort

Står 30-50 meter fra indgangen i en potte med en busk-agtig plante og et hvidt stakit, ca. 2m fra coca-cola boden og 2m fra en is-kiosk med et TV2-skilt, nok et af de mest befærdede steder?

De søde tøser i boden lovede ikke at fjerne den, og ellers sad vi i ½ time og spiste, og ikke én opdagede noget. Måske er min frygt for at guerilla-grows bliver opdaget lidt for stor når folk trasker forbi en plante 20-40cm fra dem :shock:

Har i forresten lagt mærke til den urimelig store population af planter på Staden? De er fandme gemt godt, har ikke lagt mærke til det store før udover hist og her. Men når man går og lurer efter dem popper de frem overalt! Fik ihvertfald slukket min tørst efter frisk hamp da jeg lagde mig mellem planterne foran månen og røg i går... Lækkert!

Mon de får lov til at stå indtil de kommer i blomst = cut cut? For de glade panserne MÅ have set dem i haven. Anygay synes det er fedt hvis de får lov at stå

Mere hamp i naturen tak! (feminized frø selvf.)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neurotika
Hvorfor tog i ikke planten med hjem? :P

Titel:
Dedikeret medlem

Fordi at enhver dyrkers regel nr 1 lyder:

STJÆL ALDRIG EN PLANTE!

Titel:
Medlem

Citat:
Fordi at enhver dyrkers regel nr 1 lyder:

STJÆL ALDRIG EN PLANTE!

Jeg havde hapset den uden tøven(og grint hele vejen til banken :twisted: )..

Ej.. Kunne godt finde på at gøre ejeren opmærksom på at det måske var et åndet sted at plante sit shit, ved at rykke den op med roden og omplante den 2-3 meter der fra.
Personen skal i hvert fald ikke komme grædende når planten er blevet stjålen...

MEN! Havde sgu hugget en nold hvis jeg fandt den på gaden, havde ikke rendt op til den lokale pusher og sagt: "hey, en eller anden mangler det lort her"
OG der er vel egentlig i grunden ikke så meget forskel på en nold og en cannabis-plante. (flam mig ikke, ved jo godt at der ER forskel... men alligevel) De tjener vist begge samme formål :joint:

Det er dog altid rart at se at planter kan tåle at stå i al offentlighed uden at blive fældet med det samme.. Så er der jo det mindre at frygte for ens egne små skønne grønne. :D

EDIT: fatter bare ikke at skrive rigtigt første gang.. sry

Titel:
Dedikeret medlem

Den næste måned vil du blive forfulgt af arrige dyrkere der kaster om sig med leca sten og urtepotter..

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Hovedpuden skrev:
Jeg havde hapset den uden tøven(og grint hele vejen til banken :twisted: )
MEN! Havde sgu hugget en nold hvis jeg fandt den på gaden, havde ikke rendt op til den lokale pusher og sagt: "hey, en eller anden mangler det lort her"
OG der er vel egentlig i grunden ikke så meget forskel på en nold og en cannabis-plante. (flam mig ikke, ved jo godt at der ER forskel... men alligevel) De tjener vist begge samme formål :joint:

Hvordan kan du sammenligne de to situationer?

-Hvis du fandt en klump på gaden, var den nok højest sandsynligt blevet tabt af en forbipasserende.

-Hvis du finder en hampplante på et offentligt sted, er den nok højest sandsynligt ikke blevet tabt. Ejeren ved hvor planten er. Og her i ligger forskellen mellem de to eksempler.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Hovedpuden skrev:
Jeg havde hapset den uden tøven(og grint hele vejen til banken :twisted: )..

Ej.. Kunne godt finde på at gøre ejeren opmærksom på at det måske var et åndet sted at plante sit shit, ved at rykke den op med roden og omplante den 2-3 meter der fra.
Personen skal i hvert fald ikke komme grædende når planten er blevet stjålen...

Hovedpuden skrev:
Det er dog altid rart at se at planter kan tåle at stå i al offentlighed uden at blive fældet med det samme.. Så er der jo det mindre at frygte for ens egne små skønne grønne. :D

Planterne kan jo netop ikke stå i al offentlighed uden at blive fældet med det samme hvis fjolser som dig flår dem op "bare for at gøre ejeren opmærksom". Det virker for mig paradoksalt at du gerne vil se åbenlys cannabis, og samtidig undgå at dine egne planter bliver nakket når du selv ville opføre dig så åndsvagt i situationen.

Jeg giver derudover også kemal ret - det er præcis på de åbenlyse punkter at sammenligningen fejler groft.

Ontopic: fedt at se en plante stå så åbenlyst! Følg gerne op på den senere på sæsonen....

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Dårlig karma til hamp-oprivere!

Der er kun nogle få ting der retfærdiggør oprivning af cannabis-planter, og det er hanner, pansere, herma, mug eller høst

Ville aldrig i mit liv hive en plante som den op, ligemeget om den er til brug eller ej. Tror ikke ejeren har i sinde at vente til den kommer i blomst, der er den nok blevet opdaget

Drøner nok derud forbi i dag og ser om den stadigvæk er der

Titel:
Dedikeret medlem

Det er da sikkert bare en eller anden som har købt hampefrø på staden - og så lige puttet et frø i den urtepotte der for sjov.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Adolfi hitli skrev:
Det er da sikkert bare en eller anden som har købt hampefrø på staden - og så lige puttet et frø i den urtepotte der for sjov.

Mmm tror jeg også... Tror heller ikke det er Lene E. der har været ude med skovlen

Men sjovt er det

Titel:
Medlem

Arh så bliver jeg flammet.. Mente jo ikke det med at stjæle den

Skrev lige nedenunder min JOKE om at stjæle planten at jeg ikke kunne finde på at tage den, men jeg dog godt kunne finde på at gøre ejeren opmærksom på at det var et risikabelt sted at plante ved at omplante den 2-3 meter derfra, og det er sgu ikke noget at begynde at tude over ligesom i gør .... Det er sgu da med 100% gode intentioner
Hvis jeg så min plante var blevet rykket 2-3 meter havde jeg med det samme plantet den et nyt sted hvor der var mere sikkert fordi det måske kunne være for risikabelt at lade den stå

I havde måske foretrukket et skilt eller hvad!?

Eller så skulle man hellere bare lade være med at gøre noget og så bare vente på at planten bliver nakket af en anden og så stå og grine af personen som har det nederen... ja det ville da være smart.

Ved nærmere eftertanke gad jeg sgu ikke til at bøvle med det(derudover ville det også virke lidt suspekt).

Det jeg mener er at personen sgu ikke skal begynde at hyle hvis planten bliver nakket for det er sgu ikke smart at plante cannabis-planter ude midt i al offentlighed - efter min mening.

sry jeg måske har udtrykt mig på en forkert måde, men jeg er ikke et fjols!

Ontopic næsten: Det er ellers en sød plante....

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

TRor ikke vedkommende har sat den der for at høste den, med mindre idioten ikke helt har fattet det med at finde et godt spot ;)

DEn er dog væk nu, stod i nogle dage efter ifølge nogen af mine venner

Synd... HAr dog fundet et sjovt spot i området som skal afprøves med nogle LR

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: esbjerg
alt for grinern at man kan finde "planter" på bakken.. :D bare ærgeligt at den er væk.. men ellers godt spottet..

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Det er kun pansere og fæle mennesker, der myrder små uskyldige hampe planter.
Men sjovt nok, de få par gange jeg har været så uheldig, at der er nogen der ikke har kunne holde nallerne for sig selv, har det altid været endnu ikke blomstrende planter der er blevet hapset (og somregel bare høstet på stedet).
Godt nok er der ikke nogen der påstår man bliver klog af at ryge tjald, men det er da simpelthen bare for stupidt at gøre!
Det er somregel bare en enkelt plante eller mindre der mangler, så jeg går ikke udfra at det har været panserne der har været langfingrede...
Jeg tvivler på at folk der har plantet hamp ud på bakken, satser på en høst (og da slet ikke til at fylde spisekammeret op hele vinteren), men nærmere gør det bare for at få mulighed for at se sin (og andres) yndlingsplante boltre sig i naturlige omgivelser....
Bare spørg pænt, så er det de færreste growers der ikke godt kan undvære lidt omkring høsttid (hvis vel og mærke de har nogen planter tilbage) især hvis man opfører sig som en der har respekt for planter.

Titel:
Medlem

Da jeg var på Bornholm for nogle uger siden stødte jeg også på en ret stor plante lige ud til en af hovedgaderne i en af bornholms mest turistbesøgte byer. Det var simpelt hen det først mine øjne faldt på da jeg gik forbi og bliver ved med at undre mig over hvordan den var er nået at blive så stor.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: In the middel of nowhere? - wtf? I am in the middel of nowhere?
Godt spottet.. :lol:
Det ville da være synd at omplante sådan en lille sød fætter!
Men nok lidt dårligt sted at plante sådan en ....

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]