Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 26 jun 2025 19:02

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 35 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Laden Apparatus skrev:
Resist skrev:
negerleif skrev:
vej dit knark istedet for at tage det på øjet når det drejer som om stoffer som helst skal være præcise...
jeg vil også anbefale 80-100 mg, og så evt en redosering på 70 mg efter 1-2 timer..

ved ikke om jeg vil kalde MDMA vildere end amf / coke, da det er en oplevelse i sig selv.. de gange jeg har taget det har jeg siddet tilbagelænet og nydt det, har ikke nogen super stor energi, vil bare sidde tilbage og så nyde det, for det er sku dejligt..

Mdma hører hjemme til store technoraves, eller sammen med kæresten i forbindelse med sex!

Du burde vide bedre :P hehe

Din ensporede holdning hører ikke hjemme her ;)

Jo det kan du tro at den gør ;)

Og prøv nu at tag det med et gran salt, suk.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

waggafnipsen skrev:
og ja, gør det med en nær ven første gang du prøver det, han skal helst have erfarringer med det... troede nemlig osse jeg skulle dø første gang, da det virker meget vildere end man lige regner med, hvilket resulterede i alle mulige sms'er...

Kan kun give dig ret... Vi havde en sitter med første gang jeg skulle prøve og han kunne ligefrem se panikken i mine øjne da "bølgen" ramte mig - og så er det dejligt med en beroligende stemme, som kan fortælle en man bare skal slappe af og glide med... (og hvor ville jeg give meget for at kunne få den første gang igen 8) )

Og ja, mobil = sluk... Jeg ringede også til stort set alle for at fortælle hvor dejlig verden er - har været stemplet lige siden :oops:

Titel:
Dedikeret medlem

Resist skrev:
Laden Apparatus skrev:
Resist skrev:
negerleif skrev:
vej dit knark istedet for at tage det på øjet når det drejer som om stoffer som helst skal være præcise...
jeg vil også anbefale 80-100 mg, og så evt en redosering på 70 mg efter 1-2 timer..

ved ikke om jeg vil kalde MDMA vildere end amf / coke, da det er en oplevelse i sig selv.. de gange jeg har taget det har jeg siddet tilbagelænet og nydt det, har ikke nogen super stor energi, vil bare sidde tilbage og så nyde det, for det er sku dejligt..

Mdma hører hjemme til store technoraves, eller sammen med kæresten i forbindelse med sex!

Du burde vide bedre :P hehe

Din ensporede holdning hører ikke hjemme her ;)

Jo det kan du tro at den gør ;)

Og prøv nu at tag det med et gran salt, suk.

Brug af ;) signalerer vel netop at jeg udtrykker en lettere løs holdning over for dit udsagn og derfor skal min kommentar også indtages med salt, ik ;)

:roll:

Edit: smiley tilføjet for at underbygge sarkasmen

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Jeg har taget MDMA et par gange.

Første gang sniffede jeg det. Spild af MDMA.. Synes ikke det virker når man sniffer. Dagen efter tog jeg det oralt, virkning!

Tog 120 mg i lørdags. Det er okay.
Men hvis du har taget mange kiks førhen syndes jeg ikke det sparker så meget røv, som jeg troede.

Nu har jeg heller ikke prøvet at tage over 120mg..

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
akryl skrev:

Første gang sniffede jeg det. Spild af MDMA.. Synes ikke det virker når man sniffer. Dagen efter tog jeg det oralt, virkning!

What ?

Synes du oral dosen slår hårdere end når du sniffer det?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
akryl skrev:

Rent MDMA gør hammer ondt at sniffe og virkningen kommer MEGET hurtigt.

Der må være noget galt med dit narko.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Helvede
LSDrejø skrev:
waggafnipsen skrev:
og ja, gør det med en nær ven første gang du prøver det, han skal helst have erfarringer med det... troede nemlig osse jeg skulle dø første gang, da det virker meget vildere end man lige regner med, hvilket resulterede i alle mulige sms'er...

Kan kun give dig ret... Vi havde en sitter med første gang jeg skulle prøve og han kunne ligefrem se panikken i mine øjne da "bølgen" ramte mig - og så er det dejligt med en beroligende stemme, som kan fortælle en man bare skal slappe af og glide med... (og hvor ville jeg give meget for at kunne få den første gang igen 8) )

Og ja, mobil = sluk... Jeg ringede også til stort set alle for at fortælle hvor dejlig verden er - har været stemplet lige siden :oops:

OT

Fuck hvor jeg hader at blive stemplet, de må da lige åbne øjnene!

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: Østjylland
mig og to andre prøver snart mdma, om noget tid, og han har prøvet det en del gange før, og glæder mig,
... hvad med dagen efter? min ven siger det ikk er sådan lige til af spise noget fast mad, hvor noget flydende er bedre, nogle der har noget at sige til det, om det rigtig eller ej,
eller om de har deres engen erfaring med noget andet, når de har trippet? også med dagen efter?????

:D

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Hav gerne en youghurt eller ling liggende til dagen efter.

Glem alt om chips osv. Det smager ikke specielt godt dagen efter.

Du skal nok forvente at føle dig træt, lidt smadret. udkørt, evt lidt svedeture.

Titel:
Junior medlem

okay, hvor langtid varer et trip ca, første gang også på o,1- 0,3g ? så :D

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

PhilipNielsenxd skrev:
okay, hvor langtid varer et trip ca, første gang også på o,1- 0,3g ? så :D

Det kommer jo an på, om du spiser det hele på en gang, eller fordeler det.

Men start max ud med 100 mg.

Titel:
Junior medlem

regner med at starte med 100mg, æde det først, også måske efter jeg hvordan jeg har det, køre stille og rolig mere ned ?
lyder det ikk okay? :D heh

Titel:
Junior medlem

regner med at starte med 100mg, æde det først, også måske efter jeg hvordan jeg har det, køre stille og rolig mere ned ?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

PhilipNielsenxd skrev:

redosere ca med 70 mg

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

PhilipNielsenxd skrev:
-overvejer MDMA, og det er jo en del vildere,
derfor...
-nogle der har nogle gode råd til første gang? hvor meget osv..?

Mine råd:

Tag det oralt. Det kan sagtens sniffes, men det vil altid være en nødløsning.

Tag ca. 100 mg. Lidt mindre hvis du vejer 50-60 kg. Lidt mere hvis du er et muskelbundt på 100 kg. :)

Tag det sammen med din kæreste. Du kan sagtens tage det alene, og det er meget behageligt osv. Men man realiserer ikke den utrolige magi, der ligger i MDMA'en uden en partner.

MDMA har en lang række anvendelser:

I den rolige ende kan stoffet give dig en ro og stilhed, som er helt utrolig. Det er som om al støj forsvinder eller bliver ligegyldig, og du kan sidde i en næsten ophøjet tilstand og bare nyde roen.

I mellemklassen kan det bruges til samtale og sensuelt samvær (eller sex). Alt efter ens temperament kan det dog være ret overvældende, og det er ikke uhørt at folk sommetider må holde op med at nusse og kysse og sexe fordi det bliver "for meget".

Endelig er der vel det velkendte scenarie med at danse på MDMA, så det skal jeg undlade at gå mere ind i.

Hvad du går efter må være op til dig selv :)

Se også wikien "Fakta om stoffer".

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 35 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]