Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 01:00

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 50 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3
Forfatter besked
 Titel:
Medlem

Geografisk sted: Helvede
Ayers Rock skrev:
NAR skrev:
Jeg kan ikke overleve Roskilde uden min Airzooka!! Findes der en bedre måde at underholde sig selv, end at blæse frisuren af en langhåret gut :D

Denne geniale opfindelse rammer snildt folk med "kugler" af luft på 5 meters afstand, så det er bare at læne sig tilbage og se folk farre forvildede rundt imens de prøver at finde ud af hvad der ramte dem :twisted:

Billede

Krydder den med lidt makrel og andre lækre ting for ekstra LIR effekt

Den ting der er så fucking sjov!!! Er efterhånden blevet skudt af sådan en et par gange og kunne forestille mig at dens coolness-faktor steg med ca. 4000 % når man gjorde det på folk der var blææææst...

Har også lige bestilt den hehe, den er jo fucking genial !

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midt i Psychedelianus
rallemulle skrev:
Ayers Rock skrev:
NAR skrev:
Jeg kan ikke overleve Roskilde uden min Airzooka!! Findes der en bedre måde at underholde sig selv, end at blæse frisuren af en langhåret gut :D

Denne geniale opfindelse rammer snildt folk med "kugler" af luft på 5 meters afstand, så det er bare at læne sig tilbage og se folk farre forvildede rundt imens de prøver at finde ud af hvad der ramte dem :twisted:

Billede

Krydder den med lidt makrel og andre lækre ting for ekstra LIR effekt

Den ting der er så fucking sjov!!! Er efterhånden blevet skudt af sådan en et par gange og kunne forestille mig at dens coolness-faktor steg med ca. 4000 % når man gjorde det på folk der var blææææst...

Har også lige bestilt den hehe, den er jo fucking genial !

Min er så et par år gammel, så den trænger til lidt gaffa... tilgengæld tar det år at opbygge den indædte stank min airzooka skyder med :lol:

Titel:
Junior medlem

En nyttig anordning, hvis man sigter efter kolde bajere, så er et badebassin en glimrende ide.

En god svenskerfælde er, hvis man borer en tyk pløk eller pind ned i jorden (evt. på en grusvej) og så påfører pinden en pringless-chipspakke eller en dåseøl - så vent på den fuldeste svensker, og se hvor langt han kan sparke dåsen :) - altid vellykket.

Med hensyn ti l post om Airzooka'en, er der så nogen der har erfaringer med Wild Sling? - jeg har ikke kunne finde produktet på http://www.gadgets.dk og er bange for den er udgået fra produktion.
Den fungerer ligeledes som en katapult, bare i elastisk facon. Den kan bruges af alt ligefra vandballoner til golfkugler. Perfekt velegnet til festivaller.

God festival.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hulen
HVAD HELVEDE ER EN SVENSKER FÆLDE????

Er vild og blodig efter at skade de lede djævle! Fuck swenskere man.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Luca-main skrev:

Er vild og blodig efter at skade de lede djævle! Fuck swenskere man.

Det er for eksempel det han lige har forklaret, en måde hvor på man kan få stive svenskere(og evt. svenskerstive mennesker!) til at smadre sig selv, mens man græder af grin.

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: kbHoe
Luca-main skrev:

Bruges oftest om et dybt hul som stive svenskere overser. Der er forskellige varianter af dette, f.eks. kan det fyldes med vand, affald eller lignende.

De år det har regnet så meget at der bliver dannet søer rundt omkring er der altid en joker eller to der har gravet store huller f.eks. midt på vejen. Man træder forsigtigt ud, konstaterer at ens gummistøvler er høje nok til at holde fødderne tørre, går tre skridt og står pludseligt i vand til midt på låret :?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Dania
HUSK GUMMISTØVLER :lol:

Titel:
Medlem

Jeg tager mine army boots med; de er både vandtætte og gode at gå og stå i 8)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

ja fuck vejret ser ikke ud til at blive godt. :evil:

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: The real world
Keder man sig i solskin ( hvilket vi måske ikke skal forvente i år) så er en god mængde solcreme sjovt at dekorere folk med. Efterfølgende skal de bare blive i solen længst muligt!!! Hold jer fra latterlige budskaber man fortryder dagen,ugen eller måneden efter.. sådan en sol-tatoo kan holde længere end mange lige går og tror..
Til NAR / Dexofan, så var det sku da nok dig der skød på mig i 05...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 50 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]