En gammel post om at blande Amf og mdma.
http://www.psychedelia.dk/forum/viewto ... hlight=mixHendeDenSlemme skrev:
CamelJJ skrev:
At blande mdma med amf er spild af mdma, da amf hæmmer mdma´s virkning.
Din hjerne brander ikke permanet sammen, hvis du osse tripper 2 dage til. Man kan rolig sige at din hjerne har ikke godt af det.
Den nedtur du kommer til at få, hvis du tager 2 dage til, vil være fucker nederen. Du vil nok osse opleve problemer med søvnen, humøret, hukomelsen og din koncentration de næste par dage. Jeg ville ikke tage mdma de næste 2 dage hvis jeg var dig. Men det kan man kun sige til sig selv hvis man har prøvet en seriøs mdma nedtur.
Det så op til dig selv, om du vil lære på den hårde eller bløde måde.
Nedtur på MDMA er det fysisk eller psykisk ? Og vil du beskrive en nedtur/badtrip på MDMA?
psykisk...
Jeg var så smart engang at tage mdma 5 gange i løbet af en uge(små 2.5g). Jeg havde intet 5-htp. Og bestilte noget dagen efter første trip. Desvære for mig gik der 3 uger for det skide 5-htp, kom med posten.
Annyway, 2 dage efter sidste trip, røg jeg seriøst ned i kulkælderen. Med alt hvad der hører til en hård depression, såsom socialfobi, paranoia, ingen motivation osv. Der gik små 10 dage før jeg nogenlunde kunne kravle op af hullet. Humøret var stadigvæk dårligt, og der gik yderlige et par dage, før det kom tilbage. Da jeg var nogenlunde frisk igen modtager jeg det skide 5-htp med posten. 14 dage efter jeg havde brug for det...
Jeg tror jeg fik spist små 50 bananer i løbet af 14 dage, Fik osse drukket sojasovs i shots. Sagt kort, jeg var en smule desperat
Det positive ved oplevelsen, er at jeg fik pænt meget respekt overfor mdma. Det er ikke et stof, jeg på nogen måde, har lyst til at tage hver weekend. Der er for meget tilbagebetaling ved kasse 1.