child_of_gaia skrev:
Du har faktisk ret, nu jeg tænker over det! Tit synes jeg ikke MDMA er så interessant i længden fordi det nærmest føles for godt, altså kunstigt godt. Man kan nærmest ikke dreje tankerne i en neutral eller seriøst tankegang. Der føler jeg at et stof som psilocybin er klart mere givende fordi jeg nærmest altid skal kæmpe med lidt tankemylder og negative/overvældende tanker og så når de er udredt fyldes jeg altid af en stor tilfredshed!
Det kommer nok meget an på, hvad man går efter, men så sandelig også hvilken Setting vi taler om. Det forekommer mig, at de fleste her taler om fester, men der er andre aspekter af MDMA som bedre kommer ud under private forhold - gerne i tosomhed.
Måske virker man overdrevet glad og lykkelig osv., men jeg kan kun anbefale at folk prøver at tage det med en person, som de elsker (men ikke er forelskede i). Jeg har haft overdreven succes med at tage det sammen med min kone et par gange. Vi har været sammen i over 10 år, og det er helt specielt at genopleve noget af ungdommens forelskelse - det hæver faktisk niveauet i uger og måneder efter indtagelsen.
Når man tager stoffet i tosomhed, så dukker der også andre aspekter frem af MDMA'en. F.eks. har MDMA et "rum", hvor der er en dyb, dyb stilhed. Under de forhold synes jeg godt, at man kan få dybde og insigt ud af stoffet.
Men det skal også siges, at vi her i huset holder det på et niveau der siger 70-150 mg. MDMA, typisk omkring 70-100 for hhv. kvinden og manden.
Jeg synes ikke at man bliver totalt E-tarded på det niveau. Til gengæld har jeg et billede af, at en masse brugere tager relativt større mængder MDMA til festerne. Og jeg gætter på, at størrelsen af forbruget her er drevet noget frem af, at man fester løs og danser og derfor ikke rigtig stopper opm mærker efter og går dybt ind i rusen.
Jeg har det sgu lidt sådan, at hvis folk vil være hjernelamme og væk, så er der bedre stoffer eller kombinationer.