Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 14:09

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: hash joint
Junior medlem

hej,

så et klip med nogen der lavede en troldmand på youtube. Hashen var i små klumper, men sådan som jeg har forstået det så skal den smuldres helt ned i? Og han sagde at tobakken helst ikke skulle smuldres for meget.. er det sandt?

Site Webmaster
Brugeravatar

grimness skrev:
hej,

så et klip med nogen der lavede en troldmand på youtube. Hashen var i små klumper, men sådan som jeg har forstået det så skal den smuldres helt ned i? Og han sagde at tobakken helst ikke skulle smuldres for meget.. er det sandt?

Der er heldigvis ingen regler på området, så det står frit for.

Jeg foretrækker at min ristede tobak er så intakt som overhovedet muligt, bortset fra de helt store "lunser" tobak, som jeg helt fjerner.

Min hash foretrækker jeg smuldret rimelig fint ud, men det kan f.eks. være en problem med indisk/pakistansk/hele-det-områdisk hash, da det kan være fandens blødt, og knap så nemt at dele i mindre stykker.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Tilfældig fyr you said it.

Hvis du skal ryge bong, kan det foretrækkes at varme både hashen og tobakken op sammen, og derefter mikse det sammen. Det vil få en muldlignende konsistens, og er bedre at ryge i bong imo. Men til joints, skal tobakken helst være mest mulig intakt som sagt ovenfor.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

JUST DO IT!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Astralt plan
Jeg mixer således, at jeg deler mit ristede tobak op i to bunker. Den ene smuldrer jeg hash'en ud i, således at det ligner det ovenfor beskrevne bongmix. Dernæst blander jeg det sammen med bunken med "intakt" tobak. på den måde undgår jeg store klumper eller at jointen bliver for hård at suge i.

Titel:
Medlem

Så vidst jeg ved er der ikke tobak i en troldmand?

Trollllllmand = skunk/pot & hash

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Hovedpuden skrev:
Så vidst jeg ved er der ikke tobak i en troldmand?

Trollllllmand = skunk/pot & hash

Så vidt jeg ved er der ingen der regulerer hvad man kalder sine joints?

En troldmand kan vel lige så godt være pot/skunk + hash + tobak, som uden tobak.

Det er vel bare det med at blande hash og pot/skunk der er hele konceptet i det.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
Hovedpuden skrev:

Det er vel bare det med at blande hash og pot/skunk der er hele konceptet i det.

Præcis! Skunk + Super + god ristet tobak = Den bedste troldmand ever.... Lækreste skævert i know....

Titel:
Medlem

@Ambient og tilfældig fyr:

Har sgu aldrig hørt om en troldmand med tobak i.... så mister den jo ligesom lidt af det koncept, som den lever på. Nemlig "ren" tjald. Hvor der bliver brugt skunk/pot som tobakserstatning
Nogle synes netop pga at det bliver brugt som erstatning for tobak at troldmænd er træls, da de ofte brænder ringere.

Det kan selvfølgelig godt være at nogen af os har misforstået det..

Angående det mikseri der, så..... Ryger altid med bundtobak(når jeg husker det). Dvs at du tager noget ristet tobak(ikke mere end hvad der ca fylder en 2kr's areal) og hælder i jointen INDEN det bliver mikset med tjalden.. På den måde kan man ryge hele skidtet+det er mere behageligt end at støde på et papfilter.

Jeg synes det er en god idé at nuldre feden ved siden af tobakken, for derefter at mixe lortet - i stedet for at noller tjalden direkte ned i tobakken.. Man får meget bedre overblik over hvor meget man tager i osv osv... Især praktisk når man ikke er ædru.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]