Allerførst vil jeg lige sige at jeg absolut ingen erfaring har med GHB, men jeg har da lavet en del organisk kemi, så jeg prøver et langskud...
Efter at have tegnet GHB's molekylstruktur, vil jeg umiddelbart sige at den ser ret opløselig ud i vand, så med mindre i drenge tager kæmpedoser (ved heller ikke noget om doser

virker det usandsynligt at opløsningen skulle være mættet, specielt ved neutral/høj pH (protonering af carboxylsyren og den slags). Jeg vil også umiddelbart vurdere at en synlig infektion af en opløsning ikke vil ligne sperm, men snarere være en uklar væske, med bundfald, gerne brunlig.
Et bud på misæren kunne være at opløsningen ved henstand har optaget CO2 fra luften og har dannet kulsyre, hvorved pH er faldet. Et fald i pH, ville måske kunne få lidt GHB til at fælde ud, specielt ved høje koncentrationer. Da -COOH har pKa omkring 4 skulle det dog være et ret stort fald, så jeg ved ikke selv hvor sandsynligt det lyder

Hvis du har noget Natriumcarbonat (Natron f.eks.) kunne du prøve at tilsætte lidt, hvorved pH øges. Hvis det ikke går i opløsning relativt hurtigt er det nok ikke det ovennævnte der er grunden