Hej
Jeg er 36 år og har først for nylig stiftet bekendskab med hallucinogene svampe.
Egentlig var jeg ikke skræmt ved tanken om at skulle blive påvirket af dem, men jeg havde vel en naturlig skæpsis over for en type rus, jeg ikke havde prøvet før. Af samme grund har jeg ladet idèen modne i løbet af nogle (ca. 5) år.
Så faldt jeg over de her:
http://www.du-må-ikke-linke.dk
Og dem kan jeg klart anbefale over for førstegang brugere. De er meget nemme at dosere bare spis lidt af gangen (start med 3-5g) og lad rusen komme stille og roligt. Jeg er næsten sikker på du ikke vil få "farlige" visuals med disse "trøfler". Til gengæld vil du føle en nærmest "coke-høj" på vej ned

,
Som en anden skrev: Du må ikke være bange for stoffet. Prøv istedet at få en følelse af at du glæder dig til trippet!! Tænk på at du er ved at åbne en ny verden af indtryk, som du ikke har haft adgang til før... Dèt er sgu da noget at glæde sig til... En positiv indgang og et positivt sind giver et positivt positivt trip hver gang... er min påstand. Så bare glem de edderkopper eller glæd dig til at se dem som farvefulde mosaikker på din væg!!
Tvebakken
Vil lige gøre dig opmærksom på, at du ikke må linke til forhandlere. Fjern hellere linket, før en moderator gør.