Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 01:37

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg skal på roskildefestival som så mange andre og til den lejlighed har jeg tænkt mig at købe lidt mind-guf i morgen.

75gPeruvian torch

25g,Amanitas (muscari) muligvis 50g

40 hbwr frø

hash

Er hvad jeg har planlagt at købe, jeg skal selvfølgelig ikke tage det hele selv, men mindst 2-3 stærke trip til mig selv er da forventet. Nu er jeg imidlertid ved at få lidt kolde fødder, da det lyder af ret meget. Hvis disse stoffer deltes af 2-3 på en uge ville det så udgøre nogen fare for vores helbred? Her tænker jeg især på om man kan udvikle pludselige psykoser hvis man tripper et par dage i træk?

Resistens opbygges svjv meget hurtigt ved psychedelics, men det burde ikke være noget problem da jeg har forskellige stoffer med eller hvad?

Desuden er mdma amf og lign. en god eller dårlig idé at tage sammen med lsa og meskain??

Senest rettet af Moonage Daydreamer 22 jun 2007 17:37, rettet i alt 2 gange.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: !!!
rød fluesvamp på roskilde?.. har du erfaringer med den - for ellers vil jeg sige at det er en dårlig ide - generelt at prøve nye rusmidler sådan et sted kan være dumt..

og ellers at trippe 3 gange på en uge.. kommer an' på hvor hårde trips du har gang i - hvad du oplever osv..

synes det er et lidt underligt valg af stoffer til et festival, men må man vel selv om :)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Ja som ovenover nævnt, kør i det du kender. Jeg Rød Fluesvamp er streget fra listen. Hvis du har erfaring med meskalin eller lsa, så synes jeg ikke der burde være nogen alarm. Men hold dosen nede..
Min erfaring/opfattelse er dog at LSA og meskalin er meget ligge-ned stoffer og nok ikk så sociale og party. Hold dig til dit hash og nogle kolde bæjsere.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: der hvor det sker...?
child_of_gaia skrev:
Ja som ovenover nævnt, kør i det du kender. Jeg Rød Fluesvamp er streget fra listen. Hvis du har erfaring med meskalin eller lsa, så synes jeg ikke der burde være nogen alarm. Men hold dosen nede..
Min erfaring/opfattelse er dog at LSA og meskalin er meget ligge-ned stoffer og nok ikk så sociale og party. Hold dig til dit hash og nogle kolde bæjsere.

du er dælme styg kammerat...

og ja... mdma er godt til nedturen af lsa... men kunne ikke forestille mig det ville være særlig lækkert mens man tripper lsa på det højeste.. det ville nok blive en tand for meget... men rigtig lækkert at bruge på nedturen så snakken kan komme i gang...

men hvis jeg var dig... ville jeg nok holde mig til mdma og shakers... og røg selv... det er sku en lækker kombo.

Titel:
Flueknepper kongen

Udover tolerance er det en pissegod idé. :wink:

Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Jeg ville nok holde mig til svampe på en festival, da svampene er nemme at indtage og jeg føler mig tryg med deres virkning.

Efter min mening kan Mescalin nok blive alt for dyb til en festivalstemning og desuden er det kvalmende at indtage og går meget dårligt sammen med alkohol. Jeg prøvede engang at dele en flaske vin på mescalin, og jeg havde onde tømmermænd dagen efter. Mescalin er "snobbet" mht til setting og den foretrækker Natur.

LSA har jeg ikke så store erfaring i.

MDMA går godt sammen med svampe, men husk ikke at overdrive indtaget!

Hash er helt tilrådeligt!

God tur!

Hilsen Fanny

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: kbh et sted
Jeg regner selv med at tage en remlig hæftig blanding med. Nok til at gøre mig perma påvirket i en uge. Så jeg valgte for små 3 uger siden at gå i cølibat, mht alkohol og stoffer. Bare så ens hjerne bare har en lille chance for at klare ugen.

Det er ikke så meget de 3 trips, der slår bunden ud af ens hoved, det er mere den konstate påvirkning af diverse stimulanser mellem ens trips.

Du ved stilen med at man starter dagen med en bane speed, og derefter snupper man lige et bonghoved og en morgenbajer.

Jeg kan efterhånden mærke på mit hoved, om det vil have en pause, eller om det er fit for fight. Så man må lige vudere hvad ens hoved er mest til den dag.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]