Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 18:08

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 101 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Hvornår skal vi mødes?
Mandag d. 2 46%  46%  [ 24 ]
Tirsdag d. 3 17%  17%  [ 9 ]
Onsdag d. 4 15%  15%  [ 8 ]
Torsdag d. 5 4%  4%  [ 2 ]
Fredag d. 6 17%  17%  [ 9 ]
Afgivne stemmer : 52
Forfatter besked
 Titel:
MEGATRON

jeg kommer flyvende på en regnbuefarvet sky med pupiller så store som tallerkener - ses vi?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I geometriens hule, uha uha!
Jeg agter at komme under påvirkelse af hjemmedyrkede svampe. Den berygtede bro er ikke til at tage fejl af; den lægger mellem del East og West, og er en stor metal-bro.

Ses vi? Det tror jeg nok vi gør, drenge!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I din lokale skov
byebyebye skrev:
jeg tror jeg møder op i sån en "roskilde festival against drugs" trøje og demonstrerere imod at narkomaner må mødes...

Bare kom med tidspunktet, så skal jeg sq nok være der :D

Den tanke kryssede også min tanke gang, med "against drug" T-shirten :D

Anyways er ny herinde, men regner dog med at kigge et smut forbi jer på roskilde, hvis jeg altså kan finde vej i min koger :roll:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: wonderland
helt sikkert.. jeg er frisk.. hva dag passer folk bedst? og så skal vi også lige klar gøre hvor henne? ved ikke om det allerede er blevet skrevet.. fik ikke læst hele tråden :P

Titel:
Methylon Connoisseur

Geografisk sted: Roskilde
Delysid skrev:
helt sikkert.. jeg er frisk.. hva dag passer folk bedst? og så skal vi også lige klar gøre hvor henne? ved ikke om det allerede er blevet skrevet.. fik ikke læst hele tråden :P

Mandag kl. 15 vest siden af broen :)

Jeg kan kendes på min sexede t-shirt :D

Billede

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tannhäuser Gate
Ja, så ved panserne da hvem de skal kigge efter.
Lad være med at have noget på jer i ikke må have(i lovens øjne) :wink:

Titel:
Methylon Connoisseur

Geografisk sted: Roskilde
DeHades skrev:
Ja, så ved panserne da hvem de skal kigge efter.
Lad være med at have noget på jer i ikke må have(i lovens øjne) :wink:

Haha, jeg tager jo ikke noget ulovligt narko, så jeg kan sagtens lyse op :D

Men du har ret, dårlig ide for alle at tage noget til mødet, man ved jo aldrig ;)

Titel:
Medlem

yes sir jeg regner også med at komme. Jeg finder lige på en eller anden åndsvag t-shirt jeg kan tage på så folk kan kende mig. Måske mit profilnavn skal være skrevet på?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

balle skrev:
yes sir jeg regner også med at komme. Jeg finder lige på en eller anden åndsvag t-shirt jeg kan tage på så folk kan kende mig. Måske mit profilnavn skal være skrevet på?

Du kunne også bare tage en T-shirt på, der har et par baller afbilledet på den ene eller anden måde : :P

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: wonderland
hahahaha fuck den er grinern man! shiiiaat! :D hehe!

go stil!

nå men så vil jeg prøve at være der ;)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I geometriens hule, uha uha!
Jeg vil også prøve at nå det. Det er mig med det fedtede hår og bræk på skoene. Ses!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I de tusind landes sø
ØV jeg kan sgu ikke mandag kl 15. Der er arrangeret en demo inde i roskilde by, med start fra torvet foran stationen, og jeg skal spille musik fra én af højtalervognene.
Er der ikke stemning for at sige tirsdag i stedet?? Så tager jeg en kasse bajere med..
-Og iøvrigt, ikke for at være total rasmusmodsat, men er kl 15 ikke næsten for tidligt? Når man hører at grunden tril at der var så mange der gik glip af det sidste år, var at folk lå og kogte??

Hvis i synes det er alt for nederen, så bare mød hinanden mandag, og så må jeg bare ellers sidde og tude over jeg ingen psychedelia venner fik.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Vi kan evt lave et sekund try, for folk der ikke har mulighed, eller misser mandag?

Torsdag kl.15.00 ?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hulen
hvad med et fast midnats psychedelia brøl, hvor vi alle sværger troskab mod foreningen, skåler, og råber et kampråb, og så splitte igen.

vi kan gøre det HVER nat:)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: !!!
Lala skrev:
Vi kan evt lave et sekund try, for folk der ikke har mulighed, eller misser mandag?

Torsdag kl.15.00 ?

skide god ide.. jeg synes også det er dumt at gøre det den første dag, når alle skal sætte telte op - finde rundt, ned i byen og købe ind, skændes med deres naboer osv..

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: somewhere between A and B
tirsda eller onsdag! så har folk fået sat deres lejer op og har fyldt kroppen med thc og andre dejlige midler =)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Hvis min plan med at snige mig ind lykkedes er jeg helt sikkert også frisk! Selvom jeg ikke tror(hehe) at jeg kender nogen herindefra..men det ku' være fee alligevel. Nye mennesker med sunde interesser er altid godt jo :D

Titel:
Dedikeret medlem

De åbner søndag morgen kl. 8! Ergo skulle i gerne have fået stillet jeres telt op mandag kl. 15... Det tager heller ikke så lang tid.

For mit vedkommende er mandag også en fed dag at gøre det. Det vil resultere i at hvis man kan lide folk, støder ind i dem sidenhen at man kan snakke sammen, tage til koncerten og dele et trip eller en joint - er det ikke nice?!!!
Jeg har dog ikke noget imod at der bliver lavet en anden dag man kan mødes, men mandag passer også dejligt fordi det er den eneste dag der er gay musik.

Det ville også være fed nok hvis der kom det der midnatsnoget folk snakker om, men er der i virkeligheden nok fællesskab på psy til at folk møder op og gider at trave fra den ene side af festivalen til den anden for at gøre det. Ideen er fed nok, og måske realistisk, men jeg tvivler på at der vil være mange hver aften...

Man kunne evt. også arrangere koncerter sammen?! Jeg mangler nogle at chille til Junkyard Productions med om fredagen lige efter beastie boys (folk jeg kender skal se queens of the stone age) - bare et forslag.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: somewhere between A and B
Ayers Rock skrev:
De åbner søndag morgen kl. 8! Ergo skulle i gerne have fået stillet jeres telt op mandag kl. 15... Det tager heller ikke så lang tid.
i den tilstand jeg er i så tager det sgu nok så lang tid :) men du har sgu en pointe! mandag lyder alligevel okey!

Ayers Rock skrev:
fredagen lige efter beastie boys
jeg er frisk! det band jeg brænder mest efter at se! og suge joints til! (altså beastie boys)

off-topic har lige haft jehovas vidner forbi... skræmmende især når jeg lige har suget en skunkpind!

Titel:
Dedikeret medlem

http://www.junkyard-productions.com/

Rigtig fed reggae med vekslende mande og kvindevokal. I mine øjne har de til tider lidt træk af bikstok røgsystem - de er dog federe :wink:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 101 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]