Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 14 jul 2025 00:56

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
 Titel: COKE i kapsel
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
Hvaaaa. Er gået hen og blevet lidt snottet, så jeg kan ikke rigtig sniffe mit coke. Hvis jeg smider det i en kapsel, er der så nogen ting jeg skal tage hensyn til og passe på?

Eller kan jeg bare smide skidtet ned og trippe?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: kbh et sted
nu er der grænser for hvor meget man tripper på coke, men ja enten kapsel, eller opløs i vand og drik. Dog ville jeg nok gemme coken hvis jeg var dig, til en dag hvor du ikke er forkølet.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
Jaja bevares. At trippe er vel bare at opnå effekt.

Ja, men jeg har bare så tisse svært ved at gemme den slags. Bedere inde end ude...

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Jordens røvhul!
jeg er ikke helt sikkert, men mener jeg engang fik fortalt at man skal bruge op mod et kvart gram, som du skal spise på en gang for overhovedet opnå effekt, da meget af det bliver opløst i mavesækken

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Wikien skrev:
Coca leaves are typically mixed with an alkaline substance (such as lime) and chewed into a wad that is retained in the mouth between gum and cheek (much in the same as chewing tobacco is chewed) and sucked of its juices. The juices are absorbed slowly by the mucous membrane of the inner cheek and by the gastro-intestinal tract when swallowed. Alternatively, coca leaves can be infused in liquid and consumed like tea. Ingesting coca leaves generally is an inefficient means of administering cocaine. Advocates of the consumption of the coca leaf state that coca leaf consumption should not be criminalized as it is not actual cocaine, and consequently it is not properly the illicit drug. Because cocaine is hydrolyzed and rendered inactive in the acidic stomach, it is not readily absorbed when ingested alone. Only when mixed with a highly alkaline substance (such as lime) can it be absorbed into the bloodstream through the stomach. The efficiency of absorption of orally administered cocaine is limited by two additional factors. First, the drug is partly catabolized by the liver. Second, capillaries in the mouth and esophagus constrict after contact with the drug, reducing the surface area over which the drug can be absorbed. Nevertheless, cocaine metabolites can be detected in the urine of subjects that have sipped even one cup of coca leaf infusion. Therefore, this is an actual additional form of administration of cocaine, albeit an inefficient one.

Orally administered cocaine takes approximately 30 minutes to enter the bloodstream. Typically, only a third of an oral dose is absorbed, although absorption has been shown to reach 60 percent in controlled settings. Given the slow rate of absorption, maximum physiological and psychotropic effects are attained approximately 60 minutes after cocaine is administered by ingestion. While the onset of these effects is slow, the effects are sustained for approximately 60 minutes after their peak is attained.

Contrary to popular belief, both ingestion and insufflation result in approximately the same proportion of the drug being absorbed: 30 to 60 percent. Compared to ingestion, the faster absorption of insufflated cocaine results in quicker attainment of maximum drug effects. Snorting cocaine produces maximum physiological effects within 40 minutes and maximum psychotropic effects within 20 minutes, however, a more realistic activation period is closer to 5 to 10 minutes, which is similar to ingestion of cocaine. Physiological and psychotropic effects from nasally insufflated cocaine are sustained for approximately 40 - 60 minutes after the peak effects are attained

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I de tusind landes sø
Bare lav dig en streg, og så i munden med det. Under tungen og rundt i kæften. Det virker perfekt. Det er ikke særlig godt for hverken tænder eller tandkød, så man skal ikke gøre det for tit, men det virker fint!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Odense
MethylOle skrev:
Bare lav dig en streg, og så i munden med det. Under tungen og rundt i kæften. Det virker perfekt. Det er ikke særlig godt for hverken tænder eller tandkød, så man skal ikke gøre det for tit, men det virker fint!

Synes nu ikke oral indtagelse af kokain, virker så optimalt som insufflering af selvsamme substans.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Elektra skrev:
MethylOle skrev:

Synes nu ikke oral indtagelse af kokain, virker så optimalt som insufflering af selvsamme substans.

Det er ikke oral indtagelse, hvis det bliver optaget igennem mundkødet ligesom med LSD under tungen. Har aldrig hørt om den metode med kokain, men jeg ville da nok satse på den i stedet for at sluge det.

Titel:
Medlem

Ja, hvis man bare lader det florere inde i munden, så bliver man bare bedøvet, og opnår ikke noget stimulering..

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: svendborg
negerleif skrev:
Ja, hvis man bare lader det florere inde i munden, så bliver man bare bedøvet, og opnår ikke noget stimulering..
kokain vil jeg mene skal tages i veneren det er bare lækkert men man bliver afhængig på stedet så det er ikke noget jeg vil råde folk til at gøre

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I de tusind landes sø
negerleif skrev:

Der tager du fejl.

Titel:
Medlem

MethylOle skrev:
negerleif skrev:

Der tager du fejl.

Det var noget af en konstatering.. den eneste stimulering jeg får ved at komme mit coke i munden er da, at jeg bliver lam, får ikke den "dejlige" følelse som når jeg sniffer det, så begrund lige dit svar mester :)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hvis man lavede en streg,og sugede det ned i lungerne,ville man ikke få en ret hurtig virkning?
Og så kan du selfølgelig lave base røg.Det må da næsten være det eneste man kan gøre hvis næsen er finish.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Røven ftw! Glemte i helt røven drenge?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

HopIFjorden skrev:
Røven ftw! Glemte i helt røven drenge?

Bliver coke optaget gennem tarmvæggen? O.o

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Mon ikke...

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det er sandt, det er derfor det er farligt at transportere det i røven i kondom. Hul på kondomet = OD.

Titel:
Junior medlem

Lilleso skrev:
Det er sandt, det er derfor det er farligt at transportere det i røven i kondom. Hul på kondomet = OD.

Så er det sku man overvejer en ekstra gang om det er det værd når ens liv afhænger af et kvart mm tykt stykke gummi

Titel:
Junior medlem

hvad er der nu galt med at bruge en ganske normal næse-spray en 15-20 min før man skal snitte? det gør jeg.. er der ulemper ved det?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
smask skrev:
hvad er der nu galt med at bruge en ganske normal næse-spray en 15-20 min før man skal snitte? det gør jeg.. er der ulemper ved det?

:yeah: Gør jeg også hvis jeg er snottet, eller har coke-næse om morgenen.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]