Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 00:25

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 125 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Næste
Forfatter besked
 Titel: Heroin
Medlem

Geografisk sted: et eller andet sted
Nu har jeg ytret mig før om dengang jeg blev dopet med heo deo, men jeg kan da godt fortælle det endnu engang.

jeg var mega lam på kex, havde spist en 8 stykker og det var anden gang jeg prøvede dem, ejg fik en streg blandet med coke og heo, og jeg fik det rå ubehageligt, de folk som før var folk jeg havde lyst til at snakke med raget med en skid, jeg blev dybvt asocial og skred fordi jeg ikke gad være sammen med andre mig selv, et fuldstændig ego rush....

ego ego ego ego ego ego ego ego ego ego...

fuck heroin så heller lamme sig med noget hvor man kan dele sin sindstilstand på et vist nivuea [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

cheers !!

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Jeg har skrevet en trip-report on et af mine tidligere, oplevelser med Heroin, feedback modtages gerne. [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img]

Insane psychedelia user!

Du er sgu modig..

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
Er det ikke en ret stor dosis at indtage (0,5 g) hvis man er førstegangsbruger? Hvor lang tid brugte du i alt fra du startede med at ryge heroinen, til du sluttede?

Havde du nogen problemer med kvalme? Jeg har hørt om nogle oplevelser der blev ret ubehagelige pga. kvalme og opkastninger

Og til sidst: Kunne du tænke dig at prøve det igen? Mærker du en stærk længsel efter at genopleve følelsen, eller kan du nemt undvære det?

In our memories
Brugeravatar

Jo, det ville det have været hvis det ik var blandet så meget op, det var ikke rent desvære. Den oplevelse Jeg har skrevet om varede vel en 6-7 timer i alt fra Jeg startede til jeg sluttede, men er ikke helt sikker.

Jeg havde lidt kvalme på et tidspunkt og en ret intens køen på benene, og næste morgen da Jeg stod op kastede Jeg op og havde lidt diaré men ellers ikke nogen stører ubehag.

Jeg vil gerne prøve igen på et eller andet tidspunkt, men Jeg vil ikke have at det er noget der skal haste, for Jeg mærker allerede en meget stærk længsel om at ta det igen og glemme alt andet omkring mig, og det skræmmer mig lidt.

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
Jeg tror selv at jeg ville ryge opium, hvis jeg skulle prøve en af opiaterne - der er vist mindre afhængighed og knap så stor effekt. Jeg kan dog godt se det dragende i at prøve et stof med så mange myter, fordomme og fortællinger om som heroin. Heroin bliver vel også af mange anset som "det værste stof" - som den dybeste afgrund man kan falde i. Jeg kan godt se det spændende i at lade sig falde ned i afgrunden og se hvad der sker og hvor langt der er til bunden.

Bare af nysgerrighed:
Hvor og hvordan fik du fat i stoffet? købte du det igennem en narkoman eller en pusher?

Hvor meget kostede det?

In our memories
Brugeravatar

Jeg fik det igennem en ven som er tidliger Junkey, men pris og kvalitet varriere, men ca. 800 - 1000 for et gram af svingende kvalitet.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: aarhus. (fra djurs)
jeg har prøvet opiom og morfin og der var ikke noget at klage over det var sku virklig lækkert vh. doeneg

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det må virklig have været mixet.Et halvt gram!Det må have været brun gade dope?
Hvis jeg får den ide,at lamme mig med Heroin,skal jeg have et sted mellem 50-100mg der hvor jeg får det.
Hold ferie,man må jo nærmest blive kvalt hvis man prøver at sniffe det? [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

*lol*

Hvis jeg endelig skulle prøve herodero så tror jeg squ at jeg vil få fat i GONZO [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

HÆ HÆ

det der anima insania herodero der - det holder jo nok ikke så - ligesom - 500mg - og så gonzo med 50-100mg - ved squ godt hvad jeg vil vælge..

Og jeg har valgt.

COCAINE.... Man kan jo bare ryge det hvis man skal være totalt blæst

Underligt nok - så sidste gang jeg spurgte efter heroin priser fik jeg de priser her.

1 Pakke - 300 BOBS
1G - 2500 BOBS

stakkels junkier - de må virkelig købe lortet - underligt nok så troede jeg at Junkier købte pakker og ikke hele G - regnede squ ikke med at de havde råd til et helt G ad gangen - andet end hvis der lige havde været den første... TROR SERIØST AT ANIMA BLEV BUDFUCKET AF SIN JUNKIE VEN *lol*

Han skulle lige score penge til hans næste fix så han solgte lort til ANIMA - hah hah hah - *looool* fuck jeg gad da ikke prøve noget for første gang og så det var en omgang lort - og jeg vil slet ikke anskaffe mig dope igennem en JUNKIE - damn jeg ville da få det skidt bare med tanken om at en junkies fingre havde rørt ved mit lort...

ADDDDR!!!!!

[ 09 April 2002: Besked ændret af: Elven Raver ]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Synes lige at jeg ville smide et link til andre Heroin-interesserede:
www.lycaeum.org .

Der er to Heroin rapporter, en sniffet og en injiceret.

Peace,
Tias.

In our memories
Brugeravatar

Gonzo>Yep, præcis brunt gade heroin, [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]
har ik været istand til at få fat på det hvide stads

ER> så styr da trippet knægt, Jeg skrev Eks Junky, det var måske ik helt rent, men for faen, tror sq ik han fuckede med mig tror bare han fik fat på noget lort, men stadig ik lort.. [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] du har ik engang prøvet det, og desuden røg Jeg os cokebase før du gjorde... doh min far er stærkere end din [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

det er meget alm. at heo er bladet op, og kan indeholde alt lige fra 1% - 100%

100% ren heo hvis røget kan gi et godt trip med så lidt som 15-30 milligram

[ 09 April 2002: Besked ændret af: Anima Insania ]

jeg røg coke første gang som 18 årige - aka - ca. 3½ år siden.

Og legede med diverse morfinpræparater som 13-14 årig.

OG JEG ER FANDME GLAD FOR AT JEG IKKE HAR PRØVET HERODERO......

Ikke at jeg er stolt af det på nogen måde - men jeg gider da ikke sidde og se på at en eller anden der ved sine fulde fem kan finde på at indtage 0.5g herodero første gang - har man så hjerne?

Men er det ikke osse dig der sidder og snakker crack med småpiger over icq?

eller er det en anden min sista har fortalt mig om - håber virkeligt det er....
kan bare ikke lige se hvem jeg ellers skulle "kende" på hendes ICQ liste.

In our memories
Brugeravatar

ER: jeg røg coke første gang som 18 årige - aka - ca. 3½ år siden.
Og legede med diverse morfinpræparater som 13-14 årig.
> fedt og det sq gøre det bedre?

ER: OG JEG ER FANDME GLAD FOR AT JEG IKKE HAR PRØVET HERODERO......:
øh, og? hva har det med mig gøre? og hvorfor er du så glad for det? bange for at bli hooked?

ER: Ikke at jeg er stolt af det på nogen måde - men jeg gider da ikke sidde og se på at en eller anden der ved sine fulde fem kan finde på at indtage 0.5g herodero første gang - har man så hjerne?>

tror du bare sådan at Jeg ryger et halvt gram uden først at prøve lidt og se hvor stærkt det er, hva har du så ondt i røven over? at sluge 8-20 E piller som du Jo godt ka finde på, er vel li så hjernelamt?

ER: Men er det ikke osse dig der sidder og snakker crack med småpiger over icq?

eller er det en anden min sista har fortalt mig om - håber virkeligt det er....
kan bare ikke lige se hvem jeg ellers skulle "kende" på hendes ICQ liste.>

hva med at lade de løse beskyldninger ligge, for det første det er ynkeligt, for det andet har det intet som helst form for relevans andet end mudderkastning.

Du er en hykler~~

[img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Du presser mig ud i at finde diverse logs frem - hvem tror jeg tror mest på - min sista eller dig?

Heldigvis så mener jeg ikke at hun sletter sin history og jeg tror sagtens at hun kan finde "vidner" på hvad du har sagt..

Det er måske den måde du får det selvværd du har på - eller er det bare for selvtillidens skyld.

Og korrekt jeg kan finde på at sluge en 8-35 E piller...

Og hvad tror du grunden er..

Når man har lammet sig en hel sommer så er ens resistens eddemanme oppe i skyerne - og så er man nød til at hugge så meget i sig for at blive rigtig stegt..

Desuden er det herresjovt.

En anden ting er at du ikke skal kalde mig hykler - det er folk som dig der får EGO frem i mig.

Men hvis dunu havd3 skrevet at du testede styrken først havde jeg nok ikke skrevet det - så istedet for at sidde og lyde smart med .5g hero så burde du jo nok overveje at sige det hele istedet for at lade tingene komme som du har brug for dem - men nu vil jeg snakke med min sista og se hvad jeg kan grave frem af logs og histories - så får vi jo og se hvad der er løgn og hvad der er sandt - jeg bliver hverken skuffet eller noget over at det måske er forkert - det rører ikke mig - men det ser ud til at røre dig en del hvis det er sandt - ellers vil du jo nok ikke angribe mig på den måde vel?

"ER: OG JEG ER FANDME GLAD FOR AT JEG IKKE HAR PRØVET HERODERO......:
øh, og? hva har det med mig gøre? og hvorfor er du så glad for det? bange for at bli hooked?"

Næeh bare glad for jeg ikke har prøvet det. Ser det lidt som bunden af narkomiljøet - har set for mange mennesker ramme bunden på det - deriblandt venner.

OG de E piller jeg guflede så mange af

var ECU - regner med at der max var 50mg mdma pr stk - fordi de var ikke så vilde - så ca. 35*50 bliver omkring - 1.5g mdma på en nat - det er squ da en ok dosis - ikke noget vildt der - det er jo cirka det samme når man får kvalli knalder -så æder man det mindre i tabs men dosen er cirka den samme.

In our memories
Brugeravatar

ER: well... nej det rørmig egentlig ikke en pind, men hva Jeg snakker med andre om, om det så er sex, drugs eller whatever, er vel rimelig irrelevant for hvores diskuttion, Jeg tar sjældent E, plejer som regel at guffe 250 mg MDMA som MAX, for det skader sq hjernen mere end du tror når du æder så meget, yep det skader sq hjernen mere end hero...
Jeg elsker E, men gider ik at miste den nice følelse så holder mig til at ta E'erne en gang om måneden ellers står den på coke og heo, det blir man never ever træt af [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]
Men nej gider ik at skændes med dig, hvis du havde læst det Jeg havde skrevet ordenligt så havde du ik behøvet at flippe. Og jeg har også også venner som har været ude i lortet, men det behøver ik at afholde en fra det, der er os folk som er døde af E, og langt flere døde af alkohol, hvorfor sq det være en undskyldning, det argument holder ikke helt

Ikke på nogen måder er dette ment for at svine anima - jeg vil bare have gjort sådan at jeg ikke fremstår som løgner....

[ 09 April 2002: Besked ændret af: Elven Raver ]

Junior medlem

Geografisk sted: In Between
ÆeHm, hey hey, Elven's "SiSta" her.. hæhæ...
Anima Insania har snakket om heRoDoRe, CraCk og haSH med mig på iCq! Så min broder lyver altså ikke!!
Men men men, han opfordrede mig ikke til at prøve det, han sagde nærmere at jeg skulle holde mig langt væk fra det lort!

- peaCe mT -

In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Og hvor gammel er du så, min ven? 10 ½????

-Psyko

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Monkey Island
Aaaaargh! 2 elvere!!!! [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 125 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]