Hey psy, der er ikk rigtig nogen formål med denne tråd, trænger bare til at komme ud med lidt problemer.
Well, here we go.. Har efterhånden taget stoffer i 5 år, mest speed og nerve medicin + jeg de sidste 6 år har haft et halvstort hash og alkohol problem. Det har kørt op og ned med hvor meget jeg har indtaget, men ihvertfald mindst en gang ugen de første par år.
Kan næsten ingen ting huske fra min barndom og skole tid, har ikk rigtig noget forhold til mine forældre og resten af familien.. Min hukommelse virker så godt som ikke mere og er deppresiv som ind i helvede.
Ved ikke rigtig hvorfor jeg tager stoffer og hvorfor jeg begydte, kommer fra en god familie og har fået en ganske normal opdragelse.
Host host!
I må undskylde det kommer sådan lidt usorteret, men det er ved at være et stykke tid siden jeg har set en seng

Siden jeg flyttede hjemme fra (et par år siden) har jeg været påvirket at narko mindst 2-3 gange i ugen, solgte piller og snus sidste år (indtil rejeseholdet mente det var nok) så har hele tiden haft narko nok i nærheden til at tage en ordenlig tur.
Røg i MDMA en hel måned i træk op til jul forrige år, brændte af på min. et ½ g, hver dag alle dage i dec undtagen nytårsaften (hvor der røg 3-4 g rigtig go amf i hovedet)
Mig og min buddy som jeg solgte med, fyrede mellem 45 og 50000 af på krystal den måned, kan stadig mærke det på mit hovede at jeg har lavet det nummer.
Efter den tur, har jeg faktisk næsten holdt mig fra det, men har så brugt tiden på at sniffe amf al min vågne tid = et par dage dybt på snitter og sprut og så en dag i sengen.. og så på tur igen.
Udover at jeg er dybt stimulans luder, har jeg også et meget turbolent forhold til lsd og svampe, jeg har ihvertfald fået indtaget min portion.. Smed en flaske syre væk nede på et af de lokale diskoteker efter at have taget 1900 mics på et par timer, kan intet huske fra den nat, men alt som det plejer.
Ved godt at nogen måske syntes det virker som om jeg bare vil "blære" mig med hvad jeg har gjort, men som sagt før trængte jeg bare lige til at komme ud med det, måske også få det ned på skrift så jeg selv kan forstå hvad der er gået galt.
Skal starte på antabus d. 27, og det er min plan at jeg vil starte med at tage en måned clean når jeg får det, ingen røg eller noget.
Er bare så meget i tvivl om hvad der sker når jeg ikk har mit kære snus længere, nervøs for hvem jeg er og skide nervøs for hvor meget jeg har ødelagt min krop og hjerne.
Undskyld for stave fejl og evt mangel på rød tråd og mening, men det hjalp sq at få det skrevet ned.
Peace herfra