Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 jun 2025 18:41

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 37 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Hey psy, der er ikk rigtig nogen formål med denne tråd, trænger bare til at komme ud med lidt problemer.
Well, here we go.. Har efterhånden taget stoffer i 5 år, mest speed og nerve medicin + jeg de sidste 6 år har haft et halvstort hash og alkohol problem. Det har kørt op og ned med hvor meget jeg har indtaget, men ihvertfald mindst en gang ugen de første par år.
Kan næsten ingen ting huske fra min barndom og skole tid, har ikk rigtig noget forhold til mine forældre og resten af familien.. Min hukommelse virker så godt som ikke mere og er deppresiv som ind i helvede.
Ved ikke rigtig hvorfor jeg tager stoffer og hvorfor jeg begydte, kommer fra en god familie og har fået en ganske normal opdragelse.

Host host!

I må undskylde det kommer sådan lidt usorteret, men det er ved at være et stykke tid siden jeg har set en seng :P

Siden jeg flyttede hjemme fra (et par år siden) har jeg været påvirket at narko mindst 2-3 gange i ugen, solgte piller og snus sidste år (indtil rejeseholdet mente det var nok) så har hele tiden haft narko nok i nærheden til at tage en ordenlig tur.
Røg i MDMA en hel måned i træk op til jul forrige år, brændte af på min. et ½ g, hver dag alle dage i dec undtagen nytårsaften (hvor der røg 3-4 g rigtig go amf i hovedet)
Mig og min buddy som jeg solgte med, fyrede mellem 45 og 50000 af på krystal den måned, kan stadig mærke det på mit hovede at jeg har lavet det nummer.
Efter den tur, har jeg faktisk næsten holdt mig fra det, men har så brugt tiden på at sniffe amf al min vågne tid = et par dage dybt på snitter og sprut og så en dag i sengen.. og så på tur igen.

Udover at jeg er dybt stimulans luder, har jeg også et meget turbolent forhold til lsd og svampe, jeg har ihvertfald fået indtaget min portion.. Smed en flaske syre væk nede på et af de lokale diskoteker efter at have taget 1900 mics på et par timer, kan intet huske fra den nat, men alt som det plejer.
Ved godt at nogen måske syntes det virker som om jeg bare vil "blære" mig med hvad jeg har gjort, men som sagt før trængte jeg bare lige til at komme ud med det, måske også få det ned på skrift så jeg selv kan forstå hvad der er gået galt.
Skal starte på antabus d. 27, og det er min plan at jeg vil starte med at tage en måned clean når jeg får det, ingen røg eller noget.
Er bare så meget i tvivl om hvad der sker når jeg ikk har mit kære snus længere, nervøs for hvem jeg er og skide nervøs for hvor meget jeg har ødelagt min krop og hjerne.

Undskyld for stave fejl og evt mangel på rød tråd og mening, men det hjalp sq at få det skrevet ned.

Peace herfra

Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Hej xoobanzx. Det er noget af en historie du fortæller! Jeg håber meget at det hjælper dig at se dit nuværende liv på skrift, og at det vil inspirerer dig til at få gjort noget ved det. Jeg tror ikke du skal være bange for, at nogen tror du bare vil blære dig. Der er ikke nogen som misunder det misbrug du har.

Noget i din tekst står lidt uklart for mig, fordi du både skriver om Amfetamin og MDMA. Du skrev:

Citat:
Røg i MDMA en hel måned i træk op til jul forrige år, brændte af på min. et ½ g, hver dag alle dage i dec undtagen nytårsaften (hvor der røg 3-4 g rigtig go amf i hovedet)

De et ½ g, var det MDMA eller Amfetamin?

Citat:
Mig og min buddy som jeg solgte med, fyrede mellem 45 og 50000 af på krystal den måned, kan stadig mærke det på mit hovede at jeg har lavet det nummer.

Det samme spørgsmål her. Hvad er "Krystal"?

Jeg tror du skal noget større behandling igennem end bare en antabuskur. Har du overvejet et behandlingshjem? Dit misbrug har stået på i så lang tid nu, at det vil være rigtig hårdt for dig at genopdage din mishandlede krop på baseline. Derfor har du brug for al den støtte du kan få.
Jeg håber du finder styrken til at komme videre og indse størrelsen af dit problem.

Hilsen Fanny

Fanny skrev:
Hej xoobanzx. Det er noget af en historie du fortæller! Jeg håber meget at det hjælper dig at se dit nuværende liv på skrift, og at det vil inspirerer dig til at få gjort noget ved det. Jeg tror ikke du skal være bange for, at nogen tror du bare vil blære dig. Der er ikke nogen som misunder det misbrug du har.

Noget i din tekst står lidt uklart for mig, fordi du både skriver om Amfetamin og MDMA. Du skrev:

Citat:

De et ½ g, var det MDMA eller Amfetamin?

Citat:

Det samme spørgsmål her. Hvad er "Krystal"?

Jeg tror du skal noget større behandling igennem end bare en antabuskur. Har du overvejet et behandlingshjem? Dit misbrug har stået på i så lang tid nu, at det vil være rigtig hårdt for dig at genopdage din mishandlede krop på baseline. Derfor har du brug for al den støtte du kan få.
Jeg håber du finder styrken til at komme videre og indse størrelsen af dit problem.

Hilsen Fanny

Det var et halvt g mdma om dagen, min.
Krystal MDMA, :wink:

Sorry for det mangelfulde svar, men er lige på vej til tandlæge

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I geometriens hule, uha uha!
I det du har skrevet det, kan du nu begynde at trappe ned, og så derefter se tilbage på, hvad du skrev her.

Det er hårdt at trappe ned fra stimulanser, har selv været en lille amf-junkie i gymnasiet, hvilket resulterede i at jeg i går droppede ud af gymnasiet. Så set i bakspejlet har jeg spildt 1½ år i gymnasiet på at tage stoffer. Jeg starter på et nyt gymnasium her til sommer.

Jeg ved ikke, hvordan dit forhold med amfetamin er, men mit var sådan, at jeg snittede det meste af dagen, fordi jeg jo syntes det var fedt, og så om aftenen kunne jeg ikke sove, så derfor drak jeg mig enten fuld eller stenede over et eller andet, til den lyse morgen.

Næste morgen ville jeg så være træt, så jeg sniffede en ordentlig bane til morgenmad. Sådan kørte cirklen rundt.

Hvad jeg værdsatte ved mit stop af amf var;

- jeg var mere glad, dvs. jeg ikke var så "intens" hele tiden. Jeg kunne grine og slappe af, og min hjerne buldrede ikke derud af.

- jeg fik bedre søvn mønstre og bedre madvaner.

- jeg følte mig mere accepteret.

Jeg håber du finder ud af det. Men meld tilbage her.

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: Under Blue Sky
Det kan være en rigtig god begyndelse at få alt det ned på skrift. Er sikker på at du har fået noget ud af det allerede nu. Men som de andre skriver, nu har du indset problemet, nu skal du så videre.... Puha, det er straks værre... motivation, lyst, humør m.m. Håber du kan mobilisere noget viljestyrke, start evt på at motionere dagligt, det er hårdt i starten, men man får det altså bedre med tiden.
Lad os høre mere fra dig :-)

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Foruroligende historie du fortæller.

Jeg er glad for at du selv har indset at det er bedst at ligge stofferne på hylden.

Jeg synes også det lyder som en rigtig god idé at du starter på antabus.

Alt i alt ønsker jeg dig kun held og lykke med dit projekt :)

Titel:
Så skal jeg ned og have antabus når jeg står op og føler mig egentlig psykisk klar til at stoppe.
Bliver spændende at finde ud af hvordan jeg har det uden alkohol i en længere periode, er godt klar over det bliver sindsygt hårdt, men skal sq nok klare den :D
Tak for respons, altid rart når nogen reagerer på ens piveri ;)

Peace

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I geometriens hule, uha uha!
Lyder godt. Det er jo for fedt, at du godt tør at gå ned og bede om antabus, det er jeg ikke sikker på, at jeg ville have nosser nok til. God stil!

Titel:
Så er jeg officielt startet på antabus :D
Satme nogen elendige højere magter der styre den her verden, dejligt vejr, solskin og antabus spiller bare ikk sammen :wink:

Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
X-O-o-BaN-Z ¤ skrev:
dejligt vejr, solskin og antabus spiller bare ikk sammen :wink:

Det kan det da sagtens! Løb f.eks. en tur i den lokale skov. Det er skønt når solen skinner og man er ædru!

Håber du holder modet oppe!

Hilsen Fanny

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: honolulu
Jeg synes også at det ville være en god ide at søge noget døgn behandling når du har taget stoffer i så lang tid og i så store doser og at det derfor godt kan være død skræmmende oplevelse at vågne op til virkeligheden og blive sig selv igen.

På den måde får du også en masse nye bekendtskaber som du kan bruge til at bygge dit nye liv op på og få en masse støtte..

Men hvis du kan klare det selv så det jo også en stor sejre.

Rigtig meget held og lykke.

Titel:
Tjae.. Godt gik det ikke.
Fik aldrig indtaget mit antabus :? Røg direkte på druk og coke efter mit møde på misbrugscentret, fandeme svært at sige farvel!
Nu ha jeg haft 3 dage uden nogen rusmidler (lidt smoke er der røget i systemet) og det føles da som en lille sejer :D

Jeg tror bare jeg tager det dag for dag

Titel:
Sådan!!! Er lige kommet hjem fra hygge aften / fest og har ikke taget noget siden lørdag..! Fuckde godt nok op med mit antabus da jeg fik det (Gamle vaner er svære at bryde) men det er det længste tid jeg har holdt i jeg ved ikk hvor lang tid! Mega sejer til mig, faktisk lidt takket være jer.. Man føler lidt man har et ansvar når man smider sine probz online.

Hvis nogen skulle have tænkt over min situation siden sidst :P

Peace fra mig!

Titel:
Lyder super duper :D..

Hold modet oppe og tænk over hvor god en rus det clean liv kan give

Titel:
Ja okay, så gik den ikk længere :(

Titel:
Medlem

X-O-o-BaN-Z ¤ skrev:
Ja okay, så gik den ikk længere :(

Uddyb venligst!

Jeg har fuldt med i din tråd. Ked at at se at du er faldet igennem igen.

Titel:
Tjae, røg sgu i med begge ben igen, sådan kan det jo gå.
Der er ikke så meget andet at gøre en at starte forfra med at tælle :wink:
Har afsat resten af weekenden til at besøge de gamle til en omgang grill mad, så er der ihvertfald ikke nogen fare der lurer de næste par dage.
Tror også det er ved at være et halvt år jeg siden jeg har besøgt dem

Fortælle gruppen :D

/Rart at vide der er nogen der læser mine indlæg, selv om det egentlig mest er skrevet til mig selv

:joint: Nat nat herfra!

Titel:
Junior medlem

Hej mester.. læste lige din tråd..

Lyder til at du skal bruge en ordenlig om gange big balls for at komme ud af den der...

Overvej at komme til væk fra dine bekendt skaber i lidt tid..!

Har du ikke nogen venner der ikkke tager stoffer eller noget..

Tag en uges ferie sammen med dem, og hyg dig..

Self uden at medbringe stoffer=)

Titel:
Så blev det tid til en update fra mig, har holdt min clean mindst en uge af gangen siden jeg lavede tråden, men så heller ikk mindre :D
Føler jeg er begyndt at få meget kontrol over misbruget, men det er stadig som om min "krop" eller hvad man kan kalde det, selv går ud og opsøger amfen når der er gået ca en uge.
Lige meget hvor meget jeg ikke vil sniffe ender det altid i det samme efter lidt tid, feks i aften, var mega stolt over jeg for første gang i 2 år jeg har holdt i 10 dage, men med det samme jeg kommer til at tænke på lortet sidder jeg faktisk med en seddel i næsen.
Andre der kender det problem, man vil ikke selv, men unden man ved af det opsøger man det alligevel?
Fortryder sådan set ikke jeg er faldet i i aften, men så alligevel, sq træls at starte forfra med at tælle (1 dag, 2 dage osv)
Ved faktisk ikke hvorfor i får den her smøre, men det har før hjulpet mig at komme ud med følelser her.

Tak til psy, "i er der bare altid" :tnx: :joint:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Uglemosen
Så fedt at du bare holder i !

Hvis du kan holde 10 dage kan du så ikke forsøge at aftale med dem der forsyner dig med stoffer at de ikke skal give dig noget? Jeg ved godt de skal tjene penge men det kunne jo være .

For hvis du kan holde 10 dage kan du sku os godt holde 14 :) Og 16.. 18 .. 20 8)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 37 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]