Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 01:36

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 50 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: København
Hej. Jeg er en sensationshungrende onanist.

(Hej, der er åbenbart nogen, som kan rette i, hvad jeg skriver. Teksten er lavet om. Jeg er ked af, hvis jeg har overtrådt reglerne for, hvad det her forum må bruges til. Det var ikke min mening. Jeg har tidligere haft nogle gode samtaler med nogle af jer herinde, da jeg skulle lave nogle historier. Det gav en spændende og åben debat. Men igen må I undskylde, hvis jeg har overtrådt reglerne for, hvad man må spørge om herinde. Det var ikke min mening. Sorry. I er velkomne til at skrive kommentarer eller spørgsmål til mig på pb eller mail. Jeg svarer altid. Mange venlige hilsner og alt godt, Lars Otto Andersen)

Senest rettet af Journalist MetroXpress 13 jun 2007 16:50, rettet i alt 1 gang.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I de tusind landes sø
Journalist MetroXpress skrev:
Hej. Jeg er en sensationshungrende onanist.

Ja, det er der sjovt nok ingen der tvivler på. Men held og lykke med det alligevel.

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: hjemme
det er altid godt at ha en lang snor:

så kan man spænde den fast i en stor pløk tværs over vejen. når folk (især svenskere) kommer gående/løbende/vaklende kan man lige hive i snoren så den strammes. så de snubler...

man skal bare passe på ikke at gøre det ved de forkerte.
men det er en sikker vinder hvis man kan li at grine af andre :twisted:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

CamelJJ skrev:
Ayers Rock skrev:
Dr. Phibes: Jeg er sygt meget med dig på solcremen! - Lærte jeg sidste år.

Moonage Daydreamer: Du lader den I-pod blive hjemme hvis du er en af de 5 idioter der på samme tid spiller "BOTEN ANNA" rundt om mit telt!

Ja Fuck hvor blev man træt af BOTEN ANNA. Den lortesang blev spillet overalt.

Det der med kolde Øl er overrated i mine øjne. Så slemt er en guldøl på 30 grader heller ikke. Isår nær man tenker på alle de stoffer man i tidernes løb har opløst i vand og drukket.

Ja varme øl smager ikke godt, men til gengæld kan man hælde dem ned i enn slurk. :)

Hvad er en varm guldøl i forhold til 200mg methylone opløst i 10cl vand?

Jeg har faktisk fået det problem efter roskilde sidste år, at jeg ikke kan drikke kolde øl. Det er nemmere at hælde en varm øl ned, end en kold en.

Et supertip, er at tage et par dåser grafiti med, så kan man lave lidt kunst på sit telt og stole og hvad man nu ellers har i sin lejer der kan males. Så kan man osse genkende sin stol hvis den bliver taget. :wink:

Ah... :? varme øl er ikke så nice som de kolde. Øl er jo ikke kun at blive fuld, det er jo også en nydelse at sidde med nogle kolde carlsberg i hånden. Jeg kan love jer at boten Anna ikke indgår i mine planer; min ipod skal inficeres kun med syremusik, lige fra eno til alrune rod til queen of the stone age, som iøvrigt også spiller til roskilde.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Beebob - Bob-bob-bob-bee
Jeg er næsten helt sikker på at det nummer I kommer til at høre helt vildt meget i år, som en slags erstatning for BOTEN ANNA er det her:
"I am so lonely-loney, I'm so lonely-lonely. Looking trough yourself, I promis it will help.....et eller andet..... And say: I am so lucky-lucky - I'm so lucky-lucky. I am so lovely-lovely"

Tramperfilosofi :)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Nah den er ikke festlig nok, faktisk det modsatte.

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: On the dark side of the moon
En anden ting der også varmt kan anbefales, er at bruge de "koge-øer" der er ved hver agora. Der findes ikke noget mere nice end hjemmegrillet mad, istedet for toastbrød og dåseleverpostej 8)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg har selv lige erhvervet mig følgende Gas kogeplade, det må uden tvivl være en kanon ting at have med til festival, dog tror jeg ikke roskilde crew er speciel glade for dem i lejrene af hensyn til brandsikkerhed! .. men er i til varm makral er den uondværlig!! :wink:

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
Ganja-Man skrev:
- hvordan man bedst holder sine øl kolde

Kan se at du har fået gode råd om at holde dine øl kolde i lejren, men hvis du nu lige skal besøge en anden lejr i et stykke tid og du vil slippe for at nasse deres øl. Så put dine øl ned i taske, ved ikke om farven har noget at sige, men sort hjalp ved mig, og pak så dine øl ind i en tyk sweat-shirt eller din sovepose, eller et eller andet varmt. På en sort overflade er der næsten ikke noget varme der slipper igennem, det meste bliver på overfladen, og det der slipper igennem bliver taget af din sweater/sovepose whatever, rigtig fed anordning.

God festival til alle herinde!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
MaroK skrev:
Ganja-Man skrev:
- hvordan man bedst holder sine øl kolde

Du pakker dem ind i avispapir - stiller dem i solen og holder dem våde der. Ja, de skal stå i solen. Husk at hold dem våde og vend dem.
OBS: Det skal være glasflasker

Jeg kan bekræfte dette. Vi brugte dog håndklæder i stedet for aviser.
Og så er det jo skide let!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

MaroK skrev:
OBS: Det skal være glasflasker

Hvorfor det?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Beebob - Bob-bob-bob-bee
^Er heller ikke sikker. Har bare ikke turde eksperimentere med andet/hørt om andres erfaringer om samme.
Kan fortælle at fordampningen skaber vakuum. Så er man ikke bare erfarren men også klog, hvis man kan forklare den sådan 8)

Moonage daydreamer skrev:
Nah den er ikke festlig nok, faktisk det modsatte.

Min sammenligning lå nu også mere i at de minder om hinanden på den her pop+tramp-måde.. :wink: synes lige godt om dem begge.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midt i Psychedelianus
MethylOle skrev:
Husk at lave svensker fælder.

Husk at forstærke ens pavilloner.

Husk at lade vær med at grave en sofa - det ender som skraldehul, den er helt sikker!

Husk at råbe af sigøjnerne.

Husk at mal grafitti.

Husk ikke at falde i søvn i solen.

Husk at tage åndssvage hatte på.

-Og så husk lige at lave fler svensker fælder.

-Husk at lave journalist fælder

HAHA, lyder som min check-liste :D Herudover så husk for guds skyld:

- En god solid stikspade! (gem den godt når du går ind, da den ellers bliver hapset ved indgangen)

- Sejlgarn (en ægte svenskerfælde fortjener snubletråd)

Ses på jagten efter svenskere!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: wonderland
Nu er der mange der siger man skal tage hash med...
Men jeg siger man skal rulle sine joints derhjemme fra... det er meget meget bedre.. der er intet så irriterende som at sidde og rulle bønner til festivaller.. det er dog en stor lettelse når det er overstået, og det er en sejr at ryge den når den er klar, men jeg rullet nu bedst med et bord foran mig..

medbring også masser af kondomer

solbriller skal også benyttes mens man kan tillade sig det :)

medbring også nogle frimærker som jeg kan købe..!!! det er nok det vigtigste til hele festivallet :D:D :lol: hehe

Jeg kunne ikke finde den gamle tråd om roskilde mere... den med om folk skulle mødes eller noget i løbet af festivallet til en pind og en bajer?

Hvis det her er upraktisk til denne tråd så vil jeg gerne have et tip om hvor jeg skal lede til efter den anden tråd...

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: !!!
Delysid skrev:

Jeg kunne ikke finde den gamle tråd om roskilde mere... den med om folk skulle mødes eller noget i løbet af festivallet til en pind og en bajer?

Hvis det her er upraktisk til denne tråd så vil jeg gerne have et tip om hvor jeg skal lede til efter den anden tråd...

http://psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?t=18887

:)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: wonderland
takker! :D

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I de tusind landes sø
husk nu mandag kl 15 på vestsiden af broen :)

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Helvede
Ayers Rock skrev:
Dr. Phibes: Jeg er sygt meget med dig på solcremen! - Lærte jeg sidste år.

Moonage Daydreamer: Du lader den I-pod blive hjemme hvis du er en af de 5 idioter der på samme tid spiller "BOTEN ANNA" rundt om mit telt!

Det var jo en ren epedimi sidste år! Alle spillede Boten Anna, og hvis den ikke blev spillet så blev den sunget eller nynnet!
FUCK BOTEN ANNA!

Og husk for guds skyld en sprittusch, der er da ikke noget sjovere end at tegne på fordrukne folk, der er gået kolde :lol:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midt i Psychedelianus
Jeg kan ikke overleve Roskilde uden min Airzooka!! Findes der en bedre måde at underholde sig selv, end at blæse frisuren af en langhåret gut :D

Denne geniale opfindelse rammer snildt folk med "kugler" af luft på 5 meters afstand, så det er bare at læne sig tilbage og se folk farre forvildede rundt imens de prøver at finde ud af hvad der ramte dem :twisted:

Billede

Krydder den med lidt makrel og andre lækre ting for ekstra LIR effekt

Titel:
Dedikeret medlem

NAR skrev:
Jeg kan ikke overleve Roskilde uden min Airzooka!! Findes der en bedre måde at underholde sig selv, end at blæse frisuren af en langhåret gut :D

Denne geniale opfindelse rammer snildt folk med "kugler" af luft på 5 meters afstand, så det er bare at læne sig tilbage og se folk farre forvildede rundt imens de prøver at finde ud af hvad der ramte dem :twisted:

Billede

Krydder den med lidt makrel og andre lækre ting for ekstra LIR effekt

Den ting der er så fucking sjov!!! Er efterhånden blevet skudt af sådan en et par gange og kunne forestille mig at dens coolness-faktor steg med ca. 4000 % når man gjorde det på folk der var blææææst...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 50 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]