Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 00:57

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Farveladeland
Hey alle sammen!..

Jeg har det sådan lidt underligt, det er egentlig ikke et problem for mig, men syntes bare det er specielt alligevel..

Jeg opbygger aldrig tolerance overfor nogle stoffer, syntes jeg. Ligemeget hvor tit jeg ryger en pind, bliver jeg altid møgskæv, og ligemeget hvor tit jeg tager stimulanser som amfetamin, kex, kokain - så er det altid den samme mængde jeg kan indtage..

Og præcis det samme er det med alkohol. Det under jeg mig lidt over! Hehe..

Hvad kan det skyldes tror i?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Roskilde Syd
Jeg ved sgu ikk hva det skyldes...

Men det lyder da meget behageligt... Altid at vide hvor meget man skal indtage før det bliver for meget...

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Astralt plan
Jeg er så heldig at være indrettet på samme måde hvad hash angår. Jeg har røget i over femten år, og bliver skæv som en sommerdag på staden i 1972 af samme mængde hash som andre får under neglene når de mixer.

Jeg tror til dels det skyldes, at mange folk sætter deres hashforbrug unødigt i vejret. Jeg har i hvertfald ofte oplevet, at folk der bruger meget kraftigere mix end jeg selv, alligevel bliver baskede af mine "light"-joints.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Bull Lee skrev:
Jeg er så heldig at være indrettet på samme måde hvad hash angår. Jeg har røget i over femten år, og bliver skæv som en sommerdag på staden i 1972 af samme mængde hash som andre får under neglene når de mixer.

Jeg tror til dels det skyldes, at mange folk sætter deres hashforbrug unødigt i vejret. Jeg har i hvertfald ofte oplevet, at folk der bruger meget kraftigere mix end jeg selv, alligevel bliver baskede af mine "light"-joints.

Har det på samme måde.. har også røget i en del år men bliver stadig baske af små mængder - kan sagtens ryge mere, men kan klart mærke bare et enkelt sug faktisk...

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
Jeg tror bare ikke du tager nok (helt seriøst ment). Jeg har det selv på samme måde, og selvom jeg fylder mig selv med lort i forhold til så mange andre, er det intet i forhold til dem af mine venner der virkelig har opbygget tolerance.
Når jeg selv føler, at jeg har taget mange kex på en kort periode, uden at opbygge den helt store tolerance, kigger jeg på min ven, der til sidst tog 12 piller (ikke bare lortepiller) uden at kunne mærke det store :o . Så indser jeg med det samme, at jeg faktisk slet ikke har taget så mange.

Jeg tror sgu du skal tage noget mere! (hvis du vil opbygge tolerance hvilket ikke er en god ting)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: kbh et sted
Kogeren skrev:
Hey alle sammen!..

Jeg har det sådan lidt underligt, det er egentlig ikke et problem for mig, men syntes bare det er specielt alligevel..

Jeg opbygger aldrig tolerance overfor nogle stoffer, syntes jeg. Ligemeget hvor tit jeg ryger en pind, bliver jeg altid møgskæv, og ligemeget hvor tit jeg tager stimulanser som amfetamin, kex, kokain - så er det altid den samme mængde jeg kan indtage..

Og præcis det samme er det med alkohol. Det under jeg mig lidt over! Hehe..

Hvad kan det skyldes tror i?

Om du opbygger tolerance eller ej, kommer jo an på hvor ofte du tager stoffer. Tager du en bane coke en gang om måneden vil du ikke opbygge tolerance. Man tror mig, du VIL opbygge tolorance hvis du tager stoffer ofte nok.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Farveladeland
the-red-pill skrev:
Jeg tror bare ikke du tager nok (helt seriøst ment). Jeg har det selv på samme måde, og selvom jeg fylder mig selv med lort i forhold til så mange andre, er det intet i forhold til dem af mine venner der virkelig har opbygget tolerance.
Når jeg selv føler, at jeg har taget mange kex på en kort periode, uden at opbygge den helt store tolerance, kigger jeg på min ven, der til sidst tog 12 piller (ikke bare lortepiller) uden at kunne mærke det store :o . Så indser jeg med det samme, at jeg faktisk slet ikke har taget så mange.

Jeg tror sgu du skal tage noget mere! (hvis du vil opbygge tolerance hvilket ikke er en god ting)

hehe, jamen det der med at du siger du ikke har taget mange, det er jo forkert. Din ven har bare taget alt alt alt for mange til det overhovedet er 'smart', og du har så været mere fornuftig..

Nej jeg vil heller ikke opbygge tolerance :lol: .. Da det jo også er økonomisk ;)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]