Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 01:48

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: somewhere between A and B
nu er det sån at mig og 2 andre venner har planer om at finde en lejlighed hvor vi somsagt kan crashe, gro, og ryge... men det er sgu lidt svært at skaffe sådan en lejlighed i KBH via "normale" udlejere...

så tænkte på om der evt. var nogle her inde som havde en lejlighed de kunne leje ud eller som kendte nogel der ville udleje???

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Syd for universet
hvorfor leje når man kan eje?

Og der e rmassere af lejligheder til salg i kbh :D

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Regner I ikke med at bo der? O.o

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Citat:
hvorfor leje når man kan eje?

fordi man er studerende og ikke har en million til at bo i kbh :)

Lilleso skrev:

jo jo self!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

wist skrev:
Lilleso skrev:

jo jo self!

fair nok, blev bare lige forvirret over at du bare sagde "crashe" - noget jeg normalt forbinder med at overnatte hos en bekendt eller omvendt, efter en tur i byen el. lign :)

Titel:
Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
Lige en tanke - og dette er ikke personligt, men sådanne tråde har været en torn i øjet på mig i et stykke tid:

Hvorfor i alverden spørger du om sådan noget på et narkoboard? Hører det ikke hjemme i en aller anden form for community i stedet? For det er psy.dk ikke! Eller spørg en ejendomsmægler?
Lige så vel som det ikke er vores problem hvor du får dit narko fra, synes jeg heller ikke det kan være vores problem hvordan du finder en lejlighed.

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Frugthat > Jeg synes det er ok, at folk søger hjælp herinde til en bred vifte af problemer. Det er trods alt en af grundene til at vi har et generelt-forum.

Mvh. Psyko

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Frugthat skrev:
Lige en tanke - og dette er ikke personligt, men sådanne tråde har været en torn i øjet på mig i et stykke tid:

Hvorfor i alverden spørger du om sådan noget på et narkoboard? Hører det ikke hjemme i en aller anden form for community i stedet? For det er psy.dk ikke! Eller spørg en ejendomsmægler?
Lige så vel som det ikke er vores problem hvor du får dit narko fra, synes jeg heller ikke det kan være vores problem hvordan du finder en lejlighed.

Om du vil det eller ej, så er det da en form for "community" i det vi er her på grund af vores fælles interesse i stoffer.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Frugthat skrev:
Eller spørg en ejendomsmægler?

hmm tivivler på jeg finder en lejlighed når jeg siger at den skal være en lejlighed til 3 fuck'd unge drenge, som skal ryge og hjemmedyrke tjald... =)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Dannemark
du er da også mere end bare normalt dum hvis du går hen og siger netop det til en ejendomsmægler. De vil skam ikke krydsforhøre dig om dine fritidsinterresser før de lejer ud til dig, rolig. tag du bare ned og snak med dem :)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

hehe havde nu heller ik tænkt mig at gøre det :P

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
wist skrev:
Frugthat skrev:
Eller spørg en ejendomsmægler?

hmm tivivler på jeg finder en lejlighed når jeg siger at den skal være en lejlighed til 3 fuck'd unge drenge, som skal ryge og hjemmedyrke tjald... =)

Jeg må også indrømme, at jeg er lidt skeptisk overfor ideen. Hvis du dropper ud af gym primært for at tage dig et fuldtidsarbejde og ryge en masse tjald, så er det ikke sikkert, at du kommer så meget videre. Måske du burde overveje en anden strategi?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: !!!
vil også sige at du måske bør huske at livet er vigtigere end stoffer, og en lejligheds primære formål er ikke at i kan sidde og suge bong..

Bo dog hjemme hos mor og far til du er færdig med gym, hf eller hvad du nu vil.. - lad vær med at fucke livet op..

Titel:
Quarrelsome sponser

Geografisk sted: Den ukendte frihed - Fri af underudviklet stakler, der fylder verden med mørke og ulykkelighed
..............

Senest rettet af Troll 14 sep 2007 18:24, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

En anden ide jeg ved bliver brugt af flere,er at leje sig ind på et klubværelse.
Du skal selfølgelig sørge for at der ikke er for meget lugt og sager,men det er da absolut en mulighed.Køb et kulfilter og en ion blæser (billigt).
Så har i haven der,og kan komme og gå som det passer jer.Men i er nødt til at have ordentlige sengemanerer.Ingen "fede" fester kl 5 om morgenen etc.
Sørg for at "passe ind" i det klientel der er på stedet.
Hvis det er nørder,så vær nørdet,bare sørg for at passe ind.. 8)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Gonzo... Klubværelse?

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
wist skrev:
nu er det sån at mig og 2 andre venner har planer om at finde en lejlighed hvor vi somsagt kan crashe, gro, og ryge... men det er sgu lidt svært at skaffe sådan en lejlighed i KBH via "normale" udlejere...

så tænkte på om der evt. var nogle her inde som havde en lejlighed de kunne leje ud eller som kendte nogel der ville udleje???

Udover at det ikke er skide smart at sige til en ejndomsmægler mener jeg bestemt heller ikke at det er en god indgangssætning til en forespørgsel på et internetforum.

1. Folk der ryger for meget hash betaler sjældent husleje til tiden.
2. Folk der dyrker hamp får sparket døren ned af policen (hvis de ikke passer på)
3. ordet crashe ligger i mine ører meget tæt op af ordet trashe hvilket ikke lige ville være den første egenskab jeg søgte hos en lejer.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
DR-D skrev:
wist skrev:

Udover at det ikke er skide smart at sige til en ejndomsmægler mener jeg bestemt heller ikke at det er en god indgangssætning til en forespørgsel på et internetforum.

2. Folk der dyrker hamp får sparket døren ned af policen (hvis de ikke passer på)
3. ordet crashe ligger i mine ører meget tæt op af ordet trashe hvilket ikke lige ville være den første egenskab jeg søgte hos en lejer.

Heh, tænkte præcis det samme :)

wist: tjek boligportalen.dk - der burde du kunne finde noget af interesse

Medlem
Brugeravatar

DR-D skrev:

Hehe ka nu godt se det hele lyder lidt suspekt... skrev det vist os lidt voldsomt, og for at skære det lidt ud i pap med en motersav :twisted:...
1. Ryger kun hash, og ryger ik så meget er det er et dagligt "misbrug", og når vi så er 2-3 drenge, en lejlighed koster mellem 2-5000 om måneden, og når man så har et fuldtidsjob x3 så burde penge næppe være et problem, medmindre man self er ude i det store misbrug...
2. Når man dyrker så er det kun noget ens inderkreds kender noget til, og så sørge man jo for at det heller ikke kan ses ud af vinduet og kan gemmes væk hvis der kommer nogle gæster..
3. Crashe der mente jeg nu bar at lejligheden ville være i flittigt brug, og ikke sådan en lejlighed hvor man kun er der 3-4 dage om ugen...

byebyebye skrev:
vil også sige at du måske bør huske at livet er vigtigere end stoffer, og en lejligheds primære formål er ikke at i kan sidde og suge bong..

Bo dog hjemme hos mor og far til du er færdig med gym, hf eller hvad du nu vil.. - lad vær med at fucke livet op..

:!:Jah self er livet da mere end bare stoffer, men når man nu nyder det og ikke misbruger det, er det jo stadig et problem at det er ulovligt.
Og det med at bo hjemme... hmm har prøvet.. konstante familie probs... sucks....:(

Psyko skrev:
Hvis du dropper ud af gym primært for at tage dig et fuldtidsarbejde og ryge en masse tjald, så er det ikke sikkert, at du kommer så meget videre. Måske du burde overveje en anden strategi?

Nu var planen heller ikke at få en lejlighed og sidde der til jeg krappere af alder dom eller OD :twisted:, men mere en mulighed for at komme lidt væk fra den hverdag jeg haft de sidste 10 steneren år, og så komme lidt værk fra skolen i et års tid. og så ind på skolebænken igen..

btw.... tark for de (positive :roll:) svar :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]