Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 00:55

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Kvalme
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Godaften,
jeg oplever en gang imellem, at jeg får ret heftig kvalme under come up på visse kemikalier f.eks. 2c-b - ikke slemt nok til at jeg kaster op, men sønderligt behageligt er det nu ikke. Det gør come up lidt træls og ekstra forvirrende, så hvis folk har nogle tricks til at tage kvalmen, eller kender nogle kvalmestillende medikamenter, så sig til. Jeg har selv tænkt på 50-100 mg cyclizin(Marzine) - er der nogen, der har erfaringer med dette?

Titel:
Dedikeret medlem

jeg får osse en meget ubehagelig kvalme på 2c-b, men det er kun lige efter man har sniffet det og så 10 min frem, men det er lidt nasty dog :(

Titel:
Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
Det såkaldte bodyload er også tit ved at tage livet af mig, når jeg indtager psykedelika. Værst har det været på 2c-e.
Den dér følelse af surt opstød, som ikke bliver stødt op.
Jeg har intet svar, men jeg plejer alligevel heller ikke lave andet, end at have ondt af mig selv til det går over :P

Titel:
Flueknepper kongen

@Shinsou:

Ingefær, marzine, promethazin eller at ligge ned på ryggen plant med lukkede øjne hjælper altsammen.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Ikke at jeg er tynget af erfaring på området, men jeg oplevede at jeg første gang på 2,5 g. svampe fik en del kvalme, mens det ikke skete anden gang da jeg først tog 1,5 og så 1 gram svampe senere (godt en time såvidt jeg husker).

Så spørgsmålet er til de erfarne, om I generelt oplever mindre kvalme, hvis I deler dosen op?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Altså når jeg tygger svampe, så er jeg nødt til at dele det op hvis det skal blive i maven. Min første gang fik jeg endda så meget kvalme, at jeg omkring 1 time efter at have tygget og slugt de første var nødt til at smide suppen, inden jeg kunne tygge resten. Vil dog ikke betegne mig selv som en erfaren svampegnasker, en erfaring er det dog ikke destomindre.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordsjælland
Du kan evt. prøve dig frem med hvor meget mad du har i maven inden du tager dosen.
Jeg får også tit kvalme ved indtagelse af 2c-stofferne, men synes det hjælper hvis man har spist sund mad, og ikke for meget, inden trippet.
Men det er vist meget individuelt... Mener at have læst flere steder, at det er bedst at tage div. psychedeliske stoffer på tom mave.
Men prøv dig frem.. Og ellers varer det ubehagelige bodyload på comeup, for mit vedkommende i hvertfald, jo mun 30-40 minutter, så det er jo til at overskue.

Vh. SpuN-

Titel:
Flueknepper kongen

Alternativet er at insufflere. Comeuppet er så hurtigt at man ikke når at blive dårlig :wink:

Titel:
Insane psychedelia user!

Ja, alternative indtagelsesveje er en mulighed. Ikke kun fordi det går hurtigere, men også fordi at mavetarmkanalen så ikke irriteres. Pålidelige kilder på bluelight rapporterer, at bodyloadet bliver nedsat betydeligt for et stof som fx aMT, der vel nok er bodyload stof #1, ved rektal indtagelse.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: kbh et sted
Jeg plejer osse at få en god omgang kvalme når jeg indtager 2c-b eller 2c-e oralt. Det hjælper noget når jeg sniffer skidtet i stedet for, men jeg får stadigvæk en smule kvalme.

Modsat mange andre, oplever jeg ingen kvalme eller bodyload overhoved når jeg tager svampe. Men det er nok osse fordi jeg ikke har et problem med at gumle på skidtet. Jeg synes sku ikke de smager så dårligt enda.

Bortset fra cheasebugers og cola, har jeg ikke fundet en kur mod kvalmen, bortset fra at indtage et stof der ikke giver kvamle.

At indtage 2c-() oralt er bare skod imo. Der er så mange andre ting man kan spise, uden man føler at der er en "mad ud af kroppen" oplevelse på vej.

Ja det gør fucker ondt at sniffe det lort, men man får mulighed for at styre den styrke man vil have trippet på, i langt højre grad end hvis man indtager stoffet oralt.

Dog er det en smule svært at sniffe 3mg fre et spejl. når der bare er faver overalt, så man dårlig nok kan se snitten. :P

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Hm ja, jeg må prøve mig frem med at have spist et sundt måltid nogle timer før, frisk luft og evt. marzine

Dr. Phibes skrev:
Ja, alternative indtagelsesveje er en mulighed. Ikke kun fordi det går hurtigere, men også fordi at mavetarmkanalen så ikke irriteres. Pålidelige kilder på bluelight rapporterer, at bodyloadet bliver nedsat betydeligt for et stof som fx aMT, der vel nok er bodyload stof #1, ved rektal indtagelse.

Generelt er bluelights brugere ret glade for at putte stofferne op i røven :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]