Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 21:36

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: Syd for universet
Jeg ved at man generelt skal holde sig fra stoffer i Thailand medmindre man ønsker at bliver der længere tid end planlagt

Men med hvad er lovligt og hvad er ulovligt? findes der en liste over ulovlige substanser i Thailand.
og er der nogen der har erfaringer med lovlige stoffer i Thailand?

Jeg spørger fordi jeg tager en måned derned fra på søndag og vil gerne vide lidt om hvad man kan købe uden at få politiet på nakken - Især i forbindelse med fullmoon party på Koh Phangan

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Der er ingen pansere på Koh Pagnan... Men jeg ville sgu alligevel ikke gøre det, for det første fordi du risikerer at blive scammet og for det andet fordi det er en nederen setting, der kommer rigtig mange spader til full moon dernede, i et hele taget brød jeg mig ikke om stemningen der, man kan godt mærke at det er længe siden hippierne tog videre.

Titel:
Junior medlem

Er khat lovligt i thailand?

Titel:
Psychedelia Gay Overlord

Geografisk sted: Biløen
Raoul Duke skrev:
Er khat lovligt i thailand?

er det overhovedet til at opdrive i Thailand? den kommer fra mellemøsten og østafrika, så med mindre der er en del afrikanske immigranter fra de områder i Thailand, så er det nok ikke sandsynligt at det er særligt udbredt.

er det fordi du er stødt på det i Thailand?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
I Peru bla. der tager de "fattige" khat ind til storbyerne, og sælger det til "rige" mennesker.

--RETTET--

I bla. etiopien der tager de "fattige" khat ind til storbyerne, og sælger det til "rige" mennesker.

Senest rettet af FlæmMing 16 jun 2007 20:06, rettet i alt 2 gange.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg tror ikke man skal gå så meget op i om det er lovligt eller ej - hvis en thailandsk politibetjent mener du har noget du ikke skal ha', så skal du nok ryge i brummen uanset hvad :D

Titel:
Psychedelia Gay Overlord

FlæmMing skrev:
I Peru bla. der tager de "fattige" khat ind til storbyerne, og sælger det til "rige" mennesker.

Har du en kilde på dette? Jeg ved selvfølgelig at koka-blade tygges i stor stil i Peru, men har aldrig hørt om at khat var udbredt i den del af verden, eller blev dyrket. En rask googling gav heller ikke noget. Umiddelbart lyder det usandsynligt.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: der hvor det sker...?
dankdawg skrev:
FlæmMing skrev:

Har du en kilde på dette? Jeg ved selvfølgelig at koka-blade tygges i stor stil i Peru, men har aldrig hørt om at khat var udbredt i den del af verden, eller blev dyrket. En rask googling gav heller ikke noget. Umiddelbart lyder det usandsynligt.

så vidt jeg ved så skulle det være i somalien og etiopien det foregår sådan...

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Du kan få mange sjove ting på apotekerne dernede.Alt efter om ham/hende der ekspederer kan lide dig(!) kan du få Benzoer,og nogle steder barbitursyre.Kodein er også til at finde.Ligeså strenge de kan være det ene sted,ligeså friske kan de være på det næste apotek.
Med hensyn til det sorte marked,pas meget meget på hvad du laver.Selv om du tilsyneladende har fundet en fin fyr der kan skaffe hvad du gerne vil have,er der ingen garati for at han ikke trækker en kaliber 38 og stikker den op i hovedet på dig på dig ligeså snart du har fået varene..Mange af narko betjentene tjener penge ved siden af deres alm.arbejde,ved at buste turister der leder specielt efter Heroin.
Jeg har selv været tættere end jeg havde lyst til på en situation der lignede,men jeg fik trukket mig ud i tide,på grund af at jeg kunne mærke der var ugler i mosen.Jeg var 10 min.fra at blive busted.Jeg stod 100 meter derfra da panserne kom,og jeg kan huske den fornemmelse jeg havde i maven.Ouchh!Meget billigt sluppet vil jeg mene.
Ligeså fed Thailand har været før i tiden hvis man ville ha dope,ligeså slem er den nu.Man skal andre steder hvis det er den slags ferie man vil på.Goa er iøvrigt udemærket i den henseende.
Glem Thiland hvis du har slemme planer med stoffer. :P

Titel:
Medlem

Jeg tænkte nu mest i retning af diverse psykedelia - svampe og de forskellige research chems feks.

Er sådan noget lovligt og til at få fat på - jeg vil ikke ud i nogen skumle situationer der kan ende galt

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

dankdawg skrev:
FlæmMing skrev:

Jeg har en ven, som er født i og opvokset i etiopien. Han har dog danske forældre. Han har fortalt mig det, og jeg har set billeder og film fra det.,

Det er min fejl.

Det var ikke peru, men etiopien, som han er født og opvokset i.

Titel:
Psychedelia Gay Overlord

FlæmMing skrev:

Jeg har en ven, som er født i og opvokset i etiopien. Han har dog danske forældre. Han har fortalt mig det, og jeg har set billeder og film fra det.,

Det er min fejl.

Hahaha, OK...hvordan fanden forveksler man de to? :D

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

dankdawg skrev:
FlæmMing skrev:

Det er min fejl.

Hahaha, OK...hvordan fanden forveksler man de to? :D

Jeg ved det faktisk ikke helt. :D
Jeg skrev Peru, og synes faktisk at det lød rigtig nok. Men da jeg så, så waggafnipsen skrive etiopien, kunne jeg da godt se at jeg var galt på den.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: kbh et sted
MB skrev:
Jeg ved at man generelt skal holde sig fra stoffer i Thailand medmindre man ønsker at bliver der længere tid end planlagt

Men med hvad er lovligt og hvad er ulovligt? findes der en liste over ulovlige substanser i Thailand.

Jeg spørger fordi jeg tager en måned derned fra på søndag og vil gerne vide lidt om hvad man kan købe uden at få politiet på nakken - Især i forbindelse med fullmoon party på Koh Phangan

Amf?

http://ekstrabladet.dk/nationen/empty/article310184.ece

citat fra artiklen "I Thailand risikerer du at få amfetamin imod hovedpinen"

Så hvis du nu har lidt hovedpine dagen før, kan du med lidt held score noget amf. >_<

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for Sahara og Syd for Nordpolen
CamelJJ skrev:
MB skrev:

Amf?

http://ekstrabladet.dk/nationen/empty/article310184.ece

citat fra artiklen "I Thailand risikerer du at få amfetamin imod hovedpinen"

Så hvis du nu har lidt hovedpine dagen før, kan du med lidt held score noget amf. >_<

HAHA :P Fedt nok..

Titel:
Medlem

Her er lidt info omkring hvad jeg oplevede til Fullmoon festen:

Stoffer er let at faa fat paa hvis man vil men man skal ikke kobe fra de lokale da risikoen for at de samarbejder med politiet er meget stor.
Der er en politistation dernede nu og de ser stort paa alle forbrydelser paa naer stoffer som de ikke tolerere paa nogen maade....
hvis man vil have E, Amf eller coke saa kob fra en turist men pas meget paa og tag det hele med det samme saa du ikke bliver stoppet med noget paa dig. ikke engang en tom pose. politiet laver random svedprover samt kropsvisitationer hvis du ser for blaest ud og alt udloser en gfigantisk bode der betales kontant

Naa det saa er sagt saa findes der en bar kaldet mushroom moutain hvor man kan faa en svampeshake der smager af muggen pis men virker meget godt - jeg delte en med en anden og sad saa og nod solopgangen i 4 timer. jeg ved dog ikke hvilke svampe de bruger men psykedelia er altsaa mulige uden at faa loven paa nakken. man skal bare drikke den med det samme og ikke gaa rundt med den

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Godt at få det opklaret! Fortsat god rejse, du :)

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Jeg er i thailand lige Pt og tramadol og codein er i haandkoob

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tannhäuser Gate
DR-D skrev:
Jeg er i thailand lige Pt og tramadol og codein er i haandkoob

Tramadol er ikke et specielt fedt stof, jeg har haft nogle sære oplevelser på det, så det holder jeg mig fra, men det er nok effektivt hvis man har massive tømmermænd.
Kodein i håndkøb lyder til gengæld interessant ;)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]