Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 01:31

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 39 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Medlem

Geografisk sted: Syd for universet
Pjuskebusk skrev:
Hvordan skal han få en megafon med ind på Christiansborg? Der er jo vagter osv.

På samme måde som man får en spand maling med ind :D

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
MB skrev:
Pjuskebusk skrev:
Hvordan skal han få en megafon med ind på Christiansborg? Der er jo vagter osv.

På samme måde som man får en spand maling med ind :D

--> Tag kontakt til enhedslisten :)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tannhäuser Gate
Genial happening, jeg giver gerne 100.- til projektet. Min økonomi tillader desværre ikke mere :cry:

Titel:
Dedikeret medlem

Vi nærmer os ;D

Titel:
Methylon Connoisseur

Geografisk sted: Roskilde
Jeg tager i øvrigt gerne med og filmer, har et lækkert video kamera :)

Titel:
Dedikeret medlem

Jeg tager også gerne med, hvis du kan finde noget at bruge mig til ;) så skal jeg gerne være klodser! (ham der tager opmærksomheden fra vagterne.

Titel:
Dedikeret medlem

Helt sikkert! Det ville simpelthen være en blæret happening, hvis det kunne lykkes! Dronningen er der jo den første dag :-D

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Jeg forstår udenmærket din fustration og deler vreden med dig men jeg tror ikke du får en skid ud af det og jeg vil ikke støtte dig økonomisk. De politikere der ikke vil rette sig efter loven skal nok få ørene i maskinen.

Du slipper heller ikke bare med en tur i detentionen for at trænge ind på Christiansborg og råbe op og ryge en fed. Efter overfaldet på Anders Fogh har de strammet op på sikkerheden og loven og jeg tror ikke de vil tage let på det.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Århus
Jeg ved ikke om jeg syntes det er den bedste måde at få budskabet ud, men hvordan man snart ellers skal trænge ind til de idioter ved jeg virkelig ikke. En 100-las herfra for god gøgl :wink:

Gad vide om vi sponsore kan blive knaldet under terrorloven? El. RICO hvis det havde været i usa :D Vi giver jo økonomisk støtte til en kriminel handling. Jeg syntes du skal tage en af de der TOTAAAAAL seje hættetrøjer på hvor der står "Organized Crime" :lol: :lol: :lol:

Titel:
Dedikeret medlem

Jeg giver en ekstra 100 mand hvis du gør det iført nederdel !

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Island of Wak-Wak
Den er jeg fandma med på. Smider gerne 200 kr til bøden hvis du fører planen ud i livet.

btw. Hvis jeg var dig ville jeg vælge en anden dag og ikke deres første dag på borgen. Dronningen er der = mange sikkerhedsvagter. Jeg er sikker på ligegyldig hvilken dag du gør det så vil det blive optaget og sendt i nyhederne.

Mvh mikkel

Titel:
Dedikeret medlem

Tenka, jeg er helt enig. Man får ikke noget ud af det. Men på en eller anden måde er de idioter nødt til at få at vide, når man ikke finder sig i deres lort. I Danmark har den enkelte borger - i modsætning til fx Holland - ingen måde at få sine meninger hørt af politikerne. Bortset fra selvfølgelig demonstrationer, men dem er de jo komplet ligeglade med, selv om de skulle forestille at repræsentere vores holdninger.

Mht. til at risikere at få mere end bare en lille bødestraf har jeg selvfølgelig tænkt mig at undersøge det. Vil ikke riskere mere end det.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Astralt plan
Jeg forstår godt kritikken, der går på, at det ikke nytter. På den anden side synes jeg faktisk, at selve ideen om en happening er fed, og skal det være, så er det en rigtig god måde. Ingen kommer til skade og det skal nok komme i medierne. Har du en god forklaring og argumentationen i orden når medierne vil tale med dig efterfølgende, er der mulighed for at sætte en debat igang.

Som nævnt tidligere, smider jeg gerne en hundredelas, men jeg skal desværre bruge resten af mine penge på hård narko....

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: inner loop
TheBo,
når jeg læser dit indlæg får jeg fornemmelsen af at du opfatter regeringen som en samlet masse og ikke individer. Det virker som om du raser mod dem der sætter sig op mod den vedtagne lov og truer med at begå civil udlydighed ved at trodse forbudet om indtagelse af nikotin - lidt på samme måde som mange her på psychedelia vælger civil ulydighed i forbindelse med indtag af diverse af stoffer. Det kan godt være at nogle af dem som repræsenterer ulydigheden på borgen i det her tilfælde er nogle usympatiske bonderøve, men det betyder ikke nødvendigvis at man skal gå imod dem. Er du sikker på at denne aktion vil falde ud i fordel til psy.dk?

Titel:
Medlem

Det vil aldrig falde til fordel for psy.dk.
Det vil jo bare vise at vi faktisk er pisse ligeglade med om narko er lovligt eller ej, og det er vi jo i bund og grund ikke.
Vi ser jo allesammen helst at det skulle blive lovligt en skønne dag. Jeg tror desværre ikke det er måden på det at bruge "ekstremistiske" metoder.

Nej, lad det nu være som det er. Det eneste vi muligvis ville have en chance for at komme igennem med, var læserbreve og underskriftindsamlinger, men da folk har en mening om helst at ville være anonyme tror jeg det er bedst at psy.dk bare forbliver som det altid har været.

Er ked af at jeg ikke kan bakke op om initiativet, men jeg tror bare ikke det vil gavne psy.dk.

Titel:
Dedikeret medlem

Ikke fordi jeg ikke kan tage imod kritik, men jeg må lige spørge:

Hvorfra har I fået den ide, at dette overhovedet har noget med psychedelia at gøre, og at siden overhovedet vil blive nævnt?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Halvvejs mod øst
Hvis du gør første dag, kunne det være Kronprinsen var med.
Han ville helt sikkert ryge med.

Hilsen Flimmer

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

det har været oppe mange gange at politiet muligvis kiggede med på siden, det er os rimelig oplagt hvis man tænker sig om. De sidder muligvis allerede og ved at hvis det sker, så har du fået støtte af mange forskellige IP adresser gennem en vis side her på Inder nettet. Måske du skulle lade ideen ligge så alt ikke ender som et stort USA hvor der er sikkerhed overalt, det ville være ærgeligt og trist

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Ro på.

Jeg synes det er en sjov idé du har fået der thebo.
Jeg vil ikke mene at det skal blæses mere op end hvad det er. Det vil formentlig blive forstået som en mand med en joint i hånden der vil have legaliseret hash. Han bliver anholdt og må betale en bøde. Jeg kan ikke se hvorfor folk er bange for at psy.dk bliver stillet i dårligt lys, herre gud for det første er thebo jo ikke sendt derhen af psy.dk for at trumfe et budskab igennem. Det er af egen lyst at han gør det.

Pengene gør jer også lidt nervøse kan jeg fornemme, men det er vel ikke anderledes end det klassiske eksempel med nogle gæve børn eller unge der smider penge i en pulje som en enkelt river væk ved at gøre noget grænseoverskridende. Der er da ingen herfra der tvinger ham, han modtager blot penge af sine (online)venner :wink:

Udover det vil jeg gerne støtte denne sjove sag :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 39 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]