Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 06:54

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 32 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: der hvor det sker...?
Doiiing skrev:
waggafnipsen skrev:
bare sig det til hende som det er... der er jo ingen grund til bekymring når du tager stoffer på så lavt et stadie som du nu siger... man har da ret til at more sig engang imellem... men man behøver jo heller ikke at fortælle det medmindre de spørger :wink:

Jeg har ikke lyst til at sige til hende; Hør her snut jeg tager stoffer færdig. Så bliver hun sku mobset .. Vil hellere bruge 1 år hvis det er den tid der skal til og så få hendes accept. Jeg har moret mig en del med diverse illegale substanser (haha) og det eneste der trækker i mig er 2-3 trip om året.

Hun er vigtigere end stoffer for mig.

det var heller ikke sådan jeg mente det... men lad os nu sige at du ser svampe f.eks. som en sjældenhed eller lign til at rense dig selv med... eller hva du nu gør.. ville jeg ikke kunne se det store problem i det hvis det kun er de 2-3 gange om året.. for din kæreste gør måske osse nogle ting engang imellem du heller ikke bryder dig om.. og sådan kan man jo blive ved... i et forehold skal man være parat til at gå på kompromis(håber det er stavet rigtigt), for ellers kan man bare blive ved med at brokke sig over hinanden. man kan sku altid finde fejl...

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Halvvejs mod øst
Som en af de måske ældste rotter, vil jeg bare sige: Et godt forhold bygger på gensidig respekt og tolerance over for hinandens behov og føleser.

Der er så mange forhold, der er gået itu, fordi folk prøver at proppe hinanden ind i nogle rammer, de har sat op i deres hovder, om hvordan den perfekte partner skal være.

Problemet bliver så: Når man har ændret sin partner så meget, der var "behov" for, er det ikke den man blev forelsket i mere og så falder interessen.

Hilsen Gammelpot

Titel:
Dedikeret medlem

Lad erfaringerne tale for sig selv !

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Uglemosen
På baggrund af de her kommentarer konfronterede jeg igår min kæreste med det. Jeg havde på forhånd besluttet jeg nok ikke kan leve uden stoffer. Som gættet stejlede hun en del men det lykkedes mig med lidt stædighed at få hende til at lytte. Hun har indvilliget i at sætte sig og læse om Meskalin og svampe med mig, hvilket da er en start.
Jeg fik hvertfald fortalt hende at det var en del af mig og det ikke bare skulle skæres væk, hun måtte acceptere at havde behov for lige præcis dén ting.

Nu får vi at se, det var da en start.

Tak allesammen :)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tænkte i måske kunne være interesseret i en opdatering. Har fået snakket rigtig meget med damen de sidste par dage og fået læst en masse med hende. Bl.a. læst højt fra Pihkal og læst en del triprapporter.

Lad mig sige det sådan; hun har ikke afvist at jeg måske kan få lov at trippe igen inden for overskuelig fremtid. Hun har dog et krav hvis det skal ske igen, og det er at hun må være sammen med mig under trippet, hvilket gør mig meget glad :)

Der er dog intet der ligger fast endnu, vi skal lige få ferie og såen men nu må vi se.

- dikki

Titel:
Methylon Connoisseur

Geografisk sted: Roskilde
Dikki skrev:
Tænkte i måske kunne være interesseret i en opdatering. Har fået snakket rigtig meget med damen de sidste par dage og fået læst en masse med hende. Bl.a. læst højt fra Pihkal og læst en del triprapporter.

Lad mig sige det sådan; hun har ikke afvist at jeg måske kan få lov at trippe igen inden for overskuelig fremtid. Hun har dog et krav hvis det skal ske igen, og det er at hun må være sammen med mig under trippet, hvilket gør mig meget glad :)

Der er dog intet der ligger fast endnu, vi skal lige få ferie og såen men nu må vi se.

- dikki

Tak for opdaten, glad for at høre hun bliver mere medgørlig, det gør piger som regel når man snakker med dem :)

Jeg har også altid haft det sådan at stofferne ikke var vigtigere end pigen, men hvis pigen prøvede at ændre hvem jeg er, så var hun måske heller ikke den rigtige for mig? Og det er at tage stoffer ER en del af mig, både på godt og ondt :)

Men held og lykke med det :)

Dog har jeg sat forbruget betydeligt ned for min nuværende kæreste :)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Winta skrev:
Dikki skrev:

- dikki

Tak for opdaten, glad for at høre hun bliver mere medgørlig, det gør piger som regel når man snakker med dem :)

Jeg har også altid haft det sådan at stofferne ikke var vigtigere end pigen, men hvis pigen prøvede at ændre hvem jeg er, så var hun måske heller ikke den rigtige for mig? Og det er at tage stoffer ER en del af mig, både på godt og ondt :)

Men held og lykke med det :)

Dog har jeg sat forbruget betydeligt ned for min nuværende kæreste :)

Må os ærligt sige hun ikke forsøgte at ændre mig, det skete bare ganske automatisk at jeg stoppede da jeg mødte hende, tror det var mit eget valg.

Jeg er bare rigtig glad for at hun kunne se det fra min side, selvom hun ikke var meget for det.

Titel:
Insane psychedelia user!

Dikki skrev:

FÅ LOV?!?! Jesus christ...Sound off like you got a pair!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Phibes phibes phibes... Er det ikke bedre at bruge lidt EKSTRA tid på at få hende til at forstå det så man både har damen + drømmen? :wink:

Titel:
Dedikeret medlem

Præcis Dikki...

Også godt at hun gerne vil trippe med dig... Jeg ville dog nok frygte at hun ville syntes du var lettere gak i låget hvis du sagde noget om visuals etc... Burde hun dog ikke tage så tungt hvis hun har læst nogle triprapporter...

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Ayers første gang hun mødte mig var jeg påvirket ... Hun har også før lagt ører til hvad jeg har set på diverse trips(ikke at hun har været begejstret for at høre på mig men nogen gange har jeg bare brug for at snakke).

Tror ikke det bliver et problem :)

Titel:
Methylon Connoisseur

Geografisk sted: Roskilde
Dikki skrev:
Ayers første gang hun mødte mig var jeg påvirket ... Hun har også før lagt ører til hvad jeg har set på diverse trips(ikke at hun har været begejstret for at høre på mig men nogen gange har jeg bare brug for at snakke).

Tror ikke det bliver et problem :)

hihi, sådan er det også med min nuværende kæreste :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 32 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]