Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 01:46

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 38 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: In the door, up the stairs.
DR-D skrev:
no offence, men syntes ideen lyder utroligt dum...
Dr. Phibes skrev:
Hvad synes du så om ideen nu?

:lol:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tannhäuser Gate
Dr. Phibes skrev:

Glimrende spørgsmål :D

Hvis det føles rigtigt skal man gøre det.
Efter den første tatovering kender man følelsen ret godt, så det er vigtigt at tænke det godt igennem inden man kaster sig ud i det.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: In the door, up the stairs.
DeHades skrev:
Dr. Phibes skrev:

Glimrende spørgsmål :D

Hvis det føles rigtigt skal man gøre det.
Efter den første tatovering kender man følelsen ret godt, så det er vigtigt at tænke det godt igennem inden man kaster sig ud i det.

Jeg er nu slemt bange for, jeg ikke har oplevet den følelse, jeg skal mærke, næste gang. Jeg skal ha' lavet en af omtalte [url]Anil Gupta[/url], min største hidtil. Ikke en stor en, men en der når ind over halsen. Jeg tror ikke, det bliver som en følelse jeg kender, men fedt skal det nok blive.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Djohn Djohnson skrev:
Jeg er nu slemt bange for, jeg ikke har oplevet den følelse, jeg skal mærke, næste gang. Jeg skal ha' lavet en af omtalte [url]Anil Gupta[/url], min største hidtil. Ikke en stor en, men en der når ind over halsen. Jeg tror ikke, det bliver som en følelse jeg kender, men fedt skal det nok blive.

Jeg kan desværre ikke beskrive følelsen, men det nærmer sig vel mest en sitren i kroppen, en følelse af at "det bare er rigtigt". Min kæreste får den også, det samme gør flere jeg har snakket med om det, så jeg er fuldt ud overbevist om at der er noget om snakken.
Det handler nok i virkeligheden om i højere grad end normalt at følge sin intuition fremfor fornuft. Hvis man har besluttet sig for et design og intuitionen siger at den skal sidde på håndleddet, så tror jeg helt bestemt at man gør klogt i at følge sin intuition, istedet for at lade fornuften råde og sætte den et sted hvor den kan dækkes, fordi samfundet ser lidt ned på både tatoveringer og de mennesker der har dem.
For fuldstændig lige som med stoffer, er der for mange fordomme om bodymod og dem der kan lide det. De er farlige, kriminelle, udskud, whatever, men der skal det gennemsnitlige menneskevæsen bare udsættes lidt for det af personer der ikke opfylder disse kriterier, men er (relativt) ganske normale.

OT?
Hvad er det for et sindssygt samfund hvor en arbejdsgiver kan finde på bevidst at ansætte en mindre kvalificeret person, fordi denne ikke er tatoveret, piercet, muslim, stofbruger, etc?
Det er ikke noget jeg kan forholde mig til.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: der hvor det sker...?
DeHades skrev:
OT?
Hvad er det for et sindssygt samfund hvor en arbejdsgiver kan finde på bevidst at ansætte en mindre kvalificeret person, fordi denne ikke er tatoveret, piercet, muslim, stofbruger, etc?
Det er ikke noget jeg kan forholde mig til.

så skulle du tage at blive murer f.eks... har aldrig stødt på en eneste der ikke kunne blive ansat pga. udseende eller hva man foretager sig i sin fritid...

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Jeg syntes følelsen fra starten er ok og som timerne skrider frem bliver det mere og mere anstrengende, efter 8 timer måtte jeg sige stop.

Men det er også meget afhængigt af hvor på kroppen det er self.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

waggafnipsen skrev:
så skulle du tage at blive murer f.eks... har aldrig stødt på en eneste der ikke kunne blive ansat pga. udseende eller hva man foretager sig i sin fritid...

Et glimrende råd og det skal du have tak for, problemet er bare at jeg er så dårlig en håndværker at det forårsager uforklarlige forandringer i jordens magnetfelt, hvis jeg tager et stykke værktøj i hånden.
en det kunne du jo ikke vide :)

@Dr. D:
Den fysiske følelse synes jeg er fabelagtig, men det var nu mere den mentale fornemmelse jeg hentydede til :)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neurotika
Efter min mening er trådstarters idé lidt tam, men hver sin smag. :lol:

Jeg skal i hvertfald have lavet nogen tatoveringer der har en form for symbolik eller dybere mening.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: !!!
Well nu hvor tatoo's er oppe...

Jeg har længere gået og tænkt på at få en lille række tattoos..

Jeg er en taster(synes det er skægt at prøve forskellige rusmidler, behøves ikke prøve dem mere end 2-3 gange(NOGEN.. gælder bestemt ikke ketamin <3))

så jeg havde derfor overvejet en række tattoos, en efter hvert rusmidle jeg har indtaget - som kan symbolisere det lidt..

regner selvf ikke med 2m drage for hvert rusmidle, men noget på 5-6cm i diameter... ind til videre skal der vidst en 12-15 tattoos... og regner med at prøve flere ting..

Ville i synes det var helt til grin? :p - det har kun været et strejf af en tanke..

jeg synes det ville være passende, da jeg synes en tattoo skal betyde lidt/eller være meget skæg :)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fælledparken :P
Den er måske lidt nederen hvis du en dag skal sidde og forklare dine børn meningen med dine tatoos, men ellers lyder det spændende :)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: !!!
jeg gider da ikke være den type forældre der lyver omkring det?..

så hellere være åben, og forklare dem HR fra fødestunden <3

Titel:
Psychedelia Gay Overlord

Geografisk sted: Biløen
byebyebye skrev:

Ville i synes det var helt til grin?

Ja. Der er mange ting i verden der er vigtigere end stoffer, og det er højst sandsynligt kun en fase du går igennem, hvor det er så vigtigt for dig.

Titel:
Min næste tatoo skal være en på overarmen.

"T-Hansen du bli'r hva du spiser"

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 2100 KBH
byebyebye skrev:
Well nu hvor tatoo's er oppe...

Jeg har længere gået og tænkt på at få en lille række tattoos..

Jeg er en taster(synes det er skægt at prøve forskellige rusmidler, behøves ikke prøve dem mere end 2-3 gange(NOGEN.. gælder bestemt ikke ketamin <3))

så jeg havde derfor overvejet en række tattoos, en efter hvert rusmidle jeg har indtaget - som kan symbolisere det lidt..

regner selvf ikke med 2m drage for hvert rusmidle, men noget på 5-6cm i diameter... ind til videre skal der vidst en 12-15 tattoos... og regner med at prøve flere ting..

Ville i synes det var helt til grin? :p - det har kun været et strejf af en tanke..

jeg synes det ville være passende, da jeg synes en tattoo skal betyde lidt/eller være meget skæg :)

Måske istedet for 15 små kan du lave det til en samlet?

Titel:
Dedikeret medlem

dankdawg skrev:
byebyebye skrev:

Ville i synes det var helt til grin?

Ja. Der er mange ting i verden der er vigtigere end stoffer, og det er højst sandsynligt kun en fase du går igennem, hvor det er så vigtigt for dig.

Enig... Derudover virker det også til at have lidt for meget som en "jeg-tager-stoffer-og-er-derfor-sej!"... Jo ikke det, det nødvendigvis er, men tror gså du vil være træt af de forklaringssituationer du kommer ud i...

Titel:
Insane psychedelia user!

Jeg er imod ALLE former for tatovering, hvis det ikke er dette portræt:

Billede

Det kunne være rigtigt fedt, hvis vi alle fik den. Så kan vi altid genkende hinanden. Er det muligt at få dette integreret i regelsættet?

Titel:
Psychedelia Gay Overlord

Geografisk sted: Biløen
I øvrigt, hvis nogle overvejer at få tatoveringer med kinesisk eller japansk skrift, så se lige denne blog inden:

http://hanzismatter.com/

Jeg ser også tit folk på gaden med de vildeste (forkerte) skrifttegn på armen. Det er virkelig ofte at det går galt, fordi folk ikke forstår hvordan disse tegn virker.

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Foran skærmen
Hmm, synes at idéen med en Kryds & Bolle tatt lyder fornuftigt når man er godt skæv, ikke når man er klar i hovedet. Men selvfølgelig kan man jo bare skibbe det sidste :D problem solved. Regner selv med at jeg skal under nålen igen til August. Føles altid som første gang når hun tænder nålen og fører den til huden... :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 38 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]