Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 22:39

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
 Titel: HURTIG
Medlem

Geografisk sted: DK
Heyyyyyyy!!
Jeg står i den situation at jeg skal i byen i aften sammen med dem fra arb.. Jeg har endnu ikke modtaget min vægt fra ethno, så jeg kan ikke måle mit ephedra og guarana af.... Er der nogen der har erfaring med at fx en teskefuld ephedra og tilsvarende guarna svarer til x- gram...
[img]images/smiles/icon_confused.gif[/img] [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img]
Håber der er nogen der svarer HURTIGT...
Ellers må jeg jo bare tage derind kun på øL..
og det sucks lidt når man er vildt træt i forvejen..........

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jeg har ædt det på øjemål det sidste halve år... prøv dig frem, det er jo ikke ligefrem fordi du OD'er for sygt på det...

Medlem

hæhæ nej det gør jeg sq nok ikke
[img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]
men jeg har sq ingen ide om det.. Det er første gang............. [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img] [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img] [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img]

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
I en "standardkapsel" (00), kan der være omkring 800 mg ephedra i.
En skrabet teskefuld vil du i hvert fald ikke lide stor overlast af... [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

Nej, det er ikke helt rigtigt...

Jeg har netop siddet i sidste uge og fyldt et par hundrede kapsler med Guarana 22% og Ephedra 8% - jeg kan oplyse at der i en 00-kapsel kan være ~475 mg. Guarana eller ~400 mg. Ephedra... (Ja, jeg troede også at der kunne være ca. det dobbelte!)

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
@Dex> Orv, det var godtnok ikke meget! Har du fået proppet kapslerne ordentligt?
I en "Supercap" er der i hvert fald 833 mg ephedra ifg. dåsen så vidt jeg husker. Og de er også 00.

In our memories
Brugeravatar

Ja, jeg fyldte 100 00-caps op med en kapselmaskine fra ethno, vejede derefter differencen fra 100 tomme kapsler og dividerede... så jeg er 100% sikker.

Insane psychedelia user!

Ok. Det kommer åbentbart meget an på hvor finkornet ephedraen er.
Kan du anbefale Ethno's kapselmaskiner?

In our memories
Brugeravatar

Well... de fungerer udemærket, men det er en sindssyg pris for sådan et stykke plastik som burde koste en 50'er...

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Wild Wild Westjylland
Ja de er sq gode nok, det rodder dog lidt hvis man bare smider sit pulver på og forsøger at stoppe det i kapslerne ;o)

Men ja prisen er sq lige i overkanten, men hvis man har en ven der arbjeder i metal eller så noget kunne vedkomne sq let lave sådan en, det var det jeg ville have gjort men så brugte vi ikke den første så meget, så det var ligsom spild af tid og sådan!

Kunne ellers være sejt at have en i blankt messing eller aluminium!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

vedr: kapsel maskiner.
Find en pind/kuglepen eller lign. og pres pulveret ned i kapslerne. Personligt kan jeg få mellem 600-700 mg ned i kapslerne (afhængig af ingrediensen)

(RygerSmiley)

Medlem

heyy .........
Nu har jeg så fået lavet mig to "bomber" jeg snupper i toget... Bor jo lige en skøn times tid væk i tog fra kbh så kan jo sidde der og vente på at det virker...
Jeg tog en god skefuld af ephedraen og en skrabet af guaranen....... Hvad tror I det svarer til i gram??
Nå men glæder mig da til at få prøvet det af...
hey heyy

Medlem

fandt lige en triprapport hvor der er indtaget

1½ theske ephedra ekstrakt + 2/3 theske guarana ekst.

Så det passer meget godt med det jeg har også har gjort parat.. Så nu glæder jeg mig sq til at komme til kbh og få drukket et par øL
[img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

[ 15 November 2001: Besked ændret af: platon ]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: 3400
@Platon, hvordan gik aftenen?

Medlem

hey heyy..
Den ville ikke tage imod en triprapport så nu lægger jeg den lige her...

Nå jeg fik lavet mig to bomber før jeg tog afsted ind mod byen, ephedra i den ene og guarana i den anden.....
Da jeg så kom ind til byen ville jeg tage bomberne men jeg havde fået fyldt dem for meget så de var simpelhen blevet for store til at jeg kunne sluge dem, NEDEREN!!!!!!!!
Nå hvad gør man så...... Joo man hælder det ned i sin halvliter flaske sprite, hvor der er ca en kvart tilbage, og går op mod burgerking for at få en cola at skylle efter med, havde jo læst på psy om at folk syns det smagte dårligt... Og FFFFFFFUUUUUCCCCCCCCKKKKK hvor har de så evigret, det var simpelthen det klammeste jeg nogensinde har prøvet at drikke... Jeg måtte slås med mig selv om at få det ned, og til sidst var jeg vildt tæt på at knække mid fordi det smagte så fucking dårligt... FØj for den lede..
Men ned kom det da (det meste af det i hvert fald) og jeg formåede heldigvis at holde det indenbords...
Resten af natten gik med at drikke rimelig godt igennem, uden at blive for stiv da jeg skulle køre hjem.. :0(
Det med ikke at blive stiv var heller ikke noget problem idet jeg drak rimelig godt igennem uden at blive stiv..
Jeg har jo læst her på psy om folk der har fået det pænt fedt at ephedra, men min oplevelse igår var at amf er 100 gange bedre... Jeg kunne kun mærke ganske svagt da det begyndte at virke, men ikke noget nævneværdigt.. Ved sæføli heller ikke helt hvor meget jeg nu fik indenbords..
Næste gang må jeg få lavet det i mindre bomber så jeg kan sluge lortet, drikker det ALDRIG igen..!!! Og så skal jeg tilsyneladende have mere..

Nå det var alt om det tror jeg...

hey heyy

(Hvis admins kan få det til at virke kan I bare fjerne denne post og lægge den ind under rapporter i stedet hvis det er...)

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Denmark
Hvis jeg skal blande ephedra og guarana så plejer jeg at tage 3g Ephedra og 1g Guarana - HAr det ikke vildt fedt med koffein - det plejer at virke for mig! Måske du skulle have taget en anelse mere, du kan jo regne ud (hvis du vidste hvad skidtet vejede) hvormeget ephedrin du har taget, en god dosis er omkring 320mg

Medlem

Geografisk sted: Århus =)
Jep Platon den med smagen er meget slem.

Sidste gang blandede jeg det først op med kun vand ( MEGET dum ide)
Dernæst prøvede jeg det i Cola, og selvom at det kommer til at se meget underligt ud, tog det nu en god del af smagen.

Selvom jeg kun har haft dårlige oplevelser med ephedra tænkte jeg for nogen tid siden at jeg ville prøve det igen.
Men da jeg fik fundet det frem, fik jeg det så sindsygt dårligt da jeg kunne lugte det.

Og derfor har det simpelthen ikke kunnet få det ned ligesiden. heller ikke i bomber! Selve lugten er simpelthen nok til at give mig kvalme [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]

Medlem

nu har jeg lige fået kapsler med posten, 600 mg 8% ephedra og 600 mg 35% guarana.
Så må en fire--fem ephedra kapsler og 2 guarana være sagen. det vil jeg prøve i aften tror jeg.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Denmark
Jeg er også lige ved at brække mig ved lugten! Derfor æder jeg tit i kapsler

Medlem

ja jeg kan sq også næsten få det helt dårligt bare ved at tænke på igår da jeg var lige ved at knække mig.. Puuuuuuuuhaaaaa men nu i aften snupper jeg de kapsler der, så slipper jeg for både lugt og smag....
[img]images/smiles/icon_cool.gif[/img] [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]