en lille historie om nok det ondeste jeg har oplevet på at tykke og ryge skunk og tjald sammentidig.
det var jo self til galla på gymnasiet, og mig og 2 venner haved planlagt at suge en masse pinde til aftenen, eftersom vi ikke drikker så meget.
det eneste problem vi haved var sgu at ryge dem, eftersom at der var ret så mange vagter den aften. Det lykkeds os dog at ryge en ½ troldmand, som vi blev nød til at slukke da der kom vagter.
da vi så kom på den idé at tykke istede, gik der et par timer, hvor vi fik tykket ca. 3-4 gram skunk og en god 90'er pr. person.
mine vennre kunne nu godt mærke THC'en... men jeg kunne intet mærke

men da klokken gik hen og blev 24 blev vi enige om at vi skulle da på staden og ryge lidt, så vi endte 7 mennesker i gallatøj på staden (nok det pinligste jeg nogen sinde har oplevet!

) men vi started så med at ryge lidt troldmænd på Wonder, og jeg kunne stadig intet THC mærke, og det var altså over 2-3 timer siden jeg haved tykket de 3-4 gram, men da vi satte os over på Nemoland og røg et par pinde der, gik det helt galt.

kunne lige pludselig ikke mærke min krop, og hver gang jeg prøved at bevæge mig fløj hele verden rundt! der var helt stille og bestlutted mig så for at ligge mig ned på bænken.... dumt

eftersom at det tog mig ½-1 time om at rejse mig op og komme hjemad (7-11)

der var klokken vel nok omkring 3-4. næste dag vågned jeg op i min seng uden at kunne mærke noget som helt! var helt frisk....

vågned dog os kl. 8 om aftenen

tror nok det er den gang jeg har kunne mærke THC'en fuldt ud!
men har i evt. nogen andre anbefaldinger inden for at tykke din fed?
syntes nu det var meget sjovt, og vil gerne gøre det igen