Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 22:15

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

.

Senest rettet af slettetb 19 jul 2020 12:56, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Medlem

Kender du vedkommende?

Går du på gymnasiet eller hvilken slags skole?
Vil vælge at kalde det en fornemmelse, men kunne forestille mig at gymnasieskole-lærere var mere overbærende end en folkeskolelærer.
noget som vel godt kunne spille ind.. who knows?

Troooooooor ikke at personen vil bøvle med at politi-anmelde dig for at have røget en pind. Tror ærlig talt heller ikke Politiet vil gøre noget ved en sådan anmeldelse.

Forestiller mig læreren ringe til Policen og grædefærdigt brøle ind i sin mobiltelefon: "... Røget en hash-joint... jeg så det selv!"

Tror og håber ikke der sker noget for dig. ;)

MEN VIL GERNE UNDERSTREGE JEG INTET KENDER TIL HVAD POLITIET GØR, MÅSKE GØR OG IKKE GØR.

Titel:
Medlem

.

Senest rettet af slettetb 19 jul 2020 12:55, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Medlem

Hvis du går rundt med noiern på kan jeg kun råde til at holde en pause de næste 5-7 dage, så Politiet ikke kan buste dig i at have røget.

Der er lige nu en anden tråd omkring emnet at snyde i urinprøverne. Det kunne du også tage at kigge lidt på.

Men et skud fra hoften, så har din lærer-ven ikke stukket dig til den knippelbærende masse.

Titel:
Medlem

.

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Jeg tror nu heller ikke policen kan/vil kræve urintest af dig, når de ikke har nogen beviser, og selv hvis de bustede dig i besidelse tror jeg kun det er ved vejlemodelen og hvis du har kørekort at det kunne blive aktuelt med tvungen urintest fra policens side af.

Jeg ville bare tage det chill hvis jeg var dig.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tannhäuser Gate
Om så læreren anmeldte dig til politiet, hvad jeg stærkt tvivler på, så er det slet ikke grundlag nok til et besøg fra dem (endnu), for der er slet ikke tale om begrundet mistanke om at du har noget liggende derhjemme.
Ingen dommer ville udstede en ransagningskendelse på så løst et grundlag, da det hurtigt vill udvikle sig til en sag om ord mod ord, og hvis du fastholder at læreren har taget fejl, så er der ikke så meget de kan gøre, da bevisbyrden ligger hos læreren og politiet.
Du har intet at bekymre dig om i dette tilfælde. Noget andet ville være hvis læreren havde set dig sælge hash, men da dette ikke er tilfældet skal du bare sparke tilbage og nyde at du har fri :)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

tror du ka være helt rolig mester :D

tvivler stærkt på politiet vil gøre noget ved det.. bare fordi en dreng som lige er gået ud af folkeskole bliver set ryge en pind..

altså de har jo andre og større ting at ta sig af..

MEN man kan jo aldrig være 100% sikker selvfølgelig..
men tror ik du ska være bange for der sker noget :wink:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det er ikke noget at være bange for. Bare læn dig tilbage og ryg en pind. 8) :wink:

Titel:
Medlem

.

Titel:
Medlem

Personen siger ikke noget til politiet .. de kan ikke gøre noget.. men du skal nok regne med at der bliver holdt øje med dig hvis du blev opdaget "ordenligt" ;)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Haha de gad da íkke engang komme ud til mig da jeg havde haft indbrud, hvorfor skulle de så komme fordi der muligvis er en der har set dig ryge en pind?

TRor der ville være andre ting jeg ville være mere bange for en dette...

DE skal også have en begrundet mistanke før de må gøre noget. Du kan bare lukke dem ind, eller nægte dem det. DE må ikke rode i dine ting uden en dommerkendelse eller hvis du giver dem lov til at rode alt igennem (Og hvorfor skulle du det?)

Titel:
Medlem

.

Senest rettet af slettetb 19 jul 2020 12:54, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: !!!
efter min opfattelse er folk efterhånden rimelig accepterende omkring røgen efterhånden.. tvivler på at vedkommende gør mere, end højest at bagtale dig lidt i sin vennekreds :)

og at politiet ville gøre noget ved det.. tvivler jeg stærkt på - ville ihvertfald være spild af resourser at besøge dig, ud over at det ville være meningsløst da dette ville kunne ødelægge en stor del af dit liv, uden at det ville hjælpe staten/landet på nogen måder.. - men ok, vores love giver ikke altid mening :)

Desuden, med mindre du bor i ribe/og omegn - så tvivler jeg på nogen urintests..

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: der hvor det sker...?
Laufetamin skrev:
Ja, så er jeg gået hen og blevet nervøs, jeg er lige gået ud af skolen, og besluttede mig for at ryge lidt den sidste skoledag, jeg blev opdaget desværre men dog ikke i skoletiden da det var da skolen var slut, en lærer opdagede mig på vej hjem og nu går jeg så og undrer mig over hvad der nu skal ske..

Nogen der har været ude på noget af det samme og ved om de godt kunne finde på at sende politiet efter en til at rense huset?

der sker ikke noget.... jeg var meget åben omkring mit forehold til hash i folkeskolen, osse over for lærene. de kan ikke gøre en skid ved det medmindre du solgte hash... eller hvis du mødte skæv i skole ville der nok højst kun blive ringet hjem til dine forældre...

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sønderjylland 6000
jeg tror samtlige mine lærere på teknisk skole ved at jeg ryger, men de gør ikke noget ved det, så længe jeg ikke medbringer, ryger eller sælger på skolens grund, er de ligeglade. Jeg synes kun det er sjovt, når lærene godt ved at jeg ryger, for de kommer hele tiden med såen nogle små kommentarer :)

MEN, peace out :joint:

Titel:
Dedikeret medlem

:yeah:

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Du kan godt slappe fuldstændig af :D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]