Bergthora skrev:
CamelJJ skrev:
dopamin skrev:
Er det lovligt i DK?
Ja Nej. jeg mener det går ind under loven om "medicin" der ikke er godkendt. dvs. man ikke må sælge det.
Jeg tror du kan råbe og skrige nok så meget om at det er lovligt, hvis du bliver taget med det på kroppen.
Det kan godt være at man juridisk ikke står til at få en bøde på 2000kr hvis man bliver taget med det.
Jeg forstår virklig ikke hvorfor folk går så meget op i, om det er lovligt eller ej.
Det er sku lige så forkert at tage methylon, som det er at tage amf eller mdma. Hvis man har moralske skrupler, burde man gå i kirke eller gøre noget andet dumt.
At overbevise sig selv om at det er helt fint at tage et stof, bare fordi det ikke er gjordt ulovligt holder ingen steder.
De fleste lovlige stoffer er jo mulige at bestille hjem over nettet, og du slipper derfor for at begive dig ud i et kriminelt miljø for at skaffe dem. Jeg mener også det er ganske lovligt at sælge Methylone, men det kan godt være du har ret, har ikke fuldt med i illegaliserings processen af det.
Det er lovligt i den forstand at du ikke må sælge det til indtagelse men gerne må sælge det som et chemicalie. Skal det sælges til indtagelse får man vidst problemmer med fødevarestyrelsen eller sådan noget.
Bergthora skrev:
700 mg på en nat? Jeg ville have sagt 250mg.
Jeg er så noget uenig her, men du har også et meget sjovt forhold til Methylon Bergthora.. De færeste der synes dine mini doses er særlig fed.
Jeg vil også mene at 700 på en nat er en noget mere realistisk høj dose, det kan man nemt få brændt af, og så kan det mærkes.
Se evt.
http://erowid.org/chemicals/methylone/m ... dose.shtml for doser, jg vil mene at 250mg er en stor dose, og hvis man så redosere nogle gange i løbet af natten, så kan det godt mærkes lidt dagen efter.
CamelJJ skrev:
dopamin skrev:
Er det lovligt i DK?
Ja Nej. jeg mener det går ind under loven om "medicin" der ikke er godkendt. dvs. man ikke må sælge det.
Jeg tror du kan råbe og skrige nok så meget om at det er lovligt, hvis du bliver taget med det på kroppen.
Det kan godt være at man juridisk ikke står til at få en bøde på 2000kr hvis man bliver taget med det.
Jeg forstår virklig ikke hvorfor folk går så meget op i, om det er lovligt eller ej.
Det er sku lige så forkert at tage methylon, som det er at tage amf eller mdma. Hvis man har moralske skrupler, burde man gå i kirke eller gøre noget andet dumt.
At overbevise sig selv om at det er helt fint at tage et stof, bare fordi det ikke er gjordt ulovligt holder ingen steder.
Hvis man kun tager lovlige stoffer kan man jo lidt sikre sig ikke at ende op med den noget omstridte bøde på 2000kr, og det tror jeg da de fleste ville foretrække..