Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 08:53

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 51 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3
Forfatter besked
 Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Bergxtc jeg vil sige at lige netop du egentlig meget godt illustrerer hvorfor det ikke er tilladt at diskutere ecstasy piller herinde på boardet - det sænker niveauet af debatten ned til det niveau du holder. Du sviner folk til ved hjælp af et mildest talt elendigt sprogbrug, du kunne jo starte med at læse reglerne før du kommer med dine spørgsmål?! Og please, lad være med at udtale dig om LSD og svampe når du ikke ved en skid om det.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Sørgeligt at se dette topic!

bergxtc: Det er ikke tilladt at snakke om ecstacypiller på dette forum. Reglerne kan ikke gradbøjes.
Dette forum er som udgangspunkt virkelig godt, og jeg mener at det er super nyttigt at der findes sådan et. Men alt omkring f.eks. dette topic o.lign. gør at alt omkring psychedelia bliver ødelagt.

Det der forpester allermest er at folk ikke gider læse reglerne, men hvis folk lod vær med at bruge 20 posts på at skrive ligegyldige (Men ellers yyyderst morsomme posts :roll: ) som: "Jaa maan jeg popper xtc to the maaaxx", som tit provokerer så meget så der med garanti bliver brugt yderligere 10 indlæg på at svine hinanden og slikke røv osv. så ville folk hurtigt finde ud af at man ikke bruger dette forum til kiksesnak osv.
At der er en eller to der fyrer en flabet kommentar af kan så vidt muligt være acceptabelt, men HVORFOR går der pluidselig sport i at være sjov og dum at høre på? Dette fuldstændig ligegyldige lorte topic skulle være stoppet og glemt efter 3 indlæg.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

fawk for 1 k3xe-kl4pper

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: vestsjælland
Søren00 skrev:
Sørgeligt at se dette topic!

bergxtc: Det er ikke tilladt at snakke om ecstacypiller på dette forum. Reglerne kan ikke gradbøjes.
Dette forum er som udgangspunkt virkelig godt, og jeg mener at det er super nyttigt at der findes sådan et. Men alt omkring f.eks. dette topic o.lign. gør at alt omkring psychedelia bliver ødelagt.

Det der forpester allermest er at folk ikke gider læse reglerne, men hvis folk lod vær med at bruge 20 posts på at skrive ligegyldige (Men ellers yyyderst morsomme posts :roll: ) som: "Jaa maan jeg popper xtc to the maaaxx", som tit provokerer så meget så der med garanti bliver brugt yderligere 10 indlæg på at svine hinanden og slikke røv osv. så ville folk hurtigt finde ud af at man ikke bruger dette forum til kiksesnak osv.
At der er en eller to der fyrer en flabet kommentar af kan så vidt muligt være acceptabelt, men HVORFOR går der pluidselig sport i at være sjov og dum at høre på? Dette fuldstændig ligegyldige lorte topic skulle være stoppet og glemt efter 3 indlæg.

:yeah:

Titel:
Medlem

Bergxtc skrev:
Agrimush skrev:
Bergxtc - HVOR i denne tråd er det lige jeg har skrevet at jeg ikke gider E, men godt LSD og svampe ???
:roll:

Nå så ikke, men er der herre mange herinde der gør, hvorfor er i så bange for at diskutere e når lsd er i orden. Lsd er sku nok lidt farligere og skadeligt.
Men der står man ikk må diskutere også lader i være, der står i loven det er strengt ulovligt at indtage rusmidler og være besiddelse af dem, men stopper det jer?

Vi er ikke bange for at diskutere Ecstasy, men vi kan bare ikke se nogen grund til at diskutere det. Der er alligevel ikke er andet at diskutere end hvad for nogle klamme fyldstoffer der er fyldt i den og den, og det har Pillreports allerede gjort for os.

Grundlæggende er det MDMA der skulle forestille at være i dem alle, men de er jo proppet med alt muligt andet, så det gør det besværligt at regne med. Jeg har personligt intet imod Ecstasy men jeg kan bare ikke se hvad jeg skal snakke om dem for.. de bidrager ikke til noget interessant i en samtale efter min mening.

Desuden er der rigtig mange af en bestemt type mennesker der tager Ecstasy som jeg faktisk ikke har lyst til at tale med..
Hvis jeg havde lyst til at tale med den slags mennesker, ville jeg selvfølgelig vælge Pillreports, som by the way har en udemærket forklaring med billeder om hver enkelt pille, samt oversigt over hvilke områder de florerer i, i øjeblikket.

M.h.t. LSD og Ecstasy og farligheden af de to, vil jeg alligevel til hver en tid mene at Ecstasy er mere farlig end LSD, FORDI:
1. Ecstasy er fyldt med diverse klamme stoffer som slet ikke burde være deri, det er LSD ikke.
2. Du kan aldrig vide hvornår den pille du æder indeholder PMA og ikke MDMA, og så er du faktisk døende, det ville aldrig ske med LSD.
3. Med MDMA får du lyst til at trampe som en gal, og derfor har din krop nemt ved at overophede, og man skal tænke på både at få nok, men ikke for meget vand og dét i sig selv syntes jeg er besværligt at skulle have i mente når man er på diskotek og blæst på samme tid.

Når nu folk herinde har gjort det tydeligt at de IKKE GIDER snakke om Ecstasy, kan du så ikke bare forstå det og acceptere det ?

Man får intet ud af at blive ved med at tilbyde papegøjen æbler, hvis den hellere vil have pærer.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hmm.. Nu har jeg så læst dette emne, men min mening holder jeg for mig selv. Jeg kan kun afsløre at jeg har en syglig lyst til at stikke to eller flere fingre ned i gabet på mig selv, føj da... :roll:

Visias :lol:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Lækkert topic.. :)

Men for at skrive noget smart vil jeg quote noget sødt.

Citat:
Tror du svampe og lsd er ufarligt og ikke skadeligt for så er du fandme paranoid.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Hvad fanden quadro poster du for Bergxtc?
Ret dit indlæg istedet for at skrive 4 lige efter hinanden :x

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
:lol: hehehaha... your all paranoid!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Uglemosen
Er der ikke en der vil lukke emnet? Tror og håber at BergXTC har fattet det.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

dikki skrev:
Er der ikke en der vil lukke emnet? Tror og håber at BergXTC har fattet det.

Nej, han har ikke fået nok! Han skal prygles, og det skal i andre også!!

Hvis det var mig der var admin var i alle røget ud, inklusiv mig selv! :P

Visias

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 51 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]