Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 22:29

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Moderator
Brugeravatar

kemal skrev:
Neglen skrev:
kemal skrev:
Du er ikke alene, desværre. :?

Jeg er blevet halvt smadret til en fest, bare fordi vi røg pind. (Skal lige siges at det var iorden med værten og at han også selv røg med, så ingen kvaler der.)

Nogle folk er bare ikke til at forstå. :x :evil:

....-DET ER JO SYGT :shock: :shock: :shock: :shock:

Ja det skulle jeg også selv mene. Det er noget af det mest absurde jeg har oplevet. Ville gerne have givet dig hele historien, men overkommer simpelthen ikke skrive det hele igen.

Havde engang oprettet et emne om denne oplevelse, men den er hverken til at finde på hverken google eller psy.

Så os kun fordi det er din psychdag http://psychedelia.dk/forum/viewtopic. ... 55&start=0 :lol:

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: jydelandet
Happy Thoughts my freinds!
Kan sagtens sagtens tænke dårligt om mig selv når jeg er påvirket, generelt, men også ved når jeg ryger... prøver altid at fokusere på de gode ting der er ved mig og mit liv og hvordan jeg kan gøre det bedre... noia ordnes med at tænke på kaninunger eller sådan noget... synes man i høj grad kan styre sine tanker i en retning man ønsker hvis man er bevidst om det og kan specielt være nyttigt når man er påvirket alene.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
BisMann skrev:
kemal skrev:
Neglen skrev:
kemal skrev:
Du er ikke alene, desværre. :?

Jeg er blevet halvt smadret til en fest, bare fordi vi røg pind. (Skal lige siges at det var iorden med værten og at han også selv røg med, så ingen kvaler der.)

Nogle folk er bare ikke til at forstå. :x :evil:

....-DET ER JO SYGT :shock: :shock: :shock: :shock:

Ja det skulle jeg også selv mene. Det er noget af det mest absurde jeg har oplevet. Ville gerne have givet dig hele historien, men overkommer simpelthen ikke skrive det hele igen.

Havde engang oprettet et emne om denne oplevelse, men den er hverken til at finde på hverken google eller psy.

Så os kun fordi det er din psychdag http://psychedelia.dk/forum/viewtopic. ... 55&start=0 :lol:

Tak makker. :) Havde ellers søgt på google med tråd titel og det hele.

Men kan være det bare er mig der er en knold. :lol:

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Århus
tiffany skrev:
noia ordnes med at tænke på kaninunger eller sådan noget... synes man i høj grad kan styre sine tanker i en retning man ønsker hvis man er bevidst om det og kan specielt være nyttigt når man er påvirket alene.

:D

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
tiffany skrev:
Happy Thoughts my freinds!
Kan sagtens sagtens tænke dårligt om mig selv når jeg er påvirket, generelt, men også ved når jeg ryger... prøver altid at fokusere på de gode ting der er ved mig og mit liv og hvordan jeg kan gøre det bedre... noia ordnes med at tænke på kaninunger eller sådan noget... synes man i høj grad kan styre sine tanker i en retning man ønsker hvis man er bevidst om det og kan specielt være nyttigt når man er påvirket alene.

Altså hvis man sidder og indser uendeligheden og meningsløsheden med livet, tror jeg, det er lidt svært at blive opmundret af tanken om et par kaninunger?

Til trådstarter - Jeg kender godt selv problemet. Jeg tror problemet ligger i at man som Jaspar også nævner overanalyserer ting. Jeg fanger ofte mig selv i at tænke meget dybt over nogle ting, der egentlig slet ikke betyder noget. Små problemer bliver ligepludselig kæmpe.

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Midtjylland
Jeg er enig i hvad der er blevet skrevet - Jeg over analyserer, og ind imellem direkte misforstår jeg hvad folk mener med bestemte ting. Og igen begynder at analysere det sagte.

Hashen er lagt 100 % på hylden - Det passer alt for dårligt ind i min livsstil!

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: jydelandet
Altså hvis man sidder og indser uendeligheden og meningsløsheden med livet, tror jeg, det er lidt svært at blive opmundret af tanken om et par kaninunger?
[/quote]

Altså, hvis du synes der er en mening med livet til hverdag, må man være stærk nok i sin tro på det når man også er påvirket.
Skal ikke sidde og prædke religion, men er da klart man får nedtur hvis man ikke tror på noget som helst når man er ædru.

Mente bare at det at tvinge sine tanker i en positiv retning virker for mig... kan da kræve noget, men kan dælme godt lade sig gøre... kan ikke tale for svampe, lsd osv da jeg slet ingen erfaring har der, men nu handler det om canabis og der kan det godt lade sig gøre imo. ellers kan i komme på kursus hos mig. :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]