Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 12:55

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Mht. ketamin
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Odense
Efter mit første ketamintrip igår må jeg sige, at jeg er blevet svært facineret af dette stof.

I mellemtiden er min kæreste og jeg kommet til at tale om, hvad man kan indtage, såfremt man synes trippet bliver for voldsomt, og man gerne vil have det til at stoppe asap?

Benzoer og andre afslappende midler er vel næppe en god idé?

Titel:
Methylon Connoisseur

Geografisk sted: Roskilde
Jeg tror ikke der er et store problem i at snuppe en valium, har jeg i hvert fald gjort. Men skal ikke kunne sige det, du må hellere høre det fra en ekspert :)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus C
I så fald skal det da være dzp I.V., for overhovedet at nå at virke imens keta'en stadig virker.

Kh S

Titel:
Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
Imo er der ikke andet at gøre, end at flyde med trippet. Til dels også fordi du er blevet så fysisk ramt af ketaminen.

Mit bedste trip på ketamin gav mig lidt af hvert, også de mest dystre sider af mit sind.

Titel:
Methylon Connoisseur

Geografisk sted: Roskilde
Frugthat skrev:
Imo er der ikke andet at gøre, end at flyde med trippet. Til dels også fordi du er blevet så fysisk ramt af ketaminen.

Mit bedste trip på ketamin gav mig lidt af hvert, også de mest dystre sider af mit sind.

Tjah det må jeg nok også sige, også sjælent man ikke har lyst til det :) og man lære nu mest af dem hvor man har synes jeg :)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Jeg takker for svarene. Flere svar og erfaringer modtages gerne :)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for Sahara og Syd for Nordpolen
Jeg vil også mene at man bare skal lade sig flyde med, og ta det som det kommer.. gjorde jeg i hvert fald selv, da jeg følte at jeg havde fået lidt mere end jeg burde ha fået.. men der var som sagt ingen vej tilbage - så ku jo ligeså godt bare prøve at få det bedste/sjoveste ud af det.. endte da også ud i jeg syntes det var alt for sjovt - dog har jeg derefter valgt mindre doser, da jeg synes bedre om flere små end én stor som lammer fuldstændig.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

ketamin har givet mig paent nedern paa et par gange... det hoerer vidst bare til?

husker paa et tidspunkt jeg var paa vej tilbage til min krop, hvor jeg pludselig kan maerke KVALMEN i min mave, den var saa gennemtraengende jeg bare havde lyst til at doe. dette har jeg tilsyndeladene givet udtryk for, da min kammerat for enden af "tunnelen" tog en koekkenkniv frem og spurgte "do you really want to die?" mens han faegtede med den, der for enden af tunnelen. dette fik mig strait up paa mine ben og hen til vasken hvor kaskader af aftensmad farvede den helt flot. saa fik jeg det bedre :D

foerste gang jeg tog keta havde jeg en +4 oplevelse der bangede helt vildt, erkendelsen af mysteriets sande natur gav mig lyst til bare at vende tilbage til udgangspunktet, at doe. jeg gjorde det heldigvis ikke. saa som sagt, tror bare det hoerer ed til keta trippet.

ketamin lukker jo selektivt ned for dine synapser, cutter alt signal til kroppen saa sjaelen for lov til svaeve frit! jeg tror denne trancendens i sig selv er en befrielse og ikke negativ som saadan, men egoet bryder sig ikke om at erkende sin egen meningsloeshed og dette resultere i nedture hvis man ikke lige er forberedt. og saa er der KVALMEN.

bare hold ud is all i can say.

Titel:
Dedikeret medlem

Jeg er ikke sikker på, det er smart at indtage en depressant (downer) for at stoppe et keta-trip. Keta er i forvejen en depressant, og så skal der helst ikke tilføjes flere af den slags.
Det er i hvert fald min umiddelbare fornemmelse. Om den så holder stik, må I selv finde ud af :-)

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
:yeah:

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Midtjylland
Det er også min erfaring at ketamin trippet sjældent bliver ubehagelige - Jeg behøver ikke engang sige til mig selv "jeg skal flyde med". Det virker simpelthen helt naturligt på ketamin - Man er ligesom overladt til de højere magter for 45 minutter.

Fuck, jeg glæder mig egentlig til 5 juli. Son kite, mdma og ketamin.. 8)

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Midtjylland
Det er også min erfaring at ketamin trippet sjældent bliver ubehagelige - Jeg behøver ikke engang sige til mig selv "jeg skal flyde med". Det virker simpelthen helt naturligt på ketamin - Man er ligesom overladt til de højere magter for 45 minutter.

Fuck, jeg glæder mig egentlig til 5 juli. Son kite live, mdma og ketamin.. 8)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Johndeere skrev:
Fuck, jeg glæder mig egentlig til 5 juli. Son kite live, mdma og ketamin.. 8)

Det lyder fandme også næsten for godt til at være sandt. Jeg er fandme træt af, at jeg går glip af Tshitraka :(

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: !!!
ironisk nok, vil jeg ikke tro at du kan opnå panikangst/et bad trip på ketamin, med mindre du dosere lavt - så du stadig kan blive bange...

Ved højere dosiser er du så disorienteret at du glemmer din angst. - og mindfuck er næsten umuligt da du taber tråden konstant...

jeg tror det sundeste at gøre i tilfælde af ansgt, er musik med en beroligende rytme eller stemme... - det har kunne berolige mig, på et tidspunkt hvor jeg glemte hvem, hvad og hvor jeg var...

da stemmen kom frem, sagde et par bløde ord indså jeg at det var 100% ligegyldigt... et smukt øjeblik.. <3

Senest rettet af spiffeh 29 maj 2007 20:22, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for Sahara og Syd for Nordpolen
Johndeere skrev:

Fuck, jeg glæder mig egentlig til 5 juli. Son kite, mdma og ketamin.. 8)

Hehe men det endnu sjovere når man redoserer og det kører længere end 45 min (Dårlig HR, I know :wink: ) Men igen, det er vel også forskelligt.. Jeg kan godt li små doser hen af vejen, frem for større.
Da jeg fik en alt for stor dose som nævnt længere oppe, var jeg just ikke klar på at indtage mere.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Jeg takker for alle jeres svar :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]