the-red-pill skrev:
Petter skrev:
@ the-red-pill, Hvis du virkelig mener at mennesheden er her, alene for at blive destrueret, så synes jeg du skal være forgænger for din teori

Kan godt være det er en cliché, og "plage" for kloden kommer jo an på hvordan man ser det, måske er det meningen at polerne skal smelte? Det er jo bevist at der før har været trope-klima på i hvert fald een af dem. måske er det meningen at det skal blive betydeligt varmere og det hele skal opføre sig "underligt", eller måske er det signalet om at vi skal rykke videre og "forpeste" en anden planet, forestil dig at menneskeheden vil være et berygtet lortedyr der ødelægger andre planeter rundt i solsystemet. Universet er jo så genialt stort at andre former for liv måske vil opfatte os som skadedyr...
@ Onkel Dunkel, Erhm, forklar gerne. Vil du flytte emnet? Er det lavet før i fuck? Hvad prøver du at sige?
Jeg kan ikke lide udtrykket: det er meningen.
Der er ikke noget "der er meningen" medmindre man er åndssvag (religiøs) og tror på noget, der på ingen måde giver mening og derved ikke kan argumenteres for.
Ud fra menneskelige begreber kan man kun sige at mennesket er en sygdom.
Petter skrev: så synes jeg du skal være forgænger for din teori.
Mener du, at jeg skal tage livet af mig selv eller andre? Det er jeg skam allerede i gang med. Jeg er miljøsvin nummer 1. Jeg elsker den globale opvarmning og håber på, at der snart sker store ændringer, der vil udrydde os alle sammen. Så ville jeg også komme til at opleve det største i hele menneskets historie - vores udryddelse. Det ville være for nice!!!
Nu gælder det om at tage det med et gran salt, danskernes favorithumor er jo sarkasme, og jeg mente ikke noget, hvis du ikke selv ku' se budskabet

Nu kalder du religiøse for andsvage? Er det åndsvagt at have noget at tro på? (Er selv ateist)
At sige at man kun kan sige at mennesket er en sygdom er ligeså dumt og uden hold i overhovedet. Men at meningen med mennesket er et formere sig er til gengæld en lidt mere dokumenteret sag, og jeg mener at hvis menneskets mening er er formere sig er det da underligt at vi ikke formerer os videre i solsystemet.
Hvorfor skulle menneskeheden uddø pga. global opvarming? Jeg tror den eneste måde vi kan dø ud på er ved en kæmpe meteor, andet vil vi kunne finde råd for.
Hvis solen går ud, bruger vi kunstigt lys, og hvis træerne uddør, så bruger vi bare iltmasker, hvis polerne smelter så skal der sku nok stadig være nogle mennesker tilbage på de høje steder eller i både. Så helt udryddet tror jeg ikke du skal regne med.