Lidt opdatering:
Jeg har nu egenhændig formået at trappe mig selv ned, så jeg lige p.t er nede på en noget mindre dosis end i starten, jeg kan klare mig med 2-3 stks. pr. gang 3 gange dagligt hvor jeg inden jeg begyndte rent faktisk var oppe på 5-6 stks. pr gang ca 4 gange dagligt!
Så jeg synes selv det går fremad, måske ikke så hurtigt som jeg havde håbet på i starten, for det er som om lige nu jeg er nået en slags "gylden" grænse for hvor meget jeg kan gå ned., måske fordi jeg stadig er kronisk smertepatient og derfor behøver at få nedsat mine daglige smerter, derfor kan jeg ikke trappe helt ud af ketoganen, da der desværre er en årsag til jeg tager den. Jeg har igennem de mange år som smerte patient prøvet utallige kombinationer af smertestillende medicin, og blev tilsidst i samråd med egen læge enig om at forsøge mig med ketogan, lige der blev min nuværende skæbne også beseglet, for havde jeg ikke sagt ja til og startet på ketogan, havde jeg ikke stået i dette kaos.
Men omvendt gav det mig nogle gode år år næsten uden smerter, og en meget forbedret livskvalitet, og jeg "glemte" at ketogan er utrolig vanedannende og er man først hooked på dette så er det utrolig svært at komme ud af igen.
At jeg har formået at trappe mig så langt ned, anser jeg selv som en meget hård kamp jeg endelig har vundet (næsten), det eneste problem jeg maser med lige nu er, at min læge mener at tingene skal gå meget stærkere og derfor har han nedsat min dosis endnu mere end den jeg egentlig tager. Derfor må jeg stadig ud og skaffe ketogan på det sorte markede, hvad for mig er meget svært fordi jeg ikke kender til det miljø og hvor jeg rent faktisk skal henvende mig for at få fat i ketogan, jeg køber det af en pusher p.t som tager overpriser for lortet, og det pisser mig af, dels fordi jeg ved jeg er nødt til at betale ham, fordi jeg behøver disse piller, men også fordi han ved at jeg er på røven på det område og derfor kan han tillade sig at hæve priserne som han lyster!
Men at bo i en provinsby (Vordingborg), og så være afhængig af stoffer, er ikke let i det man virkelig skal have insider viden omkring illigal køb og salg af de forskellige stoffer.
Jeg har klaret mig igennem indtil nu med dels at få hjælp fra venner og bekendte der er bekendte med min situation, men også ved at få andres "ration". forstået på den måde at de har bestilt piller til dem selv, selvom de ikke har haft brug for dem og så givet/solgt dem til mig, men det er en uholdbar situation i længden fordi jeg meget hellere vil have en "kendt pusher" at købe af som tager den normale dagspris og ikke snyder, men også at have en læge der ikke forstår at motivationen er der, men at alt tager tid og det bedste er at lade personen selv trappe sig ned i det tempo der behøves.
Men det går fremad og det er hovedsagen for mig.
Da EvilWitch :twisted:
Disclaimer:
Jeg ved ikke om dette indlæg ligger lige på stregen af hvad der må skrives om her i forummet, men jeg har nu bare talt ærlig fra leveren og omtalt min situation og problemstilling, jeg opfordre ingen til at henvende sig med henblik til køb og salg. Jeg omtaler såre simpelt bare en problem stilling der er meget nærværende for mig p.t.