Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 11:36

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 48 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: en blomstereng omgivet af flyvende grønne guldfisk! (i Århus))
Den med heroin hash har jeg også oplevet!.. der gik engang rygter om, at byens største hash-pusher havde solgt heroin-hash til alle hendes kunder igennem flere år! og at det var derfor hun havde sådan en stor kundekreds.. men det var løgn..! tror sagtens den slags kan lade sig gøre, men tror sgu ikk på at nogen gider at dyppe deres hash i heroin, og så sælge det til standartpris, som ganske almindelig hash.. så er man da ihvertfald godt og grundig ristet i kassen!! men man ved jo selvfølgelig aldrig.. :? bøjer mig i støvet, hvis nogen har haft erfaringer med heroinhash.. :P

Titel:
Dedikeret medlem

Ice_cold_Alex skrev:
Den med heroin hash har jeg også oplevet!.. der gik engang rygter om, at byens største hash-pusher havde solgt heroin-hash til alle hendes kunder igennem flere år! og at det var derfor hun havde sådan en stor kundekreds.. men det var løgn..! tror sagtens den slags kan lade sig gøre, men tror sgu ikk på at nogen gider at dyppe deres hash i heroin, og så sælge det til standartpris, som ganske almindelig hash.. så er man da ihvertfald godt og grundig ristet i kassen!! men man ved jo selvfølgelig aldrig.. :? bøjer mig i støvet, hvis nogen har haft erfaringer med heroinhash.. :P

er det ik meget spild af penge ? :S

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: i gryden
Søren Putte skrev:
Plasticen kunne ikke være det som hashen er pakket ind i? Har ellers aldrig stødt på det.

Det udenom plejer somregel at være gennemsigtigt, går ikke ud fra at de pakker hashen ind ved at ælte små aflange sorte stykker plastic-lort ind i det?
Det kunne meget vel være bildæk eller cykelslange. I hvert fald noget lignende.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

olie til at gøre det klistret, petrolium til at give det en kræftigere duft :badidea:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København Ø
SiCriS skrev:
er det ik meget spild af penge ? :S

Hvis man er byens største pusher og dermed har et stort kundekartotek, så vil jeg skønne, at det ikke er nogen dårlig ide at blande heroin i sit hash. Det, at være den største pusher i byen giver selvfølgelig én fordele længere oppe i kæden (= billigere priser), og det samme med "hendes" heroinforbrug. Du ved, nettoprincippet; de kan sælge ting så billigt fordi så mange køber ind der.

Hvis hendes hash er så forbandet meget bedre end de andres (eller bare mere vanedannende), så vil der pludselig være mere gang i biksen. Rygtet går at den og den har skidegod hash, og det koster ikke mere end normalt (dette kan selvfølgelig lade sig gøre, dels pga. hendes kontakter til billigere hash, og dels pga. den forholdsvist lille mængde heroin, der klistrer på klumpen)

Jeg synes, der er god grund til at tro på det postulat.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: !!!
godt nok klamt at tænke over - men man kan da holde sig til skunk? der er der vel ikke tilsat så meget :P?

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
byebyebye skrev:
godt nok klamt at tænke over - men man kan da holde sig til skunk? der er der vel ikke tilsat så meget :P?

Naah, kan du da have ret i. :)

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

kemal skrev:
byebyebye skrev:

Naah, kan du da have ret i. :)

Skunk er desværre ikke fritaget for urenheder ifølge Wikipedia

http://en.wikipedia.org/wiki/Skunk_weed ... d_Cannabis

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Astralt plan
Æv, jeg har fulgt med i denne tråd fra starten, og den har i DEN grad fodret min paranoia...

Forleden da jeg skulle lave guldkakao var jeg lige ved at få kolde fødder da den var færdig. Konstant ser jeg uhyggelige billeder af arabiske mænd, der grinende (de har selvfølgelig et stort, stereotypt sort skæg, der fremhæver deres tænder, og derved gør deres grin endnu mere djævelsk...) hælder cykelslanger, motorolie og sand i store gryder med dejlig hash....

Jeg er godt klar over, at min fremstilling af arabiske mænd ikke er retfærdig, ligesom jeg godt er klar over at hash ikke fremstilles i store gryder, men det er nu engang de billeder min hjerne producerer. I can't help it.... :roll:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: en blomstereng omgivet af flyvende grønne guldfisk! (i Århus))
Bull Lee skrev:
Æv, jeg har fulgt med i denne tråd fra starten, og den har i DEN grad fodret min paranoia...

Forleden da jeg skulle lave guldkakao var jeg lige ved at få kolde fødder da den var færdig. Konstant ser jeg uhyggelige billeder af arabiske mænd, der grinende (de har selvfølgelig et stort, stereotypt sort skæg, der fremhæver deres tænder, og derved gør deres grin endnu mere djævelsk...) hælder cykelslanger, motorolie og sand i store gryder med dejlig hash....

Jeg er godt klar over, at min fremstilling af arabiske mænd ikke er retfærdig, ligesom jeg godt er klar over at hash ikke fremstilles i store gryder, men det er nu engang de billeder min hjerne producerer. I can't help it.... :roll:

Det findes der heldigvis et godt råd for... invester i et par lamper, og begynd at producer din egen røg!! :joint:

Så kam man sgu vide sig sikker på hva helvede det er man sidder og puffer på!! :wink:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Herion i hash?
I mine ører må jeg inrømme at det ingen mening giver. Heroin er ca. 8-10 gange dyrere grammet end hash, så at man vil bruge sin heroin på hashen kan ikke give andet end røde tal på kontoen.

Desuden foregår rygning af heroin ganske anderledes end med hash, og jeg går slet ikke udfra at man kan opnå effekt af sin heroin ved at ryge det på den måde. Havde det forholdt sig sådan skyder jeg på at det havde været ret udbredt.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Søren00 skrev:
Herion i hash?

Jojo, det er det, jeg plejer at gøre ved mine kunder for at gøre dem mere afhængige, så de køber mere. Så tjener jeg flere penge, så jeg kan dække det underskud, der kommer af, at jeg sælger min heroin-hash så billigt...vent!?

Titel:
Medlem

Petter skrev:
PLASTIC :evil:

Fandt engang et stykke ulækkert plastic i et lille stykke hash jeg havde købt.
Har aldrig købt her i byen siden, det er ikke det værd. Det er også klare ågerpriser.

Det plastic sidder altså på en 100 grams plade når din pusher køber sin hash!

Det gør det i hvetfald hos min weed-dealer!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: somewhere between A and B
finder sgu tit plastik på min tjald... men hey det er kun positivt for mig!
1. så ved jeg at det er noget "min" pusher lige har fået hjem
2. det er passet godt på.
3. changen for at der er fusk med det er mindre!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: i den hemmelige hule
wist skrev:

dén opfangede mine halvrøde øjne altså en smule skævt..!

hvordan kan du vide at plastiktjallen ikke har ligget hos din pusher i længere tid - og hvorfor dælen skulle det betyde at tjallen har været passet godt på?

og den sidste?!?!? chancen for fusk er MINDRE?!? :? :o .. det lyder helt gakgak i mine øre at du finder stykker af plastik i din tjald, og herefter tilfredst konkluderer at du ikke er blevet snydt.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Ganja-Man skrev:
wist skrev:

dén opfangede mine halvrøde øjne altså en smule skævt..!

hvordan kan du vide at plastiktjallen ikke har ligget hos din pusher i længere tid - og hvorfor dælen skulle det betyde at tjallen har været passet godt på?

og den sidste?!?!? chancen for fusk er MINDRE?!? :? :o .. det lyder helt gakgak i mine øre at du finder stykker af plastik i din tjald, og herefter tilfredst konkluderer at du ikke er blevet snydt.

Præcis de samme spørgsmål vendte sig i mit hovede. Overkommede simpelthen bare ikke til at skrive det. :P

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Haha i er jo gået helt skævt på hinanden..

Wist mener selvfølgelig den "plastik" der er omkring.. hæng mig ikke op på hvad det hedder/er .. :lol:

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Lala skrev:
Haha i er jo gået helt skævt på hinanden..

Wist mener selvfølgelig den "plastik" der er omkring.. hæng mig ikke op på hvad det hedder/er .. :lol:

Ved godt det er det som der sidder omkring hashen, og ikke indeni.

Det hedder cellofan. Men bare fordi der har været cellofan om hashen, er det da ikke ens betydende med at det er noget godt røg?

EDIT: Selvom hashen har været pakket ind i cellofan, har jeg da fået lige fra standard til diverse gode typer hash mm. Jeg kan ikke se hvordan dette på nogen måde skulle kategorise et kvalitets produkt!

Senest rettet af kemal 24 apr 2008 23:49, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Kemal, jeg tror det skulle være fordi at hashen er kommet "lige fra" engrose, og derfor ikke har været hos pusheren længe. Hvor hash der ikke er blevet solgt over langt tid, er det nok ikke det vilde tjald, hvilket gør chancen større for at der er noget godt når det er nyt.

Tror min forklaring blev mere forvirrende end det dér skulle forklares :S

Titel:
In our memories
Brugeravatar

BisMann skrev:
Kemal, jeg tror det skulle være fordi at hashen er kommet "lige fra" engrose, og derfor ikke har været hos pusheren længe. Hvor hash der ikke er blevet solgt over langt tid, er det nok ikke det vilde tjald, hvilket gør chancen større for at der er noget godt når det er nyt.

Tror min forklaring blev mere forvirrende end det dér skulle forklares :S

Jo jo, giver da rigelig sense for mig. :)

Men jeg synes stadig ikke rigtig det siger så meget..

Få nogle pålidelige kontakter, og så er man fri for at skulle komme med sådan nogle mærkelige teorier som den med cellofanen. Jeg vil sige at når man begynder at tænke i de baner, som wist, så er det fordi man ikke har en pålidelig pusher, som man stoler på. :)

(dette er bare min holdning, ingen personlige angreb overhovedet :))

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 48 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]