2C - Baske skrev:
I USA er skunk langt mere udbredt end hash og der er vidst ikke nogen forskel i hvor hooked brugerne er.
Konsekvenserne er større ved skunk, da det er 10-20 gange stærkere. Jeg så en rapportage i england om unge der blev "sindssyge" af alt den stærke skunk som er i omløb derovre.
I USA er skunk langt mere udbredt end hash og der er vidst ikke nogen forskel i hvor hooked brugerne er.
Konsekvenserne er større ved skunk, da det er 10-20 gange stærkere. Jeg så en rapportage i england om unge der blev "sindssyge" af alt den stærke skunk som er i omløb derovre.
10 - 20 gange stærkere end hash?
Øhhhhh er det bare min logik der siger at det der er noget ævl, prøv lige at tænk jer lidt om inden i poster sådan noget?
Når vi nu kigger på USA så er deres weed ikke 20 gange stærkere end deres hash, fordi i USA er hash ikke noget der er i normal handel. Til gengæld så er langt det meste hash der bliver lavet i USA top kvalitets ryst eller Bubble/isolator hash der er lavet på indendørs dyrket topskud.
Kigger vi på danske forhold, så ja så er et gram super godt weed meget stærkere end morrocansk ørken presset og bundet med bivoks. Det er ikke en klump go håndlavet hash fra Indien, eller noget i den stil der er sammenlignet med når de siger det er 20 gange så stærk som hash. Det er den dårligste standart de kan finde!
Personligt så ryger jeg stort set kun danks hash når jeg ryger hash, det er helt sikkert at der er ikke noget "skunk" der er stærkere end det. Da det er lavet på skunk langt det meste, selvfølig er der stor forskel på om man benytter inden- eller udendørs planter og hvilke sorter. Men teoretisk set er hash stærkere end skunk da det har en højere koncentration end de rå topskud.
Fordelen ved at ryge skunk frem for hash er efter min mening at man bliver ca. lige så skæv, men det hænger ikke i hovedet på samme måde dagen efter. Jeg kan og har fungeret fint med arbejde osv i lang tid med et daglig forbrug af skunk, det kan jeg ikke med et daglig forbrug af hash og slet ikke hash der er impoteret fra Morroco fordi der ofter er en masse crap blandet i deres hash. efter 14 dage med dårlig morroc er det svært at stå op om morgen, man er sløv og hovedet står "stille".
MVH
Piercer