Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 22:33

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 57 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3
Forfatter besked
 Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: odense
jeg har et rigtig godt gemmested, foran på fjernsynet er der et lille rum med 3 forskellige farver...jeg har erfaret at der kan ligge omkring 15 gram der..så lukker du bare klappen ned og ingen har en anelse...

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: !!!
kronologisk:

Jeg startede med at have en knark cigarkasse, hvori der kunne ligge jointpapir, smøger og tjalde...

Idag bruger jeg en skuffe, fordi jeg har en del småting, piber, andet knark, askebærger osv..

Men vil snart få ryddet op i min skuffe og flytte det over i mit skab, da jeg har brug for mere plads - og mit skab har jeg allerede hemmelige ting i.. (der er "gået svamp i mit skab")

og så i 2012 regner jeg med at bruge en lade..*

> vil også lige advare folk imod at have tjald i pungen.. du sætter dig ÉN gang forkert, og dit sygesikringskort osv knækker.. - dårlig ide.. tjald kan godt være hårdt - specielt hvis i er kolde i røven som mig.. :(

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 1.347
under forhuden

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Ude: I pungen sammen med mønterne, eller hvis jeg er på Staden, et af mine geniale gemmesteder (som i ikke får at vide selvf.)

Kender godt det med at tage en bunke mønter og klaske på bordet sammen med en god nold :)

Derudover så tager S-togs-automater ikke imod mønter hvis der sidder en fladmast nold på siden af den. Dog dejligt at man så får den igen :mrgreen:

Hjemme: På bordet, på tastaturet eller hvor jeg nu engang ligger den. Har aldrig mere end 9g hjemme, hvis jeg køber 20 fx. gemmer jeg de resterende rigtig godt og grundigt et sted væk fra mit hus in case der kommer uniformerede på besøg

Rygeudstyr og andet knark gemmes i en lækker sort trækasse med udskåret mønster, men da det var et af de første steder panserne kiggede, så er der kun rygeudstyr i nu

Da jeg boede hjemme: 220V clockradio med 9V batteri (i stedet for batteriet), i kassebåndoptageren eller mit mest brugte stash derhjemme: En gammel IBM PS/1 med 12" skærm hvor man kunne tage fronten af med et snuptag og gemme mange rare ting

Titel:
Jeg har altid kaktus klausen til at holde mit, så jeg ikke får en bøde!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: paradisæblevej 111
hehe... grineren tråd. Tror nu ikke police kigger med. Og hvis de gør så fuck det.

Det går først op for mig nu at folk faktisk gemmer sit hash. Jeg har altid mig mit i lommen, er jeg hjemme har jeg det i skuffen. Natbordet, øverst til højre, paper, lighter, ryger, tips, smøger, pipe and shit. Blev fanme gal da farmand sagde det var tid til et nyt natbord. FANME NEJ! Vi snakker symbolsk betydning.

Dem der gemmer sit hash når i er udendørs, er det pga. politiet at i ikke bare har det i lommen eller?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: i gryden
Jeg havde en skuffe til det hele tidligere, men min kommode er blevet kasseret nu.
Så nu ligger diverse piber osv. bare rundt omkring på værelset, stashet til knark er en lille trækasse (,fra en hvis hjemmeside hvor "alle gør det" hint, eng. ;)). Man kan kun åbne den på en specielt måde, eller kunne, nu er den gået i stykker og er egentlig bare en alm. trækasse.

/EDIT Savteefjl

Senest rettet af markogronni 23 maj 2007 11:02, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

haha.. det er enlig overraskende hvor mange der har sig en "rygerkasse"
Men det da meget praktisk... en god ide :lol:

jeg plejer bare at have det i min inderlomme i jakken..
så ka jeg altid finde det..
ellers ligger jeg det i min skuffe, hvor alt mit andet ryger grej ligger...

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Har en metal boks liggende hvor der står "Sunny Funny Days" på :D Deri ligger diverse rygerudstyr også :)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Mini-krøl skrev:
hehe... grineren tråd. Tror nu ikke police kigger med. Og hvis de gør så fuck det.

Men for en sikkerhedsskyld skal jeg ikke have mine gemmesteder på et offentligt board :)

Citat:
Dem der gemmer sit hash når i er udendørs, er det pga. politiet at i ikke bare har det i lommen eller?

Gemmer det kun hvis jeg er på Staden, tæt ved div. visitationszoner eller et sted hvor risikoen for at panserne kropsvisiterer en er stor

Ellers varmer jeg det lidt i hånden og sætter det i panden mens jeg spankulerer ned af strøget

Normalt ligger det dog i pungen, har jeg altid med. Der er intet mere neder end at glemme sit tjald hjemme hvis man skal ryge et andet sted. Specielt hvis det er kl. shit og umuligt at få fat på noget

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Astralt plan
Før i tiden havde jeg klump og joint-papir liggende i en VHS kassette, en hollandsk udgivelse af Motorsavs Massakren (fedeste danske titel nogensinde, dog skarpt fulgt op af alt hvad der hedder noget med "rædslernes blodige...." dit og dat). det passede lige i det lille hulrum mellem selve båndet og kassettens kant.

I dag har jeg altid de store klumper i fryseren, da jeg ikke ryger særlig ofte, mens jeg tit har en lille klump i min pung, bare hvis....

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neurotika
Har en lille bob marley stål æske jeg opbevarer mit ryger grej i. Den æske ligger så i mit skab.

Titel:
Medlem

.

Senest rettet af slettetb 19 jul 2020 12:56, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Astralt plan
Laufetamin skrev:
I en Dax dåse :D
De gamle ikke at kigge i sådan noget fedet glidecreme

Hård stil at bruge Dax som glidecreme... Så er man sikker på, at røvskægget sidder som det skal....

Titel:
Medlem

.

Senest rettet af slettetb 19 jul 2020 12:56, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg har en lækker, luftæt plastik-boks med både røg og rygeudstyr i. Den står i pengeskabet det meste af ugen, og bliver taget frem, når der skal hygges. ;)

Mit stash har altid og vil altid ligge i mit pengeskab. Meget åbenlyst for politiet, men hvis politiet banker på døren, så går jeg bare ind, åbner skabet, og giver dem den lille mængde, jeg end måtte have. Så får jeg i hvert fald ikke flere problemer.

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København N
Jeg har en rimelig stor metalkiste med diverse sjov i. Jeg blev helt overasket da jeg sidst kiggede i den, der var en bong jeg aldrig har set før :o

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 57 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]