Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 03:56

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 36 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for Sahara og Syd for Nordpolen
Minimal skrev:
Amfetamin smager elendigt, stinker klamt og giver dig uro, anspændthed, søvnløshed, overgearethed og giver en form for melankolsk optursfølelse. Efterhånden hænger det en langt ud af halsen, når man skal have en streg mere.

Coke føles totalt lækkert at sniffe, det smager godt, det dufter dejligt, du mærker et lækkert sus lige midt imens du sniffer, det giver den fedeste smooth optursfølelse uden at gøre en overgearet.

Hvordan kan man synes bedre om amf? :P

Man klare ik lige at trampe en hel nat på coke, hehe... for man skal jo ha noget hver halve sekund (overdrivelse fremmer forståelsen) :wink:
Derfor ! Og når man så har været længe nok vågen, så man simpelthen fatter nada kan det være alt for muntert :P Men desværre ka man også nogle gange blive ret fucked i den negative retning !
Ej forstår godt den med coke'en, det er mere hyggeligt måske.. meeen, hvis man nu vil fyre den af - Så amfetamin :)

KONKLUSION : Hvilket jeg foretrækker, afhænger helt klart af situationen :wink: Slut prut finale.. måske da...

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for Sahara og Syd for Nordpolen
waggafnipsen skrev:
Minimal skrev:

ps.. go coke er ikke dejligt at sniffe når man er ved at kaste op så snart man suger det...

med hensyn til det.. nogle der så station 2 igår? kom bare lige til at tænke på, de snakkede om hvis man fik coke helt rent eller i hvert fald næsten, så var det ik særlig rart at suge... og derfor kom de tit lokalbedøvende midler i som fylde..

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Levose skrev:
Amfetamin er billigere, har en længere virkning, og hvis man forstår at udnytte det, kan det faktisk være ret lækkert. :wink:

Det er jo en fornøjelse at tage en streg cola, så det er kun fedt, at man skal gøre det hvert 5. minut. :P

Jeg tror ikke på den med, at det er ubehageligt at sniffe meget ren coke. Så sniffer man nok for meget.

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: I centrum af solsystemmet.
"Jeg tror ikke på den med, at det er ubehageligt at sniffe meget ren coke. Så sniffer man nok for meget."
citat Minimal

Definer lige for meget jeg tænker vægtmæssig pr. streg af en ca 80 % sydamerikansk marchpulver.
Hvor store streger tager du?
Den med opkast, sure opstød og lign kender jeg godt.
Jeg kan huske noget med cola og næseblods bivirkningen knap så fed.
En optur er dog SEX og cola, hvis ellers man kan styre sig for ellers dør den sku dernede. :lol:
Situationen vil også for mig være afgørende hvad jeg ville foretrække hygge med cola tjald og homies. :)
tramp og nedbrydning feta. :twisted:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: der hvor det sker...?
Minimal skrev:
Levose skrev:
Amfetamin er billigere, har en længere virkning, og hvis man forstår at udnytte det, kan det faktisk være ret lækkert. :wink:

Det er jo en fornøjelse at tage en streg cola, så det er kun fedt, at man skal gøre det hvert 5. minut. :P

Jeg tror ikke på den med, at det er ubehageligt at sniffe meget ren coke. Så sniffer man nok for meget.

ved self ikk om det er 100 pct rent.. for det er det jo aldrig.. men jo.. den dyre sætter sig sku i halsen... ikke kun hos mig men osse mine kammerater...

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Madblindboy skrev:
Definer lige for meget jeg tænker vægtmæssig pr. streg af en ca 80 % sydamerikansk marchpulver.
Hvor store streger tager du?
Den med opkast, sure opstød og lign kender jeg godt.
Jeg kan huske noget med cola og næseblods bivirkningen knap så fed.
En optur er dog SEX og cola, hvis ellers man kan styre sig for ellers dør den sku dernede. :lol:
Situationen vil også for mig være afgørende hvad jeg ville foretrække hygge med cola tjald og homies. :)
tramp og nedbrydning feta. :twisted:

Det reneste coke, jeg har prøvet, tog jeg ca. 10-20 mg af i en streg, og det var på ingen måde ubehageligt, pulsen steg bare med det samme, og jeg fik det fedt.

Titel: Re: tillykke
Medlem

waggafnipsen skrev:
Hans Nissen skrev:
Jeg synes nu ik specielt godt om det, og egentlig ik det vilde partystof.. vil helt klart foretrække amfetamin fremfor coke :wink:

du er den første jeg NOGENSINDE har hørt sige det samme som mig...jeg er åbenbart ikke alene :wink:

I er ikke alene... jeg ville ikke røre coke med en ildtang. Syntes det er er et latterligt stof til den pris. :?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Rundt på gulvet
Coke slår amf, du skal bare have 2 gram coke i stedet for 1. Ellers bliver det en lorte aften når posen er tom :P

Amfetamin føles alt for syntetisk i hele kroppen. FYFØJ!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

T.... skrev:
Coke slår amf, du skal bare have 2 gram coke i stedet for 1. Ellers bliver det en lorte aften når posen er tom :P

Amfetamin føles alt for syntetisk i hele kroppen. FYFØJ!

Synes ikke det er sådan lige at sammenligne de to ting. Efter min mening er følelsen ret forskellig. Jeg er nu helt forelsket i amf, dagen efter sutter bare pik. :)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
Levose skrev:

Rigtigt, Coke er sjovt. Men iforhold til prisen vil jeg vælgte amfetaminen. Synes det er så meget skamcuttet coke overalt.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Rundt på gulvet
FlÆmMinG skrev:
Levose skrev:

Rigtigt, Coke er sjovt. Men iforhold til prisen vil jeg vælgte amfetaminen. Synes det er så meget skamcuttet coke overalt.

Iforhold til tømmermændene vil jeg vælge coke ;)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

T.... skrev:
FlÆmMinG skrev:
Levose skrev:

Iforhold til tømmermændene vil jeg vælge coke ;)

Synes tømmermændene er til at overkomme som regel, man skal bare sørge for ikke at have planlagt noget den dag så man kan ligge og se tv eller stene computer hele dagen. :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
Listetyven skrev:
jeg er blevet tilbudt en bane coke af en, men takkede nej da jeg skulle til eksamen dagen efter, han sagde så, at når min sommerferie startede, gav han en "nitte".
jeg har kun prøvet det fede, ellers er jeg yderst ny til stoffer, især stimulanser. Er det en god idé for en 18 årig psykisk stabil mand at sniffe noget coke?

ville bare lige vide mig sikker før jeg bare springer :)

Hvis du er psykisk stabil hvorfor så tage det? Kokain er et af de stoffer, jeg aldrig ville anbefale andre, da det ikke giver dig noget positivt udover rusen selvfølgelig, men den gør dig afstumpet, og du lærer ikke noget af den, tværtimod.

Men - it's your choice

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hell right now
Minimal skrev:
Coke og amfetamin står helt uden sammenligning. Coke er 50 gange mere lækkert. :wink:

Men det er nu slemt nok at bruge alle de penge, man har i overskud, på coke, fordi man kan tillade sig det. Bare 1-2 gange om måneden kan gøre en studerendes økonomiske liv til et betydelig større mareridt.

Coke rusen varer en timen, coken koster 500 kroner, god amf kan skaffes for en 100kr. tag det i bomber det virker guf. Plus man har mere nedtur på dagen efter af coke, det er ikke unormalt at sidde at græde uden grund, plus coke er ekstrem vanedannende, og som sagt først fedt 2-5 gang man prøver det, så vurder selv

Titel:
Medlem

Bergxtc skrev:
Citat:
Plus man har mere nedtur på dagen efter af coke, det er ikke unormalt at sidde at græde uden grund

Det er da nok det sidste du har dagen efter coke. Dagen efter coke, vil jeg da mene du har det nogenlunde normalt, hvertfal i forhold til amf.

Dagen efter cola er jeg hvertfal helt nornal også dem jeg kender.
Tilgænggeld efter amf kan du da have kvalme, og føler tit jeg ikke rigtig er tilstede. plus man ingen appetit har.

Har aldrig hørt om nogen der græd og havde det psykisk eller fysisk dårligt efter coke

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Bergxtc skrev:
Coke rusen varer en timen, coken koster 500 kroner, god amf kan skaffes for en 100kr. tag det i bomber det virker guf. Plus man har mere nedtur på dagen efter af coke, det er ikke unormalt at sidde at græde uden grund, plus coke er ekstrem vanedannende, og som sagt først fedt 2-5 gang man prøver det, så vurder selv

Til første post: Nu har du sikkert prøvet kokain, men jeg vil også mene at folk måske er lidt for hys omkring det. Vil man prøve coke, så kan man da bare gøre det. Det er fuldstændig korrekt at man kan blive voldsomt afhængig osv. men det er da kun et resultat man opnår hvis man virkelig klør på med skidtet. Hvis du går i skole eller har et arbejde eller lign. virker det meget lidt sansynligt pludselig at vælge at bruge alle sine penge på kokain.

Til bergxtc: Jeg synes bestemt det er forkert at påpege at nedturen er værre på kokain. Jeg vil gå så langt som at sige at dit udsagn om at det ikke er unormalt at sidde at græde uden grund dagen efter, ikke passer. Jeg har aldrig oplevet det, har aldrig oplevet andre gøre det, og jeg har aldrig så meget som tænkt på at det ville kunne ske.

Men generelt er jeg klart mere til kokain, men jeg synes samtidig ikke at man bør sammenligne amfetamin og kokain da virkningen nu engang er ret forskellig fra hinanden og begge stoffer er særdeles velegnet til forskellige formål.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 36 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]