Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 07:25

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 82 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midt i Psychedelianus
en lille opdatering!
http://politiken.dk/indland/article305587.ece

Kan dog oplyse om at der lige i dette sekund ikke ser ud til at være sat ild til noget. Røgskyerne er ihvertfald forsvundet over fristaden, som jeg er så heldig at have et smukt udsyn over fra hvor jeg sidder lige nu:)

deXo-faN - som nu er ved at gå udover sit gode skind over ikke at være 1 km længere inde i KBH!!

Titel: q
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: der hvor det sker...?
ked af at ikke kune være der ligesom da jeg var over at støtte ungern... men sidder i nordjylland..desværre... men kast lige en sten fra mig :wink:

længe leve fristaden.

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: kbHoe
Modtog lige denne besked, og den skal altså næsten deles:

Citat:
Der er lige en der har smidt en spand lortevand ud over Bjarne, han stinker af helvede til!

:lol:

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Dr. Phibes skrev:
Schizophreniak skrev:
Fordi verdenen skal da se hvad der forgår af facistlort i danmark.

ÅRH JA TOTALT NEDEREN FACISTLORT KBH ER REN MASAKRER!!!!!!!!!!!!11

Hvad sker der for dig?

Synes tit jeg ser et eller andet latterligt fra din side! Store bogstaver Udråbstegn og tal. Hvad får du ud af det?
Hvis jeg skulle gætte på noget, så er du irriteret over nogle har en mening og derfor skal du gøre det der, du nu gør. Fint med mig. Hvad er der galt i at verdenen skal se hvad der forgår i danmark? Det er da langt ude at røre ved staden på nogen måder.

Det er da endnu mere nederen, at poste sådan en kommentar som din!

Titel:
Insane psychedelia user!

http://dictionary.reference.com/browse/fascism

Titel:
Insane psychedelia user!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midt i Psychedelianus
Der opdateres!

http://politiken.dk/indland/article305730.ece

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: kbHoe
http://modkraft.dk/spip.php?page=nyheder-artikel&id_article=5447

Titel:
Junior medlem

Dr Phibes
"The first thing you must know about me is that I always stand what I stand for. Good? The second thing you must know about yourself listening to me is that words are tricky. So when you know what me a stand for, when me explain a thing to you, you must never try to look 'pon it in a different way from what me a stand for." - Bob Marley

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: i den hemmelige hule
quote:
"Enhedslisten: politiaktion er en provokation
I en pressemeddelelse betegner Enhedslistens retsordfører, Line Barfod, dagens politiaktion som en unødvendig provokation:

– Det er ren provokation, at politiet i dag er blevet sat til at rive nogle gamle bjælker ned på Christiania. Det var slet ikke nødvendigt at rive de bjælker ned, så det eneste formål må være at starte en konflikt, og det tager jeg 100 procent afstand fra. Det er særlig problematisk, fordi der stadig er mulighed for en forhandlingsløsning mellem Christiania og Staten. Forhandlingerne kan nu blive helt ødelagt.

Line Barfod vil nu undersøge, hvem der har det politiske ansvar for dagens aktion.

– De må begrunde, om det er nye gadekampe, risiko for sårede mennesker på begge sider og store materielle ødelæggelser værd, at få fjernet nogle få bjælker, siger hun."

^^ det kunne ikke siges mere klart. hvad fanden er meningen.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Norge
hva i helvete? så akkurat på nyhetene på NRK at politiet hadde tatt over Christiania! det kan ikke være mulig, dere må jo for faen sloss! sloss for denne siste frihets skanse i skandinavia!

jeg rekker nok ikke ned før alt er over, i det tempoet det nå forgår. men jeg og veldig mange flere her oppe følger og støtter dere.

jeg har mange gode minner fra Fristaden, og flere må det bli!

fred og frihet til dere alle!
kast en sten også for meg.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Dr. Phibes skrev:

Nå du er sådan en type. Du rider ord og hvis de bliver brugt, hvor deres betydning ikke er 100% efter bogen, så er du der med det samme?

Det må være fedt at være så fejlfri.

Nu kiggede jeg jo lige under dit link.

A system of government marked by centralization of authority under a dictator, stringent socioeconomic controls, suppression of the opposition through terror and censorship, and typically a policy of belligerent nationalism and racism.

1: Magten ligger ved regeringen og de gør lige hvad det passer dem.
2: De er sgu lidt nogle pseudonazister mht anden etnisk baggrund.
3: De har efterhånden fuld kontrol med folk på kontanthjælp, folk bliver tvunget ud i "projekter" som degraderer dem som mennesker for at blive fastholdt i et system som ikke vil dem noget godt.

Det ligner fascisme i mine øjne, så jeg opfatter det som fascisme.

Bob Marley skrev:
The first thing you must know about me is that I always stand what I stand for. Good? The second thing you must know about yourself listening to me is that words are tricky. So when you know what me a stand for, when me explain a thing to you, you must never try to look 'pon it in a different way from what me a stand for.

Wilhelm: Takker der.

Ned med den danske facist regering. Ned med støtterne til den danske facist regering.

Bevar Christania

Titel:
Flueknepper kongen

Forskellen er, Schizophreniak, at regeringen kan væltes ved et folketingsvalg, at folk i et fascistisk system ikke ville få kontanthjælp af staten in the first place.

Fascisme og fascist bliver brugt alt, alt for ofte, så det mister sin valeur. Den dag, der kommer rigtige fascister, hvad fanden skal vi så kalde dem?

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Levose skrev:
Forskellen er, Schizophreniak, at regeringen kan væltes ved et folketingsvalg, at folk i et fascistisk system ikke ville få kontanthjælp af staten in the first place.

Fascisme og fascist bliver brugt alt, alt for ofte, så det mister sin valeur. Den dag, der kommer rigtige fascister, hvad fanden skal vi så kalde dem?

:tnx: :tnx: :tnx:

Tak levose, præcis så'n dér, det bare zyg gangster.

Jeg prøvede for en times tid siden at skrive om det samme, men jeg er rimelig wasted så jeg opgav.

Det er rimelig åndsvagt at folk drager så åndsvage paralleler. Det er så facking irationelt.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Farveladeland
Meget bitter over staten lige nu! :twisted: :evil:

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tør man spørge hvorfor de har ryddet Cigarkassen?

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Levose skrev:

Jeg ved godt regeringen kan væltes ved et folketingsvalg, men hvis de havde muligheden for noget andet, havde de valgt den udvej.

Hitlers tyskland var et fascistregime, tyskerne havde det relativt godt, han gjorde mange ting for sine landsfolk, i starten var de vilde med ham, han gav dem ting og sager, så hvorfor ikke kontanthjælp?

Vi kan kalde det næste hold fascister for fascister.

Min mening falder nok ind under kategorien "Overdrivelse fremmer forståelse".

De små paraleller jeg drog imellem fascisme og Danmark, er jo ikke argument nok. Men jeg føler det sådan og jeg skal gå ud fra hvad jeg føler.

Titel:
Flueknepper kongen

Ja, men du gik ind i en diskussion om, hvorvidt ordet fascisme var legitimt at anvende, hvor du forsøgte at legitimere anvendelsen ved hjælp af dårlig argumentation, som jeg da også fik tilbagevist.

Og Schizo, de uarbejdsdygtige i Tyskland fik fanme ikke nogen nåde. Der var endda "eutanasi" for visse grupper af dem. Så du kan sgu godt droppe den parallel. Det klæder ingen at bruge ordet fascist i flæng.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg ved godt det var svag argumentation.

Kalder dem hermed pseudofascister så. :lol:

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Schizophreniak skrev:
Jeg ved godt det var svag argumentation.

Kalder dem hermed pseudofascister så. :lol:

Well eftersom det på ingen måde minder om facisme falder pseudofacisme osse ud af billedet.

Det er ok at svine regeringen, jeg hader dem selv, men at tilknytte dem noget der ikke passer, skader mere end det gavner.

Det er ikke facisme at de ryddede cigarkassen idag, det er noget lort, men det er ikke facisme.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 82 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]