Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 08:19

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: Månen
Har aldrig selv prøvet det, men har hørt rygter fra mange om, at coke virker fantastisk hvis man lige drysser en dose over et bonghovede og ryger det...
Har svært ved at forestille mig at det skulle virke bedre end insuflering, men måske jeg tager fejl, eller hvad??

Nogen der har nogle erfaringer, gode som dårlige?

Meget gerne detaljeret omkring forskel i eventuelle forskelle, forstærkelser eller forringelser af effekten, hvis i orker...!?

Bonghovedet

BTW - er der noget galt med søgemaskinen, for syns tit at jeg søger efter noget på søgemaskinen uden resultat, og så nogle gange søger på samme ord i google, og så ligepludselig får en masse links der viser tilbage til eksisterende tråde her fra psychedelia...??? Fandt heller ikk lige noget om det her emne, (sådan inden at jeg ikk længer gad at kigge de forskellige resultater igennem længere, hehe) kun en masse omhandlende crack og freebase... Men det her emne må da ihvertfald have haft rundet forbi dette forum et par gange før...

Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
Bonghovedet skrev:
kun en masse omhandlende crack og freebase...

Så er det måske fordi du skulle læse lidt på det. Har du overhovedet renset dit coke inden du har tænkt dig at ryge det?

In our memories

Geografisk sted: Provinsen
To topics om syntetiske stoffer placeret i generelt forum - hvordan synes du selv det går?

Medlem

Frugthat skrev:
Bonghovedet skrev:
kun en masse omhandlende crack og freebase...

Så er det måske fordi du skulle læse lidt på det. Har du overhovedet renset dit coke inden du har tænkt dig at ryge det?

Nu er det jo netop sagen... Jeg ved godt at hvis man vil ryge det er normen at rense det og udvinde coken i dens frie form, freebase... Men det var nu ikk det som min spørgsmål her gik på...
Jeg ville høre fra folk der har prøvet bare at ligge urenset salt-bundendt kokain på et bonghovede og fået nogen effekt af det...? Har hørt at det sagtens kan lade sig gi', men har svært ved at forestille mig da det jo nok ikke brænder så godt...

Titel:
Medlem

Det burde da også være til at se hvad jeg mener, når jeg skriver at det er pulveret jeg ville ryge... Altså freebase eller crack er jo ikk ligefrem særlig pulveragtigt, det mere ligesom små sten eller noet...

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg ved ikke noget om at ryge coke, men mht. søgefunktionen her på siden, så fungerer den rigtigt nok ikke optimalt.
Et alternativ er dog at benytte google og bar skrive site:www.psychedelia.dk "søgeord" - tror det er så'n...

In our memories

Bonghovedet skrev:
Frugthat skrev:
Jeg ville høre fra folk der har prøvet bare at ligge urenset salt-bundendt kokain på et bonghovede og fået nogen effekt af det...? Har hørt at det sagtens kan lade sig gi', men har svært ved at forestille mig da det jo nok ikke brænder så godt...

Ja, det kan sagtens lade sig gøre, jeg synes dog at rusen ved insufflering er federe, selvom det helt klart sparker hårdere, når man ryger det.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Som psyko siger:

Man kan godt drysse det ovenpå et bonghoved, men virkningen er ikke max.

Man kan så vælge at ryge sit coke på en glaspibe, hvis man har en, ellers er de lette nok at lave.

Nu ved jeg ikke hvordan coke der er skamcuttet virker, hvis det ryges. Har kun røget meget rent coke og freebase. Freebasen er klart det, der virker bedst, men det er noget skidt at lave.

Titel:
In our memories

Schizophreniak skrev:
Nu ved jeg ikke hvordan coke der er skamcuttet virker, hvis det ryges. Har kun røget meget rent coke og freebase. Freebasen er klart det, der virker bedst, men det er noget skidt at lave.

Altså farmaceutisk ren - dvs. de de bruger til øjenoperationer - eller hvad mener du?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]