FlÆmMinG skrev:
Prometheus skrev:
FlÆmMinG skrev:
Dr. Phibes skrev:
Winta skrev:
M1 hver gang, han får muligheden for det
HOLD NU KÆFT MED DET M1!!!!
Hvorfor det da?
Det er pisse irriterende at folk bruger lam gadeslang istedet for korrekt og koncis benævnelse af stofferne. Det kan føre til nogen dumme misforståelser. Jeg så gerne at der blev strammet gevaldigt op på folks benævnelser - om der så skal straf til for at det bliver forstået.
Søren Putte> Alle har vel i ny og næ skrevet en ukonstruktiv kommentar - men så vidt jeg kan se har du skrevet 90% lort. Hvis du vil færdes i andre fora end fuckforummet, må du hellere bidrage med noget lidt mere informativt når du vælger at skrive i en tråd.
Aha. Okay nu er jeg med. Jeg trode mere det fordi, at næsten hver gang Winta skriver så kommer ordet M1 ind.
Synes altid han nævner hvor dejlig og godt det er.Men ja, kan da godt forstå der er irriterende. Lige som folk der skrive Meta amf stedet for Meth-amf. Fordi så svært kan det da heller ikke være at sige Meth?
Det, kombineret med det faktum, at han kalder det M1 er sgu ganske øresønderrivende trælst!
Men et er ikke at kende det rigtige navn (eksempelvis metaamf i stedet for meth), og så konsekvent at bruge et latterligt udtryk, som også er navnet på et skide mobilselskab, selvom man kender det gængst kendte, methylon, som man også VED er det mest anvendte.
Især fordi det kommer til at virke åndssvagt når man cykler rundt i alle de navne folk IKKE bruger for det, for måske at virke lidt sofistikeret (MDMCAT, bk-MDMA, etc)
Men, topic:
Jeg tror, jeg ville hade at knalde på kiks. I hvert fald, hvis det er halvt så belastende, som det kan være på LSD.