Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 jun 2025 12:52

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: TP uden spice
MEGATRON

Er det muligt at gøre noget ved thermo power så man kun har efedrin/koffein tilbage (eller bare en af dem)? Det jeg tænker er sådan set bare at få krydderierne ud så man får et stof der ligger godt i næsen :)

Indholdet er:

Ephedra 8%: 300 mg. (~24 g. efedrin)
Koffein: 200 mg.
White Willow(?): 75 mg.
Cayenne: 50 mg.
Ingefær: 40 mg.

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Heh, teoretisk set kan det godt lade sig gøre at adskille efedrin og koffein fra de andre indholdsstoffer ved syre-/baseekstraktion - men jeg tvivler godt nok på at du kan få cayenne og ingefær skilt så rent fra, at det ikke gør pænt ondt at sniffe. Du kan læse lidt op på syre-/baseekstraktion (på engelsk oftest kaldt A/B-extraction) hvis du alligevel mener at det lyder som er godt projekt - det er ikke noget man bare sådan gør i ethvert køkken.
Hvis man først har fået isoleret koffein + efedrin er der flere problemer. At skille efedrin og koffein fra hinanden er ikke helt nemt - og jeg tror ikke det er sjovt at sniffe så store mængder koffein.

Titel:
MEGATRON

Okay, havde måske bare forestillet mig at fx. efedrin var opløseligt i noget som krydderierne ikke var osv. Det er måske ikke tilfældet?

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Du vil slet ikke være i stand til at isolere ephedrin fra dine slanke kiks. Du har ikke ren ephedrin i dine tabletter, men ephedra. Alene ekstraktionen af ephedrin fra ephedra er en videnskab i sig selv. Post endelig hvis du finder en metode der ikke indeholder benzen og natriumhydrid. En sådan ekstraktion kunne være handi i mange henseender.

Desuden mener du vel 24 mg ephedrin ud af de 300 mg ephedra.

Titel:
Moderator

Geografisk sted: Wiggie
jeg kunne forestille mig at man lavede en A/B-ekstration, som Prometheus ofreslår... man ender så med en blanding af alt muligt mærkeligt, som man måske kan skille ved gentagne omkrystalliseringer

Titel:
MEGATRON

TATP skrev:
jeg kunne forestille mig at man lavede en A/B-ekstration, som Prometheus ofreslår... man ender så med en blanding af alt muligt mærkeligt, som man måske kan skille ved gentagne omkrystalliseringer

Hmm hvad er det for noget mærkeligt? Og hvordan foregår "omkrystalliseringer"?

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Midtjylland
Dopamin@

Jeg tror det prometheus prøver at fortælle dig, er at du ligeså godt kan droppe dit eksperiment. Det er alt for besværligt i forhold til resultatet.

Desuden, hvad er der i vejen med at spise therma power?

Titel:
MEGATRON

Johndeere skrev:
Dopamin@

Jeg tror det prometheus prøver at fortælle dig, er at du ligeså godt kan droppe dit eksperiment. Det er alt for besværligt i forhold til resultatet.

Desuden, hvad er der i vejen med at spise therma power?

Okay var bare nysgerrig, kunne være meget praktisk at have noget efedrinpulver liggende hvis man var træt før en bytur og ikke har lyst til at være skudt af på amf eller lign.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

dopamin skrev:
TATP skrev:

Hmm hvad er det for noget mærkeligt? Og hvordan foregår "omkrystalliseringer"?

Her vil jeg være fræk nok til at henvise til dette topic:

http://psychedelia.dk/phpBB2/viewtopic.php?t=17412

På trods af at der ikke er tale om en decideret narkosyntese er det da ret klart allerede fra første reply til topic, at der er tale om et emne der kræver en vis viden indenfor emnet...

Titel:
Moderator

Geografisk sted: Wiggie
@johndeer - det er rigtigt at det ingenlunde er rentabelt at bruge kræfter på at rense et sådanne produkt op, men det kan jo være at Dopamin vil hygge sig med at lave det, samtidig med at haqm måske opnår det ønskede produkt...

@Dopamine - lilleso har ret - fint du spørger til fremgangsmåden, men søg, når du har fået et svar du ikke er med på... der er sikkert en bunke posts om enmet på Erowid. ellers er emnet, samt udførlig fremgangsmåde, at finde blandt ældre posts i dette Alkymistens:)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

2 gode tekster om omkrystallisering:

http://psychedelichosting.info/Ionium/R ... asics.html

http://psychedelichosting.info/Ionium/R ... ation.html

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

TATP skrev:
@Dopamine - lilleso har ret - fint du spørger til fremgangsmåden, men søg, når du har fået et svar du ikke er med på... der er sikkert en bunke posts om enmet på Erowid. ellers er emnet, samt udførlig fremgangsmåde, at finde blandt ældre posts i dette Alkymistens:)

Mit link var nu til stickyen "Læs dette topic inden du poster; Så fat dog noget!", punktet "For det første... hvis du har den kemiske viden til overhovedet at udføre en syntese, så behøver du heller ikke spørge om hvordan du gør på et offentligt board. Derfor - lad vær med at opret topics som "Hvordan ka jeg lave Xtasy hjemme i min kælder!?"

Dette topic mener jeg er fint nok som udgangspunkt, men det bliver da hurtig klart at det er over OPs formåen(kemiske viden, mind you), idet der tilsyneladende er tale om en forholdsvis besværlig proces.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]