Malkavian skrev:
Deres stil var træls, men jeg kan nu ikke forestille mig, at I kommer til at betale bøden. Hvis dine oplysninger er korrekte, så finder de ikke noget THC i blodet i det nødvendige antal partikler pr. liter. 17 timer er rigeligt til at blodniveauet kommer under det nødvendige.
De bruger næsten helt sikkert urintesten på samme måde som alkometeret, og finder de noget tager de en blodprøve, da dette netop er nødvendigt for at fastlægge det korrekte indhold af et stof i blodet (og det er altid blodkoncentrationen, der er interessant mht. beruselse). At det så er fucked up, at enhver der ryger en joint kan se frem til at teste positiv i en måned grænser til diskrimination.
Men det er en fucked up verden. På stopthedrugwar.net så jeg for nylig [urlhttp://stopthedrugwar.org/chronicle_blog/2007/apr/17/punk_rockers_drug_test_a_false_p?&print]en artikel[/url], hvor en kendt musiker fik testet sin fucking håndsæbe positiv for GHB.
Og tragisk nok er danskerne ikke en skid bedre med deres Ribe-model.
Tusind tak for din lange saglige besvarelse, hope your right med hensyn til bøden.
Vi har stadig vores tvivl, i forhold til nultolerence da vi har snakket med 5 politisatationer siger at pengene er lost lige meget hvad, den der kunne formulere sig bedst på engelsk sagde ligeud, at hvis man havde røget indenfor de sidste 6 - 8 uger, så var man "buttfucked" - med den tykke ende af frihedsstøtten.
Og fanme surt for ham musikeren, medmindre det var Thomas Helvig. Hehe..