Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 11:23

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 31 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Devil's island - KBH.
Vi har også virkelig lyst til at lukke kontoen, det er den eneste udvej, da det er kørt på "fluesmækker". :?

Nu mangler vi bare en bank rådgiver der ringer tilbage.. :!:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det tyske polizei er nogen svin,og det har de altid været.Tyskland og Sverige.Uff! :roll:
På den anden side,kan man jo så glæde sig over i ikke skulle trækkes med virklig bizarre pansere, som Thailand og USA.
Men jeg forstår det må have været en grim oplevelse.Godt i er hjemme igen. :) :shock:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det tyske polizei er nogen svin,og det har de altid været.Tyskland og Sverige.Uff! :roll:
På den anden side,kan man jo så glæde sig over i ikke skulle trækkes med virklig bizarre pansere, som Thailand og USA.
Men jeg forstår det må have været en grim oplevelse.Godt i er hjemme igen. :) :shock:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Jeg håber virkelig i kan nå at få lukket den konto inden svinene trækker pengene. Efter den behandling er det dig der burde få erstatning.

Deprimerende at ordensmagten bruger tid på den slags hardcore kriminelle der render rundt i tyskland med THC i blodet :evil:

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Deres stil var træls, men jeg kan nu ikke forestille mig, at I kommer til at betale bøden. Hvis dine oplysninger er korrekte, så finder de ikke noget THC i blodet i det nødvendige antal partikler pr. liter. 17 timer er rigeligt til at blodniveauet kommer under det nødvendige.

De bruger næsten helt sikkert urintesten på samme måde som alkometeret, og finder de noget tager de en blodprøve, da dette netop er nødvendigt for at fastlægge det korrekte indhold af et stof i blodet (og det er altid blodkoncentrationen, der er interessant mht. beruselse). At det så er fucked up, at enhver der ryger en joint kan se frem til at teste positiv i en måned grænser til diskrimination.

Men det er en fucked up verden. På stopthedrugwar.net så jeg for nylig [urlhttp://stopthedrugwar.org/chronicle_blog/2007/apr/17/punk_rockers_drug_test_a_false_p?&print]en artikel[/url], hvor en kendt musiker fik testet sin fucking håndsæbe positiv for GHB.

Og tragisk nok er danskerne ikke en skid bedre med deres Ribe-model.

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Gonzo skrev:

Ja, aldrig skal der ryges i Thailand eller USA. Man er blevet endnu mere skræmt efter denne oplevelse.. Ja, det var sku en lettelse at være hjemme igen, men sovet for vi ikke rigtigt, det rumler rundt konstant i hovedet.

Og mange tak for din sympati ! :D

Senest rettet af +..ROTTEN CUNT..+ 10 maj 2007 21:46, rettet i alt 3 gange.

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Etherlungs skrev:
Jeg håber virkelig i kan nå at få lukket den konto inden svinene trækker pengene. Efter den behandling er det dig der burde få erstatning.

Deprimerende at ordensmagten bruger tid på den slags hardcore kriminelle der render rundt i tyskland med THC i blodet :evil:

Vi har ringet til banken, de siger at lige meget hvad om så han end skifter til en anden bank og får hans nuværende konto lukket vil de stadig få adgang via CPR og PBS. (Ifølge en rådgiver hos Danske Bank). :(

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Malkavian skrev:
Deres stil var træls, men jeg kan nu ikke forestille mig, at I kommer til at betale bøden. Hvis dine oplysninger er korrekte, så finder de ikke noget THC i blodet i det nødvendige antal partikler pr. liter. 17 timer er rigeligt til at blodniveauet kommer under det nødvendige.

De bruger næsten helt sikkert urintesten på samme måde som alkometeret, og finder de noget tager de en blodprøve, da dette netop er nødvendigt for at fastlægge det korrekte indhold af et stof i blodet (og det er altid blodkoncentrationen, der er interessant mht. beruselse). At det så er fucked up, at enhver der ryger en joint kan se frem til at teste positiv i en måned grænser til diskrimination.

Men det er en fucked up verden. På stopthedrugwar.net så jeg for nylig [urlhttp://stopthedrugwar.org/chronicle_blog/2007/apr/17/punk_rockers_drug_test_a_false_p?&print]en artikel[/url], hvor en kendt musiker fik testet sin fucking håndsæbe positiv for GHB.

Og tragisk nok er danskerne ikke en skid bedre med deres Ribe-model.

Tusind tak for din lange saglige besvarelse, hope your right med hensyn til bøden.
Vi har stadig vores tvivl, i forhold til nultolerence da vi har snakket med 5 politisatationer siger at pengene er lost lige meget hvad, den der kunne formulere sig bedst på engelsk sagde ligeud, at hvis man havde røget indenfor de sidste 6 - 8 uger, så var man "buttfucked" - med den tykke ende af frihedsstøtten.

Og fanme surt for ham musikeren, medmindre det var Thomas Helvig. Hehe..

Titel:
Junior medlem

Kan du ikke bare bede banken om at annulere "overførelsen" når de bliver trukket.

Så hænger tyskerne på dem.

Det gjorde jeg da jeg blev trukket for nogle motorcykel dele som ikke kom...

Titel:
Junior medlem

hvorfor er folk sådan oppe og køre over bøden..??
ahh lad vær og betal, annuller overførslen..! øhhh why..?
De har gjort noget ulovligt i forhold til lovende i tyskland.. = bøde
Kan godt se det er en træls historie, nu i kun sku 200m ind i landet,. Men det ændre jo ikke på det er ulovligt..
Folk tuder virkelig over de mærkeligste ting,.. Man må bare lærre og tænke sig lidt om nogle gange ;)

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

tf-uno skrev:
hvorfor er folk sådan oppe og køre over bøden..??
ahh lad vær og betal, annuller overførslen..! øhhh why..?
De har gjort noget ulovligt i forhold til lovende i tyskland.. = bøde
Kan godt se det er en træls historie, nu i kun sku 200m ind i landet,. Men det ændre jo ikke på det er ulovligt..
Folk tuder virkelig over de mærkeligste ting,.. Man må bare lærre og tænke sig lidt om nogle gange ;)

Hvad VI bitch'er over ER bare at det er surt. Vi sidder jo ikke ligefrem normalt og læser lovene for de lande som vi nu besøger som var det turist information, havde vi været tyskere og de havde stoppet os havde vi vidst vi havde været gale på den, nøjagtigt som hvis vi havde drukket 2 guldbajere herhjemme.
Og havde vi røget en ordenligt joint på færgen over, så syntes jeg de har haft hold i deres sag, men når vi nu ikke engang var påvirkede så syntes jeg sku godt nok vi kunne have nøjes med en informerende avarsel !

Anyway's, dette er der jo så forskellige syn på.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 31 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]