Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 14:59

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hey.

Jeg prøvede for første gang kix her i fredags og anden gang næste dag (lørdag). Jeg tog ikke specielt meget, i hvert fald ikke i forhold til andre jeg læser om her på sitet. Det blev nemlig til én 007, som jeg var helt tilfreds med.
Derfor vil jeg gerne vide, hvor meget ren MDMA kan jeg så tåle?
Jeg har ikke tænkt mig at prøve det med det samme, men jeg vil gerne vide det. :)

:D

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
vDL skrev:
Hey.

Jeg prøvede for første gang kix her i fredags og anden gang næste dag (lørdag). Jeg tog ikke specielt meget, i hvert fald ikke i forhold til andre jeg læser om her på sitet. Det blev nemlig til én 007, som jeg var helt tilfreds med.
Derfor vil jeg gerne vide, hvor meget ren MDMA kan jeg så tåle?
Jeg har ikke tænkt mig at prøve det med det samme, men jeg vil gerne vide det. :)

:D

Velkommen til. Jeg håber du ved at det frarådes kraftigt at tage MDMA flere gange uden en ret god pause mellem oplevelserne. Generel konsensus er at hvis man holder det til maximum 4 gange i året, undgår man at oplevelserne mister deres magi. To dage i træk er de fleste i hvert fald enige om ikke er nogen god idé.
Nu er det jo desværre sjældent nogen ved præcis hvor meget MDMA bestemte ecstasypiller indeholder. Hvis du læser regelsættet igennem, vil du også se at diskussion af specifikke ecstasypiller ikke accepteres her på sitet. Så jeg hverken kan eller vil give et overslag på hvor meget ren MDMA der vil svare til de piller du har spist.
En "normal" dosis ren MDMA er på 100-120 mg.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: kbh et sted
mdma er jo for det meste det aktive stof i kix. Vil skyde på at der typsik er ca. 80mg mdma i en normal kix idag. Så det er et sted omkring 75-120mg. ren mdma, du har brug for til at komme op. Mere skal der ikke til, hvis man holder sig på et fornuftigt plan.

Titel:
Som de andre siger ville jeg anbefale en dosis på 100mg (ca)

tager selv 120 mg. også redoserer med 80

Titel:
Medlem

Advarsel: Har ladet mig fortælle at det er heroin i 007 så pas lige på med dem hvis I absolut skal æde dem.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus C
Der er aldrig blevet konstateret heroin i kix - ikke med mit vidende ihvertfald. Bortset fra det så lukker tråden her, da dette ikke er et pille-forum!

Kh S

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]