Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 03 aug 2025 11:26

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hey.

Mig og en mate skal til at dyrke noget weed.
Vi er nybegyndere og kan ikk købet frø fra nettet fordi vi har nogle nysgerrige forældre, så vi har set man kan få det i dyrehandler. Problemet er at dyrehandleren siger ay deres frø er varmebehandlede og derfor ikk kan gro. er det rigtig? og hvis ja hvor kan man så få fat i nogle(det er udendørs). Vi skal med skolen til amsterdam om ikk så forfærdelgt lang tid. Nogen der ved hvor man kan købe der?

Hjælp en noob.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Nu har jeg ikke været i amsterdam, men kig efter en growshop.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Du skal være opmærksom på at det er imod boardets regler at poste links herinde, men har du prøvet at google det? I kan jo bare lede efter butikker i Amsterdam.

Titel:
Junior medlem

ja. havde vi også tænkt os men vi vidste ikk hvad de hed og hvad vi skulle gå efter. men håber vi kan nå dette års udesæson.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Bare søg på Growshop som skizo nævner, så kommer der en masse resultater frem. Lykke til med dit projekt :)

Titel:
Junior medlem

jo tak.

kommer fra den del af jylland hvor det man selv høster og sår er det eneste der dur´ :wink:

edit: hvor lang tid inde i sæsonen er det muligt at starte udendørs. det er jo plantetid nu.??

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det vil jeg overlade til folk med mere erfaring :)

In our memories
Brugeravatar

moofa skrev:
Hey.

Mig og en mate skal til at dyrke noget weed.
Vi er nybegyndere og kan ikk købet frø fra nettet fordi vi har nogle nysgerrige forældre, så vi har set man kan få det i dyrehandler. Problemet er at dyrehandleren siger ay deres frø er varmebehandlede og derfor ikk kan gro. er det rigtig? og hvis ja hvor kan man så få fat i nogle(det er udendørs). Vi skal med skolen til amsterdam om ikk så forfærdelgt lang tid. Nogen der ved hvor man kan købe der?

Hjælp en noob.
Jeg tror ikke dyrehandlens frø er varmebehandlede, men frøene er fra industrihamp og det vil derfor være meningsløst at dyrke fra dem.

Titel:
Junior medlem

Okay. Men så til jeg prøve at finde noget i holland. Indtil da kan det være at jeg prøver noget fra dyre handleren. Har set nogle steder på nettet der anbefaler det. men tak for hjælpen.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
moofa skrev:
Okay. Men så til jeg prøve at finde noget i holland. Indtil da kan det være at jeg prøver noget fra dyre handleren. Har set nogle steder på nettet der anbefaler det. men tak for hjælpen.

Du går ikke helt forgæves med de frø, jeg bruger dem som fuglefoder i mine automater. Der kan jo så ikke undgås at der falder et par stykker på jorden, disse spirede og begyndte at vokse, de blev ikke ret store og så dem først i august måned, men jeg høstede dem, tørrede dem og røg dem. Det var ganske ok pot, så det er vist ikke alle frøene i sådan en pose der er fra industrien.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Vil nu helt klart anbefale dig at købe nogle frø fra en forhandler. Du kan evt. søge lidt på nogle sider i Danmark. Der er nok af dem. :)

Hold dig langt væk fra industrihamp. :) Hvorfor ikke få noget ordentligt røg første gang alligevel.

EDIT: Havde ikke set i skulle til amsterdam med skolen. Men ja det skulle ikke være særlig svært at finde nogle frø dernede. :) Held og lykke.

Senest rettet af kemal 02 maj 2007 12:37, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Dedikeret medlem

Jeg håber for dig du falder over dem i Amsterdam. En af mine kammerater var lige dernede, han havde ikke problemer med at finde røg, og sådan nogle steder skal du alligevel besøge, så spørg der hvor du kan få frø.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Hvis du vil dyrke noget, der er værd at ryge, skal du holde dig langt væk fra industrihamp! Der er heller ingen grund til at købe hollandske frø, når der er gode frø at købe fra Danmark online.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Citat:
Vi er nybegyndere og kan ikk købet frø fra nettet fordi vi har nogle nysgerrige forældre

Og? De må ikke åbne jeres post alligevel. Hvis de spø'r så sig at i har købt en CD på nettet eller lign.

Evt. send dem til en ven som ikke bor hjemme eller har nogle mindre restriktive forældre, eller vent udenfor huset på postbudet hele dagen. Mulighederne er mange

Ville også undre mig hvis der ikke er nogle butikker i jylland der sælger frø?

Ps. industrihamp SUCKS big time...

Titel:
Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
Psychedelias egen linksektion, hvor dobbeltmoralsk det end måtte lyde:

http://psychedelia.dk/newlinks/index.ph ... ype=Danske

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: i den hemmelige hule
Frugthat skrev:
Psychedelias egen linksektion, hvor dobbeltmoralsk det end måtte lyde:

http://psychedelia.dk/newlinks/index.ph ... ype=Danske

wtf?????? :hm:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Ja det må man sige, det er da sært. :s

Titel:
Den der skod webmaster vi har ved navn GUD, ved ikke hvorfor han har taget så dumt et navn, men det er nok fordi han er lige så hurtig som hans kretive navne påfund.

Det er en fejl der ikke er fjernet fra standart layoutet på forumet, det skulde ha været fjernet allerede sidste år hvor både dex og den anden webmaster belv bedt om at fjeren det.

Vi prøver igen!

Anyway jeg lukker tråden da Psychedelia.dk ikke er for unger der vil dyrke i deres forældres have, slet ikke når jeres forældre ikke er gjort bekendt med det. Hvem tror i det juridisk går ud over hvis det bliver opdaget og det vil i byde jeres forældre?

Møg unger - mere er der vel ikke at sige.

MVH
Piercer :twisted:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]