ThirdEyeFlood skrev:
Misse" skrev:
For ca. 2 uger siden spiste jeg 4 af de såkaldte Gule Tulipaner. Det er nogen der rykker
Oh why?! oh why?!
Den tanke sidder jeg sku os tilbage med, men sket er sket.
ThirdEyeFlood skrev:
Til dit spørgsmål, så tror jeg det går over af sig selv. Paranoia er ikke helt usædvanligt at opleve, og folk kan se lidt gustne ud ovenpå en blæser, men de bliver dog sjældent mere farlige af den grund Wink
Har du set vedkommende der skræmte dig efterfølgende? Vil formode han ser noget mindre skræmmende ud i dag...
Vil lige sige han så sådan ud 4 real (altså pustet op og ildrød med blå lige som lig pletter efter min venindes clean udsagn) kiksene har bare sat det sidste turbo på. Jeg ved også han er stærkt psykotisk til tider den tanke skræmte mig self mere da det skete.
Schizophreniak skrev:
Jeg stoppede med alt, jeg indtog intet for at ændre på mit sind. Ikke engang noget beroligende. Jeg følte jeg måtte igennem dette "trip" og alt hjælp ude fra, kun vil skade mig, derfor skulle jeg klare det selv.
Er såmænd os utrolig bange når jeg ryger fed og spiser beroligende, endda også for alkohol i større mængder gør mig utryg.
Altså jeg ved man kan begynde at se ting som underlige farver streger osv. Når man har holdt for længe på beroligende eller røget rigeligt. Derfor når jeg spiser mit beroligende sørger jeg for jeg er klar til at sove og alt er ordnet. Jeg lægger mig, sætter tv´et til at slukke af sig selv et par timer senere så der er lidt lyd til at distrahere fra min hjertebanken og de tanker der kører i hovedet. Er bange for jeg ligepludselig skal se lyserøde elefanter og sådan igen hehe. Ved godt det nok lyder lidt dumt, men det er jeg sku virkelig bange for at opleve det der skete den aften igen.
I går kogte jeg så noget kratom og drak for at se om det måske kunne hjælpe, det gjorde bare at mine tanker så kører på om jeg måske havde drukket for meget og om det er farligt mit hjerte banker så hurtigt osv. Bange for at dø. Jeg føler mig fuldstændig til grin fordi jeg har været uansvarlig nok til at det kunne gå så galt.
Schizophreniak skrev:
Så efter mange uger på Chillout og Black/Doom/Deathmetal var jeg igen mig selv, eller ikke mig selv. En ny udgave af mig selv, følte mig helt forandret, stærkere og bedre. Dette var også med MDMA dog i kombination med andre stoffer.
Jeg føler mig allerede meget forandret. Ikke mindst fordi stoffer lige pludselig ik har så stor betydning længere. Oveni alt min noia er man pludselig i tvivl om hvem man egentlig er! Det er noget der fylder utroligt meget i mit hoved for tiden

Schizophreniak skrev:
Det hele handler om SET og SETTING. Noget jeg kan se du overhovedet ikke har tænkt over i din situation.
Det er noget jeg sjældent har tænkt over når jeg tager stoffer. Jeg må´dog sige jeg har fået en enorm lærestreg og en lærestreg for livet vil jeg tro. For eftertiden vil jeg godt nok plænlægge fuldt ud så godt som muligt så dette ik kommer til at ske igen.
Schizophreniak skrev:
Det lyder til at du glemte du var på stoffer og din veninde har jo ikke gjort det meget bedre.
Havde ik glemt jeg var på stoffer, det nærmest skræmte mig at jeg var så blæst. Ved det kan gøre en oplevelse meget vildere netop os derfor jeg spurgte min veninde om jeg havde set syner eller han virkeli så sådan ud.
Mht. Min veninde har hun faktisk hverken prøvet at drikke eller tage stoffer, det var heller ik planlagt hun skulle komme før jeg begyndte at brænde af. Med uden viden eller noget vil jeg sige hun gjorde hvad hun kunne og det er jeg glad for.