Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 02 aug 2025 22:12

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej.
Jeg har fundet en sweeet spot på kommunens grund! Den ligger meget afsides, så der kommer ik nogen, og der er massser af lys! Optur.
Der er plads til en del planter, og da jeg ikke behøver at skjule dem, må de gerne blive kæmpe store. Så hvad giver et højt afkast? Jeg er ligeglad med effekten mht skæv/høj. Bare det er en plante, der virkelig kan få lov til at udfolde sig.

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Bolivia
Du kan jo prøve rygegrej eller frøbanken og læse om de forskellige frø. ellers kan du også søge :p

Titel:
Medlem

Frøbanken: Big Bud, DCF´s UdeSkunkMix, Danish Passion, Danish Gold, Erdpurt x (Purple Peace x Apollo 11) (de er faktisk alle gode, Erdpurt og Erdbeer-sorterne), GG, G-Mix osv osv...

Arctic Sun fra the Flying Dutchmen på rygegrej, er også vild, med stort yield, især udenfor... Derinde er der en masse andre gode strains, det er overvældende.

Titel:
Junior medlem

Nicshizzle: Fair nok! Har læst en del, men håbede på, at der var en der var overlegen. Jeg tænker på afkast og hvor nem den er at dyrke, vand/ gødning osv.
Arctic Sun koster 385, big bud 50 kr. Det er jo en kæmpe forskel i pris. Er Arctic Sun så meget bedre?

Titel:
Dedikeret medlem

Rygterne går på at man ikke får helt lige så meget som man betaler ekstra. Jeg tror nej. Sådan lyder det også som om du vil synes.

Titel:
Medlem

I så fald, køb Skunk #1 fra Sensi Seeds, de koster kun 150 for 15 frø og er ganske sick.

Smid alle frøene i haven, vælg de par stykker, som stikker ud mht til gro-rate, antal af skud/grene/blade og gerne potens, når de kommer så langt. Bare ta kloner af alle dem du finder gode (i veg-fase), dyrk klonerne, høst mødrene ude i haven, tør det over en måneds og prøv det så, én efter én, og når du har krydset af i din lille grønne bog, hvilke der er bedst, går du ind og kyler diverse dårlige kloner ud, og beholder de gode, og dyrker videre på dem. Så har du god, billig og lind strømmende grøn.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]