Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 22:29

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: gennemsigtigt
Junior medlem

Geografisk sted: i din mors skød
ville lige høre om der var nogen der kendte til "rulle-papiret" aleda, hvis ikke er det helt sikkert værd at prøve, det er nemmelig gennemsigtigt

Medlem
Brugeravatar

Ham Selv.... skrev:
ville lige høre om der var nogen der kendte til "rulle-papiret" aleda, hvis ikke er det helt sikkert værd at prøve, det er nemmelig gennemsigtigt

Jeg har prøvet det omtalte aleda-jointpapir. Det er fedt at prøve det (og det ser sgu sygt nok ud!), men det er ikke noget jeg gider bruge i længden. Det er ærlig talt besværligt at rulle med, og selvom det ser fancy ud, så føler jeg mig nu bedre tilpas med normalt jointpapir. Hvorvidt aleda kan være skadeligt i større mængder er vist uvist - se evt dette link.

Det er fedt når man skal blære sig, men i længden holder jeg mig nu til normalt jointpapir. Blærerøvsfaktoren må man dog ikke undervurdere...

Titel:
Junior medlem

jeg vil give dig helt ret i det besværgligt at rulle, og foretrækker nu også papir.. meeen en gang i mellem når vennerne kommer er det sku okay blæret. hvilket papir foretrækker du?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Ham Selv.... skrev:
meeen en gang i mellem når vennerne kommer er det sku okay blæret.

Lige præcis - det er pisse fedt at blære sig med. Og det ser sgu også fedt ud, når man kan se røgen hele vejen ned gennem jointen...

Ham Selv.... skrev:
hvilket papir foretrækker du?

Altså normalt jointpapir? Jeg bruger normalt OCB slim, da det forhandles nær mig. Jeg kender flere der sværger til "Smoking", og påstår at OCB slim er for småt, men det har jeg nu ingen problemer med (omtalte personer bruger dog også uhyggelige mængder ryger til en joint, grundet års intensiv rygetræning^^). Men om det er Smoking eller OCB kan være ret ligegyldigt for mig - sålænge det er slim, og ikke bredt papir. I nødstilfælde bruger jeg grå rizla, men det er IMO ikke så godt som "rigtigt" jointpapir. Vdr. hamp kontra ris (altså det materiale jointpapiret er lavet af) kan jeg ikke helt bestemme mig. Det kan næsten være det samme, men da jeg oftest bruger OCB er det rispapir jeg oftest ruller med.

Hvis vi snakker om gennemsigtigt jointpapir kan jeg ikke rigtig udtale mig, da jeg udelukkende har prøvet aleda.

Puh, alt denne snak om jointpapir får mig til at glæde mig endnu mere til weekendens røgorgie.. Forbandede røgfrie hverdage!

Titel:
Medlem

Ken godt følge dig, glæder mig også ustyrligt til i morgen aften! :D

Hvor kan man få fat i det omtalte Aleda?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Winky skrev:

Jeg er bange for det vil stride mod sidens regler at oplyse specifikke butikker. Nu er regelsættet jo noget nær umuligt at forstå, og jeg er ikke helt sikker på hvorvidt rygeudstyrs-shops/headshops (der ikke sælger nogen former for lovlige eller ulovlige stoffer - kun rygeudstyr) også er forbudte - og jeg agter ikke at tage chancen!
Men jeg har selv købt det i en rygeshop, og det er nok i sådanne du har størst chance for at finde det. Hvis det ikke er tilfældet, kan du muligvis bestille det hjem fra nettet, men det har jeg ikke selv erfaringer med, og jeg ved derfor ikke hvorvidt der er nogle lettilgængelige online forhandlere af aleda. Ebay har det dog uden tvivl.

Prøv lidt googling, og se hvad der sker! Held og lykke...

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I geometriens hule, uha uha!
Jeg synes det er fedt nok, men hvis du beslutter dig for at pifte din joint op med det transperante papir, så sørg for at have normal papir med som backup; jeg endte med at bruge ca. 30 min på at rulle en joint (som alligevel aldrig blev færdig) på E - jeg kunne simpelthen ikke finde hoved og hale.

Men jeg bruger det ikke mere - det er sgu for fancy-pancy til mig.

Titel:
Junior medlem

Winky skrev:

du kan bestillr det fra en hjemmeside, prøv og søg under danske sider på google, så kommer det vist med priser i dkk.

Titel:
Dedikeret medlem

her en ide!!

http://www.icmag.com/ic/showthread.php?t=56408

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]