Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 26 jun 2025 17:29

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 2100 KBH
Kom til at tænke da jeg her i weekenden var på 2c-b

nok alt for træt men mine venner sad og trippede godt :)

så tog jeg en 20mg og efter 2 timer kunne jeg se meget lidt..

og det blev ikke særligt meget bedre på noget tidspunkt :(

og tænkte om vis man er træt kan "midste" lidt af ens trip :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Julleboy skrev:
Kom til at tænke da jeg her i weekenden var på 2c-b

nok alt for træt men mine venner sad og trippede godt :)

så tog jeg en 20mg og efter 2 timer kunne jeg se meget lidt..

og det blev ikke særligt meget bedre på noget tidspunkt :(

og tænkte om vis man er træt kan "midste" lidt af ens trip :)

Jeg syntes det er lige omvendt faktisk... hvis jeg har været vågen i mange timer og beslutter at æde fx svampe - så tripper jeg kraftigere...

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Hmm.. da jeg var på det frisk og mindrer dose var det meget mere farverigt og mønstre til højre og venstre..

Denne gang var der lidt der trækkede været.. og lidt små ting men jeg var ikke væk som jeg plejer :/

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: i gryden
Det kunne evt. have noget at gør med belysning om dagen i forhold til om natten. Farver bliver skapere jo mere lys der er (til en hvis grænse).

Men vil bestemt ikke sige at det var 2c-b'en der var noget i vejen med! :twisted:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Nej tror jeg heller ikke :)

den har jo virket før, og der var det os om natten.. :P

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Jeg hader når folk snakker om 2c-b, jeg føler mig som den eneste der ikke har prøvet det. Jeg har spurgte samtlige pushere jeg kender, det er ikke særlig mange, men de ved ikke engang, hvad det er jeg snakker om.

Tilbage til topic.

Jeg kan sagtens følge dig, hvis jeg ikke er frisk, så virker hallucinogener ikke særlig godt på mig. Jeg har taget Californian Sunflower blotters engang hvor jeg var halvsløj, det blev ikke et badtrip, men der var ingen visuals overhovedet! Der var lidt CEV's men det var også det, men tankerne var der, meget intenst at kunne sortere sine LSD tanker, kategorisere dem og virkelig tænke igennem, men det var sgu neder at jeg var halvsløj! LSD'ens opkvikkende effekt ramt mig slet ikke, jeg blev dvask og doven, men det var et fedt tanketrip, lærte virkelig noget om mig selv den nat.

Det er det samme med E, hvis jeg var træt i forvejen blev jeg rastløs i stedet for blæst, stadigvæk med kærlighed og det hele, men det er bare ikke det samme.

Man skal også tænke på at vi alle er forskelligt indrettet, derfor er det ikke sikkert vi alle reagerer ens i træt tilstand.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Hehe nu ved jeg da i det mindste det ikke bare er mig :D

Mange tak :D

2c-ben skal jo nok finde dig endag ;)

Det samme som Mex svampe dem kan jeg ikke finde :/

Men håber de kommer frem til mig til sommer :D

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Der sker så mange ting når solen skinner 8)

Jeg har jo mit n-ethyl-2c-b, vil bare helst prøve den rigtige 2c-b først, jeg ved ikke hvorfor, men det er jeg lidt mere tryg ved. Alle de andre 2c-x er vel lavet ud fra 2c-b, så hvorfor indtage noget som ikke er helt det rigtige. Folk siger godt nok at n-ethyl-2c-b virker på samme måde som 2c-b.

Tilbage til topic.

Jeg har dog prøvet at tage en streg kokain hvis jeg var træt og skulle tage hallucinogener, det virker så for mig, men jeg tror ikke det er særlig sundt. Gjorde det med speed engang, men det stoppede jeg hurtigt med igen, det virker altså forkert sammen med speed, det bliver noget skod pis, fordi man bliver så dum af speed når man er træt.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Schizophreniak skrev:
Der sker så mange ting når solen skinner 8)

Jeg har jo mit n-ethyl-2c-b, vil bare helst prøve den rigtige 2c-b først, jeg ved ikke hvorfor, men det er jeg lidt mere tryg ved. Alle de andre 2c-x er vel lavet ud fra 2c-b, så hvorfor indtage noget som ikke er helt det rigtige. Folk siger godt nok at n-ethyl-2c-b virker på samme måde som 2c-b.

Tilbage til topic.

Jeg har dog prøvet at tage en streg kokain hvis jeg var træt og skulle tage hallucinogener, det virker så for mig, men jeg tror ikke det er særlig sundt. Gjorde det med speed engang, men det stoppede jeg hurtigt med igen, det virker altså forkert sammen med speed, det bliver noget skod pis, fordi man bliver så dum af speed når man er træt.

Nu er jeg ikke meget for kokain, da jeg ikke ønsker noget storhedsvanvid :P

så tror bare jeg næste gang skal vente til jeg er frisk.. og slappe lidt af med tjalden :P

og lidt off-topic:

og 2c-b var faktisk det første rigtigt psykedelics jeg prøvede.. (vis vi ser væk fra E)
og faktisk et af de eneste jeg har prøvet so far :/

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Schizophreniak skrev:

Nej, 2C-X'erne er ikke "lavet ud fra 2C-B". 2C-B er nok den mest udbredte af dem, men den er ikke mere grundlæggende end så mange andre af stofferne.
Alle 2C-stofferne har et fælles carbonskelet (2,5-dimethoxy-phenethylamin), og forskellige substituenter i 4-positionen. For 2C-B er det brom, for 2C-D methyl, for 2C-T-stofferne er det forskellige svovlholdige grupper, for 2C-N en nitrogruppe, etc. Læs PIHKaL hvis du vil vide mere.
Lige N-ethyl-2C-B kan så godt siges at være en "viderebygning" fra 2C-B, men det er ikke noget der gælder for andre 2C-stoffer.
Beklager OT, men den skar mig i øjnene.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg takker mange gange, måske man skulle sætte sig til at læse Pihkal, fordi jeg kan da se, jeg har fået helt forkerte informationer indenbords der.

Så må vi jo håbe mit begrænsede kendskab til kemi er nok, eller om jeg skal til at læse bøger om kemi også. Uanset hvad, så har jeg noget at lave.

[edit] Ham jeg har snakket med må have lukket lort ud, efter lidt søgning på Erowid, finder jeg jo ud af dette:

2c-h er det man laver til 2c-b. Det er jo ligesom legoklodser, bare for nørder.

Undskyld offtopic

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]