Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 05:31

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel: trist..
har du stadig ingen virkning efter opkast eller noget.. jeg sys godt nok ikke det var så galt dengang...hehe

Titel:
Dedikeret medlem

ikke noget klar virkning, mere bare sløret syn og en smule "tom" i hoved.. men tror lige jeg venter en halv times tid i spænding inden jeg kaster mig over hashen.

Titel: okay..
jamen skriv endelig for kunne godt tænke mig at rpøve det igen.. men spørgsmålet er jo bare om det er det værd...hehe...

Titel:
Dedikeret medlem

Puha den er nået op på en mild skævert :wink: har en behagelig følelse i kroppen, får små kuldegysninger (som på amf) og nogle gange kommer der små impulser hvor jeg føler mig blæst. jeg vil sige nu er den på 5/10 på blæserskalaen :lol:

Vil nu prøve at spise det sidste løg (på trods af opkast fareren hehe) og se om det bliver bedere.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Århus
Hva så søren?
Any news? :)

Titel:
Dedikeret medlem

Jeg kunne mærke en virkning, men den var ikke bræk-turen værd :wink: hehe. Men kan være man ligesom meskalin skal holde kvalmen nede. Det fik jeg sku ikke gjort. :wink: prøver at drikke en god del mælk før og efter, næste gang. For at neutralisere det lidt. hvis altså det overhoved hjælper :P

men er du gaaal jeg fik spist masser af aftensmad 8) man spiser godt på tom mave hehe

Titel: løg
husk nu på at de er meget giftig.. læste at der skal ca. 15 gram løg til at dræbe en middelstor hund så lad nu være med at fråde løs..hehe...

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: ovre i hjørnet
hey, får lige lyst til at bidrage med min erfaring;
dengang jeg var 16 læste jeg Sten Larris's halu bog, og den dag idag er jeg sgu egentligt ret bitter på sten, synes meget af det der står er helt uansvarligt at skrive, jeg forsøgte mig straks med både pigæble og påskeliljer mm.(ik samtidig;)
jeg vil KUN FRA-RÅDE enver person at ta den slags, det er muligt at man kan få en minimal rus ud af påskeliljer, men det eneste jeg har oplevet efter gentagne forsøg(man er så naiv i den alder) er at brække mig for sygt og generalt ha det virkeligt skidt. tror ik på der er gemt noget som helst godt i den plante.

jeg vil klart hellere anbefale "rigtige" hallucinogener istedet for "havens bedste/hurtigste", altså svampe, kaktus osv

hvis i bare er ude efter noget "nemt naturligt stof" så køb nogle snerle frø istedet, de gir osse en del kvalme og mulighed for opkast, men der er da i det mindste noget godt at hente, og de er ligeså let tilgængelige
men det er måske bare som et forsøg i prøver? ved ik om der reelt kan være godt i dem, tror bare der er alt for højt gift indhold til at de kan indtages

Titel:
Medlem

Kan da også bidrage lidt....
For omkring en 4-5 år siden, havde jeg også gang i liljerne, som bla. andet skulle være brugt rundt omkirng i Afrika, hvor man har sat tænderne i (ikke spist) friske løg, fra specifikke "arter".
Der er mange slags påskeliljer, husk på det... Stoffet, som jeg husker det, skulle være Niacin, som jeg erindrer som en slags nervegift...

Ok, det jeg gjorde var at jeg spenderede en dag, omkring påske tid, på at samle så mange "slør" som overhovedet muligt; det kan let blive til mange på en time.... For at forøge chancen, for at opnå et resultat, havde jeg omgivet mig med stor-rygene/ stof interreserede venner, ca. en 5 stykker, en bong, en bang og en masse papir...

Virkningen, som vi også fandt, var minimal, men den var afgjordt til stede... Selve aftenen hvor vi røg planterne, var der en del skepsis om hvordan det virkede, og om det virkede - Det vi fik beskrevet var; et let buzz, tendenser til "griner" og en meget mild psykedelisk effekt.
Dagen efter vågnede jeg og en ven lidt tidligere, end de andre, og på trods af den ellers ret fæle smag, rullede vi os en lille lilje... Det var mest tænkt som en hyggelig lille rituel ting - da det virkede som en komplet latterlig dosis, sammenlignet med de 8-10 banger og et hav af joints vi havde kvalt dagen før, næsten uden effekt - Men virkningen var nærmest øjeblikkelig, vi kunne mærke effekterne fra dagen før, nu lidt klarere, og med en meget mere tydelig overgang, mellem påvirket, og ikke påvirket.
Når det så er sagt, så var virkningen MEGET minimal, og selvom forsøget var en "succes" har jeg aldrig gentaget det.

Jeps.... og husk på løgene er GIFTIGE !

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]