Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 12:33

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 86 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5
Forfatter besked
Dedikeret medlem

Geografisk sted: I centrum af solsystemmet.
Hvad fanden er en briantype?
Kan alle lide og trippe sammen med totalt fremmede? - jeg ved at selv folk jeg kender kan give kæmpe noia hvis de dukker op imens Omgivelserne er ved at ændre sig.
Er der nogle sten i den skov eller tilfældigvis en grusgrav i nærheden?

Jeg vil være med til at trampe skoven ned til yetien bliver fundet og stenet med frimærker, men synes det er lidt meget og forlange at rusmiddel gruppen skal være regel lagt - selv om jeg udmærket forstår trip vs. tramp problemmatikken.
Personlig mener jeg det bør holdes den 27 -28 juli dyrenes konger har nemlig fødselsdag på de to dage.

Kan man ikke skjule turen ved at lave en ruteplan til et ukendt sted et par dage før og sende den ud over beskeder til interresserede?

Jeg vil have yetiens pels hvad i andre gør med resten må i selv om jeg er ikke fordomsfuld knep liget hvis i vil.

Titel:
Dedikeret medlem

hej jeg hedder "brian" jeg er 20 år og har ingen sans for HR, fylder mit hoved med stimulanser og andet narko, mit ego er så stort at jeg oftest er svær at være i samme rum med. Udover det har jeg ingen respekt for andre mennesker og mit ord er lov. jeg kan godt lide at høre TRAAAMP, og andet musik skal bare pisse af. Hvis du har et problem med mig eller mine venner, SÅ FOR DU TÆSK. btw min golf 2,0 gti kan køre 300.

Men hvis i endelig skal arrangere en tur over psychedelia, så hvorfor ik først finde ud af hvem der er intresseret i at komme med.
send nogle pm`s rundt og aftal en tid og dag hvor i alle kan befinde jer i samme "chatroom", og få styr på sted, dag, osv osv.

det kan godt være at det er svært at arrangere fordi mange sikkert gerne vil deltage, men det betaler sig i længden og i slipper næsten med garanti for at få politiet eller journalister på besøg i skoven.

Sørg for at få aftalt hvilke rusmidler der bliver indtaget, ihvertfald tror jeg ikke det er specielt fedt hvis halvdelen har indtaget psychedeliske stoffer mens resten af folket tager stimulanser eller hvad pokker det må være.

Få en eller anden til at lave en fed playlist, med musik som folkemængden kan lide, selvfølgelig har nogle en anderledes musik smag end andre, men man må gå på kompromi, og tag evt din egen mp3 med bare for en sikkerheds skyld.

Tror de fleste herinde fra er frisk på en hyggetur( :lol: ) i skoven, men sørg for at det er ordentligt planlagt og lad det foregå over privat snak, der ville ikke være noget så ærgeligt som hvis en tur blev ødelagt af evt, politi eller andre folk som ik kommer for at have det sjovt.

Jeg er helt frisk på hvis der engang skulle komme noget ud af denne tråd, men efter at have læst ca 30 af de her "lad os mødes og have det hyggeligt" tråde, tror jeg simpelt hen ik på det blir til mere end snak.

jeg har editet den her 4-6 gange pga stave formulerings fejl, så hvis der er flere af dem så sig lige til :D

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fælledparken :P
Ja folk har sgu nok ret i at al efterfølgende planlægning burde foregå over pm (private message)

Jeg melder mig frivilligt som sjællandskoordinator.. Nogen der har bil?

Skitzo: Send pm's til folk vedr. dato og spørg om de er friske osv.!

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Gellerup
psyteiz skrev:
1) er det hundred procent sikker det blir i hjørring ??
2) hvor er hjørring henne ? jylland ?
3) man er vel osse velkommen hvis man bar drikker eller hvad ?
4) jeg er frisk hvis jeg kan finde nogen mennnesker fra sjælland at fælges med :)

det bliver ikke i Hjørring, det bliver I rold skov, tæt på Aalborg, ved ikke lige hvor du får Hjørring fra ;) (Hjørring ligger ca en halv times kørsel nord for Aalborg

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Dette topic er lukket af, jeg har ikke den guddommelige magt til at låse det, så havde jeg gjort det.

Jeg laver et nyt topic med en afstemning om hvem der gider med, info følger i den tråd.

Tråden kommer til at hedde.

A gathering in the herb garden.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 2100 KBH
Petter skrev:
Schizophreniak skrev:
Et par dato'er

27-28-29 Juli
03-04-05 August

Jeg står klar, ligemeget hvilken af datoerne det bli'r! :D

Ditto!

Jeg skal bare vide det 5 uger før så kan jeg 100% være der :)

Jeg tænkte på at få prøvet noget jeg ikke har prøvet:)

LSD/Mex svampe :)

Ellers noget jeg kender som 2c-b/5-meo-dipt

Og et par øl og en lille pibe :P

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 86 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]