Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 12:38

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 86 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Dannemark
Så må man håbe der er nogen der tager en ulden sweater på ;) ellers kan du vel altid gætte hvem af de fremmødte der er yeti :)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: en blomstereng omgivet af flyvende grønne guldfisk! (i Århus))
Det der lyder som den fedeste trip-setting ever!! :D jeg er fanme frisk..!! der er heller ikk så langt her fra Hjørring hehe.. jeg har faktisk aldrig prøvet at trippe i en skov før.. så hvis det bliver til noget, så er det virkelig noget jeg vil se frem til.. :joint:

ps. jeg kan spille guitar!! 8)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: i gryden
Khazim skrev:
Petter skrev:
Jeg skal lige høre om der er stemning for det:
Men er jeg den eneste der virkelig gerne vil have en stimulant-fri tur, kun med bevidsthedsudvidende stoffer? :oops:

Hvad med kun at vælge et stof, f.eks. svampe, så kunne i indsnævre målgruppen så meget som muligt!

No offence mod stimulanter, bruger dem selv. Men hvis vi skal på en dyd rejse indad så vil jeg finde det yderst forstyrrende med en flok aber der render rundt og tramper.
Der er kiksekogere og stimulantfester alle steder i landet hver weekend.
Men det er sku sjælendt IMO at det er psykedeliske stoffer only.
Håber du (og alle andre) kan følge mig?

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Petter skrev:
Khazim skrev:
Petter skrev:
Men er jeg den eneste der virkelig gerne vil have en stimulant-fri tur, kun med bevidsthedsudvidende stoffer? :oops:

Hvad med kun at vælge et stof, f.eks. svampe, så kunne i indsnævre målgruppen så meget som muligt!

No offence mod stimulanter, bruger dem selv. Men hvis vi skal på en dyd rejse indad så vil jeg finde det yderst forstyrrende med en flok aber der render rundt og tramper.

Jeg kan godt følge dig. :) Orkede heller ikke at sidde og blive irriteret over en masse der trampede rundt ude i skoven, imens man sammen med de andre var på en dejlig psykedelisk rejse.

Vil også mene at det skulle være psykedelika only.

Ikke som der er blevet sagt med kun et enkelt stof, foreksempel svampe. Men med alle former for psykedelika. Så kan folk også selv vælge og jeg tror det vil gøre det hele lidt federe. :)

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Petter skrev:
Khazim skrev:
Petter skrev:

Jeg syntes da MDMA skal være velkommen om bålet (eller hva?) men kan kun være enig i det med hårde stimulanser og større mængder alkohol (et par pilsner til maden om bålet er vel på sin plads?)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Jeg vil også blive træt af for mange hårde stimulanser og alkohol, men fordi der er nogle gutter der leger med lidt MDMA, det skulle der da intet være i vejen med.

Men valgfri på den psykedeliske hylde, hvis folk vil trippe LSD eller hvad nu de har slæbt med er det da fedt nok.

En stor samling mennesker i en skov.
En lang gåtur om natten, det ville være alt for fedt, især hvis det er en nat uden skyer. Det er himmelsk godt i skoven.

Titel:
Dedikeret medlem

Hvis det bliver en realitet handler det vil bare om at man viser gensidig respekt. Hvis nogle agter at tage på en psykedelisk rejse - så lad dem. Hvis folk vil trampe, så tramp eventuelt den anden vej!? Tror sku selv hvis jeg kommer med at jeg vil være meget observerende og snakkende.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fælledparken :P
Jeg er frisk som en havørn.. Især hvis der er en dato snart og et par sjællændere at følges med!!

Jeg syntes den skulle placeres sent i sommeren, hvor alle planter er sprunget ud, festivaler er overstået og folk er brune!! :P

Titel:
Dedikeret medlem

Ja sys jeg os. det er en god idé det med at gå hver sin retning. så kan tramperne trampe mod syd med deres boombox, og psykkerne kan tage en psykadelisk rejse mod nord? :wink:

Lige præsis Cubensis 8) der i slutningen af sommerferien. så har alle folk os været hvor de skulle være. jeg kan så hele ferien hvis det skulle være. bare ikke 23. juni og en uge fram :wink:

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fælledparken :P
Søren Putte skrev:
Ja sys jeg os. det er en god idé det med at gå hver sin retning. så kan tramperne trampe mod syd med deres boombox, og psykkerne kan tage en psykadelisk rejse mod nord? :wink:

Det syns jeg er en underlig ide, det burde da være muligt at befinde sig nogenlunde samme sted og have gang i sine bevidsthedsteorier/rejser samme sted som folk tramper rundt, det tror jeg ville gi en ualmindelig stærk dynamik og stemning!

Det skal da ikke være sådan noget robinsonagtigt noget med to lejre så ender vi jo bare med at der er nogen der tror at 'de andre' smugkigger og gud ved hva så der sker!

Jeg syntes det lyder som et rigtig cool initiativ, dog vil jeg syntes at det var urimeligt hvis man ikke måtte ta lidt øl/hash/stimula med, sådan nogle ting er imo en meget fornuftig icebreaker hvis det altså bliver brugt med måde!

Håber der bliver fundet en dato snart!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg skal i vært falde ikke have stimulanser..

Jeg regner med at tage 2c-b eller svampe... Og så skal jeg selvfølgelig have noget at ryge på! :P

Mvh. Visias

Titel:
Dedikeret medlem

Cubensis -> Lige mine ord :wink: jo større forsamling jo bedere. men nu tænkte jeg mere på hvis det absolut skulle splittes op.

Og jeg skal da have en god sjat kiks, ryger og pils med 8) måske amf i stedet for ryger, og så bare en lille ryger til at tage de onde efterkogere. :wink: men helt sikkert jeg er frisk. skal bare sparer op, og gemme af mine feriepenge 8) glæder mig sku næsten allerede. men sys også vi skal lave en "hvem tager hvad med" liste over de mest nødvendige ting.

Og så skal jeg ryge visias så hammer skæv :lol:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I de tusind landes sø
Jeg siger også engang efter Roskilde helst! Stimulanser er i mine øjne fine nok, men det skal være med måde! Jeg tror nu heller ikke at en lille flok ville stå og "trampe" hvis resten sad ned i en rundkreds og sang, snakkede om farver osv.. Allerhelst så jeg nok en stimulans fri tur, men hvis folk ka styre det, og det ikke blir til gene for resten, så fint med mig..

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Et par dato'er

27-28-29 Juli
03-04-05 August

Jeg skal helt sikkert tage svampe, måske n-ethyl-2c-b og helt sikkert lidt cola.

Gud jeg er skæv lige nu, så jeg orker ikke skrive mere. :lol:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: i gryden
Schizophreniak skrev:
Et par dato'er

27-28-29 Juli
03-04-05 August

Jeg står klar, ligemeget hvilken af datoerne det bli'r! :D

Titel:
Dedikeret medlem

i feel like this topic has been up before, :D, haha fresh nok hvis i vil lave sådan en tur, men tror det skal være lidt mere privat end det ellers lige er der.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
SiCriS skrev:
i feel like this topic has been up before, :D, haha fresh nok hvis i vil lave sådan en tur, men tror det skal være lidt mere privat end det ellers lige er der.

Svært at lave det privat hvis ikke folk ved det inden ;)..

Syntes de datoer lyder fornuftige fik også lige en veninde med på ideen så der også er lidt kvindfolk :).

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

SiCris har en god pointe. Jeg ønsker jer alt held og lykke, men I skal ikke blive overrasket hvis der pludselig står et par journalister og/eller en flok pansere og spørger hvad I laver.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: på toppen.
1) er det hundred procent sikker det blir i hjørring ??
2) hvor er hjørring henne ? jylland ?
3) man er vel osse velkommen hvis man bar drikker eller hvad ?
4) jeg er frisk hvis jeg kan finde nogen mennnesker fra sjælland at fælges med :)

Titel:
Dedikeret medlem

osse det faktum at der ikke bliver skabt "skovfest" rygte og ligepludselig holder der 10 biler og spiller hver sin slags musik og der kommer folk som slet ik burde være der.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 86 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]