Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 12:34

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

TV2 zulu har på et tidspunkt sendt en masse afsnit fra der her show, der går ud på at to venner udfordrer hinanden og konkurerer i åndsvage ting som: hvem kan tabe sig mest på en weekend og lignende.

Her for nyligt så jeg så et afsnit hvor det galdt om at have en død blæksprutte på hovedet i længst tid, og eftersom den ene gut - kenny - altid prøver at snyde sig til en sejr, vil han gøre hvadsomhelst for at få spenny til at tage sin blæksprutte af (!).

Her tager showet så en mærkværdig drejning; kenny kommer LSD i spennys juice og prøver derefter at skræmme ham til at fjerne sprutten. Det er hylende morsomt at se, men kan det virkeligt være rigtigt? LSD er ulovligt i Canada, hvor programmet er optaget, men der er ikke nogen fældende beviser i optagelserne og stoffet er jo ude af kroppen på 24 timer.

Mit spørgsmål er om i tror han virkelig gav sin ven LSD, eller om det bare er sat op.

Se afsnittet på youtube:

Del 1: http://www.youtube.com/watch?v=pa96Z767TXc
Del 2: http://www.youtube.com/watch?v=EAxhqXSdfIw
Del 3: http://www.youtube.com/watch?v=qweLmM8w5lw

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Fuck hvor galt... Tror sgu han fin lsd - satme fejt gjordt, selvom han så ud til at have et godt trip... Der burde Kenny sgu ha' taget ydmygelsen af sig selv... Men fedt afsnit!

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
Fandme det sjoveste jeg har oplevet i dag haha :D

Virker han som en som er på LSD? Og det "han ser".

Senest rettet af FlæmMing 01 apr 2007 14:02, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Dedikeret medlem

hahah han er HELT væk jo :lol: hvor det nice hehe. især der med kaninen

Insane psychedelia user!

balle skrev:
Det er hylende morsomt at se, men kan det virkeligt være rigtigt? LSD er ulovligt i Canada, hvor programmet er optaget, men der er ikke nogen fældende beviser i optagelserne og stoffet er jo ude af kroppen på 24 timer.

Mit spørgsmål er om i tror han virkelig gav sin ven LSD, eller om det bare er sat op.

Informationssøgning101:
Google: "kenny spenny acid"

FØRSTE hit er et interview, i dette udtales følgende:
Citat:
Are you afraid of doing serious damage to each other?
K: We have a certain responsibility to each other because we’re friends. People tell me, “I can’t believe you gave Spenny acid.” [One of Kenny’s most nefarious tactics, in the octopus episode.] Ah, we’ve done a lot of acid. Not that we’d ever do it again. The thing is, Spenny and I are filmmakers and artists—every single one of our shows is like a mini-film for us. And what we do isn’t as big a deal as Johnny Knoxville standing in front of a bull with a blindfold on, or Borat going in front of 3,000 rednecks and saying America sucks. If you think about it in the end, we’re wimps and we’re pussies.
S: When Kenny gave me acid, it was very upsetting. But now that I realize my brain is still intact, I think it’s amazing that we’re allowed to do it and that it cut together so well.
K: It’s a document of my scumbagged-ness, too. That’s a relief to Spenny, letting the world see exactly—
S:—what a piece of shit I have to work with.

Jeg er dog alligevel skeptisk. Jeg har aldrig set nogen være så langt ude på syre, men det kan godt være, at mine bekendtskaber bare er nogle tøser :wink:

Titel:
Medlem

tak for svarene, jeg syntes at det virker som om det er for real. det er i hvertfald mit yndlingsafsnit anyways :D

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fælledparken :P
Whoa dude.. Thats just far out!!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Beebob - Bob-bob-bob-bee
Hans pupiler er da ikke udvidet så vidt jeg kan se.. Men de (nogle af folkene bag) har så afgjort prøvet noget hallucinerende før. Det lader i hvert fald til at de har lidt erfarringer
:)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ålborg
HAHA, han har da godt nok knald på.. men det er godt nok lidt grovt at give ham 4 mærker uden han ved det. men forsatan hvor er den genial den med kaninen..

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Tjoeh, der er muligheden for at han faktisk er på LSD, jeg tvivler, men det er vel muligt.

Uanset om han er på LSD eller ej, har han ikke fået det uden at vide det, og de scener hvor han flipper fuldstændigt i, er staged. Det er jo forhelvede TV.

Jes Dorph derimod... han er på LSD hver aften kl 19.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Jugg skrev:

Sker der. :lol:

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jugg skrev:
Tjoeh, der er muligheden for at han faktisk er på LSD, jeg tvivler, men det er vel muligt.

Uanset om han er på LSD eller ej, har han ikke fået det uden at vide det, og de scener hvor han flipper fuldstændigt i, er staged. Det er jo forhelvede TV.

Jugg: jeg tror du bytter om på ordene "LSD" og "TV".

Titel:
Moderator
Brugeravatar

yeti skrev:
Jugg skrev:

Så det sku være:
Jugg skrev:
Tjoeh, der er muligheden for at han faktisk er på Tv, jeg tvivler, men det er vel muligt.

Uanset om han er på Tv eller ej, har han ikke fået det uden at vide det, og de scener hvor han flipper fuldstændigt i, er staged. Det er jo forhelvede LSD.

Jes Dorph derimod... han er på Tv hver aften kl 19.

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

BisMann skrev:
yeti skrev:
Jugg skrev:

Så det sku være:
Jugg skrev:
Tjoeh, der er muligheden for at han faktisk er på Tv, jeg tvivler, men det er vel muligt.

Uanset om han er på Tv eller ej, har han ikke fået det uden at vide det, og de scener hvor han flipper fuldstændigt i, er staged. Det er jo forhelvede LSD.

Jes Dorph derimod... han er på Tv hver aften kl 19.

Det skulle nok ha været:

Citat:

Uanset om han er på TV eller ej, har han ikke fået det uden at vide det, og de scener hvor han flipper fuldstændigt i, er staged. Det er jo forhelvede LSD.

Jes Dorph derimod... han er på LSD på Tv hver aften kl 19.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Jordens røvhul!
nice set og setting ;D .. tror nu ikke det er helt udelukket at der har været LSD. Man kan sige at der hele tiden er folk omkring ham der kan have det hele under "kontrol", så tror nu nok der har været noget ;)

Titel:
Medlem

men altså anyway kan det vel være meget sjov at smide ikke farlige dosiser
i hvad andre folk nu indtager.
husker engang hvor der var en der fik ghb i sin sodavand
han havde sidder i et godt stykke tid foran ghb (shottet) og frem og tilbage om han ville tage det eller ej.. så da han forlod rummet smed de det i og da han kom tilbage var han pisse sur over at de sagde at de havde drukket det.
så blev sur osv fordi han ville gerne have det nu..
så surmulede han lidtl..
en lille halv time stod han bar og trampede techno i den vildeste ego brandert heh.. men havde det godt fordi han ikke vidste han havde fået det og derefter ikke sad og ventede op det og sån.

Titel: generalt..
de er bare fede

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Øv, de er blevet fjernet fra youtube :(

Pis...

Titel:
Insane psychedelia user!

fuck han er langt væk :shock:

Titel:
Dedikeret medlem